AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.562
dadelijk even een bestelling doen

de perfect whey en roid rage .

Heb mezelf een beetje in de zeik gezet door bij de concurrent eens whey te bestellen . gewoon NIET te zuipen .

enige nadeel van de perfect whey is dat de zakken beetje groot zijn , giet altijd de helft uit in een oude pot delicious.

Ja dat snap ik, zal eens kijken naar emmers die we er eventueel los bij kunnen verkopen. Die kan dan steeds hergebruikt worden.

Nog niet maar deze heb ik wel besteld, verwacht die over een week of 2.

Ja dat snap ik, zal eens kijken naar emmers die we er eventueel los bij kunnen verkopen. Die kan dan steeds hergebruikt worden.

.

zou top zijn :) een makkelijke emmer die weinig morst oid

ps : bestelling 455993 die ik zonet gedaan heb . ik zou het niet erg vinden moest er toevallig een extra sample van het schap in mijn doos vallen ;) zoniet no problemo

• #30.564
zou top zijn :) een makkelijke emmer die weinig morst oid

ps : bestelling 455993 die ik zonet gedaan heb . ik zou het niet erg vinden moest er toevallig een extra sample van het schap in mijn doos vallen ;) zoniet no problemo

thx! komt goed.

René,

Even een vraag over een cut stack. Zou je misschien wat tips of advies kunnen geven?

Wei Isolaat (ontbijt en post workout)
Essentiële Aminozuren (pre en intra)
Vitargo (post workout)

Komt de 2 kg NP nog snel in een aanbieding? :o

• #30.568
René,

Even een vraag over een cut stack. Zou je misschien wat tips of advies kunnen geven?

Wei Isolaat (ontbijt en post workout)
Essentiële Aminozuren (pre en intra)
Vitargo (post workout)

Ik zou de vitargo dan beperken tot 40gram en eventueel mengen met de EAS en samen drinken tijdens de training, dan doorloop je de training net wat makkelijker tijdens een dieet.

Komt de 2 kg NP nog snel in een aanbieding? :o

Dat durf ik zo niet te zeggen, ik verwacht van niet omdat deze net nieuw is en al aanzienlijk voordeliger als de 1100gram verpakking.

kan het niet zo snel terug vinden
ik dacht gelezen te hebben dat er ook nog nieuwe smaken bij komen zoals bv yoghurt-framboos??

kan het niet zo snel terug vinden ik dacht gelezen te hebben dat er ook nog nieuwe smaken bij komen zoals bv yoghurt-framboos??

Origineel gepost door Casper1988
viewpost.gif

Thx voor bestelling
emoji3.png
emoji3.png
stond mooi klaar om gelijk na vakantie te knallen, strakke nieuwe verpakkingen
emoji3.png
hoe gaat t met de nieuwe night protein/limited smaak?
Top dat np nu ook in 2 kilo is
emoji3.png

Nieuwe label vinden wij ook een hele verbetering :), nieuwe smaak NP heeft lage prioriteit omdat eerst nog andere labels moeten worden gemaakt (nieuwe stijl voor bv weightgainer, WMS, peptopro, advanced post workout etc.) Omdat de nieuwe smaak NP een delicious label krijgt duurt het ontwerp hiervan langer en dus schuift het naar achteren in de planning.

Miss omdat er zoveel vraag naar is toch iets naar voren in de planning zetten :D

Miss omdat er zoveel vraag naar is toch iets naar voren in de planning zetten :D
Jeetje man, volgens mij snap jij dingen niet helemaal. Ze zeggen dat het naar achteren in de planning schuift en daar geven ze zelfs nog een reden voor ook. Ga jij toch vragen of ze het niet toch wat naar voren schuiven.:duh:

Zo doe ik het ook (maar in een allday protein pot xd), kost niet veel moeite, toch ;)

Nee idd niet veel moeite maar krijg altijd klachten van het vrouwtje dat ik weeral plakkerig poeder heb gemorst.
Vind zo een vierkant emmer stukken makkelijker. Behalve dat die ondingen weer slecht afsluiten

• #30.573
kan het niet zo snel terug vinden
ik dacht gelezen te hebben dat er ook nog nieuwe smaken bij komen zoals bv yoghurt-framboos??

zie hieronder ;)

