Rox92
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 349
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe vallen de nieuw stringer tanktops?
Bij Gorillawear heb ik maat XL van de stretch rib tanktop.
Moet ik dan XXL bij de stringer tanktop nemen?
Ik zou dan ook XL nemen, de maten komen vrij goed overeen.

rene,
2 vraagjes: Kan ik ipv van 2 goodies ook 1 smart shaker krijgen bij mijn bestelling?
En als ik waxy maize samen met eas tijdens het trainen gebruik,wordt mijn glycogeen dan tijdens de training aangevuld?
Als ik bij eas de amino's bij elkaar op tel kom ik op 9 gr. Waar zit die laatste gram dan in?(dosering 10 gr)

Okee bedankt. En nogmaals, bedankt voor de goede service Rene.

Mogelijk wel, we hebben die wel gehad in het verleden. Heb nu nog wat andere kleding projecten lopen (korte broeken en kleding voor vrouwen). Daarna zal ik daar eens naar kijken.
Nice
Dan wacht ik geduldig af.![]()
Kan iemand me vertellen rond welk uur van de dag (in België) de bestelling wordt geleverd? Het mijne komt morgen toe als alles goed is maar ben de enigste thuis, om te weten wanneer ik het huis best niet verlaat
rené wou net mijn pre workout roid rage gebruiken maar na de verpakking te openen merkte ik op dat de hele pre workout een koekje van klei is , heb er met een vork door geroerd maar het blijft een stevige kleiachtige substantie .
is dit normaal ?
Kan iemand me vertellen rond welk uur van de dag (in België) de bestelling wordt geleverd? Het mijne komt morgen toe als alles goed is maar ben de enigste thuis, om te weten wanneer ik het huis best niet verlaat
Is er eigenlijk een lijst met de voedingswaarden (kcal, prot, kh, vet) voor de verschillende smaken van Whey Delicious
Dacht misschien op de sample pack dat de voedingswaarden stonden per smaak, maar blijkbaar is het gewoon het gemiddelde zoals op de site.
Aangezien de voedingswaarden verschillen per smaak en ben er ook benieuwd naar![]()
Mogelijk wel, we hebben die wel gehad in het verleden. Heb nu nog wat andere kleding projecten lopen (korte broeken en kleding voor vrouwen). Daarna zal ik daar eens naar kijken.
Nice
Dan wacht ik geduldig af.![]()
![]()
Komen de 30 gram zakjes van de all day protein nog terug?
Hebben jullie toevallig plannen om samples te maken van de smaken van de Perfect Whey?