MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Thx voor bestelling [emoji3][emoji3] stond mooi klaar om gelijk na vakantie te knallen, strakke nieuwe verpakkingen [emoji3] hoe gaat t met de nieuwe night protein/limited smaak?
Top dat np nu ook in 2 kilo is [emoji3]

René....waarom heb je geen Purple Wraath meer? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.544
Thx voor bestelling [emoji3][emoji3] stond mooi klaar om gelijk na vakantie te knallen, strakke nieuwe verpakkingen [emoji3] hoe gaat t met de nieuwe night protein/limited smaak?
Top dat np nu ook in 2 kilo is [emoji3]

Nieuwe label vinden wij ook een hele verbetering :), nieuwe smaak NP heeft lage prioriteit omdat eerst nog andere labels moeten worden gemaakt (nieuwe stijl voor bv weightgainer, WMS, peptopro, advanced post workout etc.) Omdat de nieuwe smaak NP een delicious label krijgt duurt het ontwerp hiervan langer en dus schuift het naar achteren in de planning.

René....waarom heb je geen Purple Wraath meer? :(

omdat de importeur al enige tijd geen voorraad meer heeft

bestelling weer goed aangekomen.
nieuwe skull tanktop zit fijn.
ga zo door !!

Hey René !

Bedankt voor het tshirt, maar ik had hem al:)

Dag René, wil straks mijn sample Blast! uitproberen maar ik kan nergens vinden hoeveel maltrodextrine er precies in zit/hoeveel carbs. Ik ben type 1 diabetes, dus dit is voor mij toch wel een must.

• #30.550
Dag René, wil straks mijn sample Blast! uitproberen maar ik kan nergens vinden hoeveel maltrodextrine er precies in zit/hoeveel carbs. Ik ben type 1 diabetes, dus dit is voor mij toch wel een must.

Per dosering

carbs 3,7 gram
waarvan suikers 0,5 gram

Per dosering

carbs 3,7 gram
waarvan suikers 0,5 gram

Thanks! Heb de sample ondertussen al gebruikt, kon niet wachten :D

De fruit punch heeft een zachte lekkere smaak, drinkt makkelijk weg. De caffeine zorgt voor een goede focus, voor degene die gevoelig zijn voor caffeine zal dit wellicht wat teveel zijn. Verder een leuke pomp gehad. Kortom: een leuke preworkout voor een spotprijs, zeker een aanrader!

Volgende maal eens Pump'd Up uitproberen:)

• #30.552
Thanks! Heb de sample ondertussen al gebruikt, kon niet wachten :D

De fruit punch heeft een zachte lekkere smaak, drinkt makkelijk weg. De caffeine zorgt voor een goede focus, voor degene die gevoelig zijn voor caffeine zal dit wellicht wat teveel zijn. Verder een leuke pomp gehad. Kortom: een leuke preworkout voor een spotprijs, zeker een aanrader!

Volgende maal eens Pump'd Up uitproberen:)

Goed om te horen! Ik ben zelf groot gebruiker van Pump'd Up! ik heb het zo niet op die stimulanten en vind pomp wel lekker motiverend trainen :wl:. Deze bevat overigens 7 gram suiker per dosering, dit heb je altijd nodig voor een goed pomp supplement.

Wanneer komen de nieuwe liftingbelts weer binnen... vind die bij jullie wel goed qua prijs precies.

Hey René,

Ik heb dit weekend 2 bestellingen geplaatst: 455919 & 455873.
Kan je deze als 1 pakket verzenden? Na mijn bestelling van gisteren heb ik gezien dat mijn chocolade whey op was, daarom ga ik nu eens overschakelen naar de whey deliscious van XXL :p

Extra samples of goodies zijn ook zeer welkom ;-)

Thx!

• #30.557
Hey René,

Ik heb dit weekend 2 bestellingen geplaatst: 455919 & 455873.
Kan je deze als 1 pakket verzenden? Na mijn bestelling van gisteren heb ik gezien dat mijn chocolade whey op was, daarom ga ik nu eens overschakelen naar de whey deliscious van XXL :p

Extra samples of goodies zijn ook zeer welkom ;-)

Thx!

Komt goed! Deze worden altijd samengevoegd, ons systeem is daarop ingericht ;)

René,

Ik zou graag vitargo gebruiken als post workout. (15 min daarna whey shake). Welke smaken vitargo zijn er beschikbaar?

dadelijk even een bestelling doen

de perfect whey en roid rage .

Heb mezelf een beetje in de zeik gezet door bij de concurrent eens whey te bestellen . gewoon NIET te zuipen .

enige nadeel van de perfect whey is dat de zakken beetje groot zijn , giet altijd de helft uit in een oude pot delicious.

Terug
Naar boven