Origineel gepost door Casper1988
viewpost.gif

Thx voor bestelling
emoji3.png
emoji3.png
stond mooi klaar om gelijk na vakantie te knallen, strakke nieuwe verpakkingen
emoji3.png
hoe gaat t met de nieuwe night protein/limited smaak?
Top dat np nu ook in 2 kilo is
emoji3.png

Nieuwe label vinden wij ook een hele verbetering :), nieuwe smaak NP heeft lage prioriteit omdat eerst nog andere labels moeten worden gemaakt (nieuwe stijl voor bv weightgainer, WMS, peptopro, advanced post workout etc.) Omdat de nieuwe smaak NP een delicious label krijgt duurt het ontwerp hiervan langer en dus schuift het naar achteren in de planning.

Nee ik vind dat de omzetting van andere producten naar de nieuwe labels prioriteit hebben, wil zo snel mogelijk alles nu met een nieuw label en daarna is het weer tijd voor nieuwe dingen ;)

Jeetje man, volgens mij snap jij dingen niet helemaal. Ze zeggen dat het naar achteren in de planning schuift en daar geven ze zelfs nog een reden voor ook. Ga jij toch vragen of ze het niet toch wat naar voren schuiven.:duh:

:)

Nee idd niet veel moeite maar krijg altijd klachten van het vrouwtje dat ik weeral plakkerig poeder heb gemorst.
Vind zo een vierkant emmer stukken makkelijker. Behalve dat die ondingen weer slecht afsluiten

Ik ga ernaar kijken of die er los bij kunnen, zal eerst even navragen hoeveel liter inhoud die potten dan moeten hebben.

dadelijk even een bestelling doen de perfect whey en roid rage . Heb mezelf een beetje in de zeik gezet door bij de concurrent eens whey te bestellen . gewoon NIET te zuipen . enige nadeel van de perfect whey is dat de zakken beetje groot zijn , giet altijd de helft uit in een oude pot delicious.

Tegenwoordig zijn er toch kleine zakken (750gram) van Perfect Whey Protein beschikbaar?

• #30.575
Tegenwoordig zijn er toch kleine zakken (750gram) van Perfect Whey Protein beschikbaar?

Die zijn in verhouding wel weer duurder, ik heb wat aanvragen gedaan voor emmer. Alleen als je de hele zak van 4kg in 1 keer in de emmer wilt dan krijg je wel grote emmers.

Laatst bewerkt:
Die zijn in verhouding wel weer duurder, ik heb wat aanvragen gedaan voor emmer. Alleen als je de hele zak van 4kg in 1 keer in de emmer wilt dan krijg je wel grote emmers.

Hoeveel gaat zo een grote emmer dan kosten?
En Is het met schroef of druksluiting.

Veel vraag zal wel niet zijn naar die emmers aangezien het alleen voor de whey klanten Is

• #30.577
Hoeveel gaat zo een grote emmer dan kosten?
En Is het met schroef of druksluiting.

Veel vraag zal wel niet zijn naar die emmers aangezien het alleen voor de whey klanten Is

Dat wordt altijd een druksluiting (altijd met emmers), kosten weet ik nog niet want weet nog niet wat ze mij gaan kosten. Ik wil ze ook niet wit gaan verkopen dus moet ook nog een sticker op. Dus heeft allemaal even tijd nodig.

Hey René, Zijn polo shirts van Xxl geen idee?

Dat wordt altijd een druksluiting (altijd met emmers), kosten weet ik nog niet want weet nog niet wat ze mij gaan kosten. Ik wil ze ook niet wit gaan verkopen dus moet ook nog een sticker op. Dus heeft allemaal even tijd nodig.

Geen draaidop mogelijk zoals bij whey potten? Eigenlijk gewoon verkoop van lege whey potten?

• #30.580
Hey René, Zijn polo shirts van Xxl geen idee?

Mogelijk wel, we hebben die wel gehad in het verleden. Heb nu nog wat andere kleding projecten lopen (korte broeken en kleding voor vrouwen). Daarna zal ik daar eens naar kijken.

Geen draaidop mogelijk zoals bij whey potten? Eigenlijk gewoon verkoop van lege whey potten?

Emmers kan meer in en zijn wat makkelijker in gebruik en nemen ook weinig plaats in in het magazijn omdat je kan stapelen. Maar emmers zijn er alleen met een druksluiting.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven