AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoe vallen de nieuw stringer tanktops?
Bij Gorillawear heb ik maat XL van de stretch rib tanktop.
Moet ik dan XXL bij de stringer tanktop nemen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.582
Rene,

2 vraagjes: kan ik ipv van 2 goodies ook 1 smart shaker krijgen bij mijn bestelling?
En als ik waxy maize samen met eas tijdens het trainen gebruik,wordt mijn glycogeen dan tijdens de training aangevuld?

Als ik bij eas de amino's bij elkaar op tel kom ik op 9 gr. Waar zit die laatste gram dan in?(dosering 10 gr)

smaakstof?

• #30.588
Okee bedankt. En nogmaals, bedankt voor de goede service Rene.

rené wou net mijn pre workout roid rage gebruiken maar na de verpakking te openen merkte ik op dat de hele pre workout een koekje van klei is , heb er met een vork door geroerd maar het blijft een stevige kleiachtige substantie .

is dit normaal ?

Kan iemand me vertellen rond welk uur van de dag (in België) de bestelling wordt geleverd? Het mijne komt morgen toe als alles goed is maar ben de enigste thuis, om te weten wanneer ik het huis best niet verlaat

Is er eigenlijk een lijst met de voedingswaarden (kcal, prot, kh, vet) voor de verschillende smaken van Whey Delicious
Dacht misschien op de sample pack dat de voedingswaarden stonden per smaak, maar blijkbaar is het gewoon het gemiddelde zoals op de site.
Aangezien de voedingswaarden verschillen per smaak en ben er ook benieuwd naar :)

Kan iemand me vertellen rond welk uur van de dag (in België) de bestelling wordt geleverd? Het mijne komt morgen toe als alles goed is maar ben de enigste thuis, om te weten wanneer ik het huis best niet verlaat

Is voor iedereen verschillend in mijn geval komen ze altijd tussen half3 en half 4.

Maar je krijgt toch s ochtends altijd een mail wanneer ze komen.

• #30.596
rené wou net mijn pre workout roid rage gebruiken maar na de verpakking te openen merkte ik op dat de hele pre workout een koekje van klei is , heb er met een vork door geroerd maar het blijft een stevige kleiachtige substantie .

is dit normaal ?

stuur me even een PM waar het precies over gaat.

Daar krijg je morgen in de ochtend een mail over.

Is er eigenlijk een lijst met de voedingswaarden (kcal, prot, kh, vet) voor de verschillende smaken van Whey Delicious
Dacht misschien op de sample pack dat de voedingswaarden stonden per smaak, maar blijkbaar is het gewoon het gemiddelde zoals op de site.
Aangezien de voedingswaarden verschillen per smaak en ben er ook benieuwd naar :)

Ik heb daar geen lijst van, exacte waarden staan wel op de potten. Verschil is minimaal, chocolade smaken en cappuccino zitten hier circa 5% onder vanwege toegevoegd cacao en instant koffie.

Mogelijk wel, we hebben die wel gehad in het verleden. Heb nu nog wat andere kleding projecten lopen (korte broeken en kleding voor vrouwen). Daarna zal ik daar eens naar kijken.

Nice:thumbup:
Dan wacht ik geduldig af.:D

:thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator:
Komen de 30 gram zakjes van de all day protein nog terug?

Hebben jullie toevallig plannen om samples te maken van de smaken van de Perfect Whey?

• #30.599
Komen de 30 gram zakjes van de all day protein nog terug?

Hebben jullie toevallig plannen om samples te maken van de smaken van de Perfect Whey?

Nee hier komen geen samples van, we hebben hier de 750gram verpakking wat al een lage aankoopdrempel heeft. En dit product loopt zo hard dat het verder geen promotie nodig heeft. Er staan wel samples op de planning van Complex Carb Gainer, Night Protein en whey hydrolysaat.

Hier op het forum blijkt dat snelle carbs na de training in feite niet nodig is, aangezien er nog genoeg glycogeen aanwezig is. 60 minuten voor het sporten eet ik altijd een goede maaltijd.

Zijn aminozuren tijdens of na de training wel nodig? Ik zat namelijk aan EAS te denken en hier dan 5g crea mono bij te doen. Beter tijdens of na de training pakken?

Terug
Naar boven