Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier op het forum blijkt dat snelle carbs na de training in feite niet nodig is, aangezien er nog genoeg glycogeen aanwezig is. 60 minuten voor het sporten eet ik altijd een goede maaltijd.
Zijn aminozuren tijdens of na de training wel nodig? Ik zat namelijk aan EAS te denken en hier dan 5g crea mono bij te doen. Beter tijdens of na de training pakken?

Wat een topper Is die roid rage!
Relatine achtige focus,voldoende energie zonder dat opgejaagd gevoel en vooral absoluut geen crash.
Dik tevreden
Ik vind het merkbaar als ik EAS tijdens de training neem of niet, beste probeer je het eens en kijk je wat het voor jou doet. Het is toch zoeken naar hetgene wat het beste voor jou werktis ook een topper, probleem is alleen dat de huidige batch door het warme weer wat is gaan klonteren en deels kleven. Je hebt dat ook gezien met jou pot, product is overigens grotendeels wel gewoon te gebruiken. We verkopen deze batch nu uit voor 9,95 nu en kijken even wat we doen voor de toekomst.

Wat is het verschil tussen delicious wey en perfect wey? (behalve de grootte van de verpakking)

Heb ik me net voorgenomen om voorlopig even niets meer te bestellen, ga je Roid Rage voor een tientje verkopen..
Oh the humanity.
Edit: Deze kun je in de cut gebruiken toch? Als ik naar de ingrediënten kijk. Zou je dit even kunnen bevestigen![]()
Whey Delicious is een mix van whey concentraat en whey isolaat. Perfect whey bevat alleen whey concentraat.
Perfect Whey, de goedkopere van de twee, is prima om te gebruiken![]()

Waarom is isolaat ook alweer beter en duurder? Ik heb het al tig keer opgezocht, maar ik vergeet het elke keer![]()
Omdat het in de fabriek door een proces moet om de vetten die normaal in melk zitten eruit te halen. Dus extra arbeidskosten (Micro-filtratie technieken, zoals Cross Flow Micro filtration)Waarom is isolaat ook alweer beter en duurder? Ik heb het al tig keer opgezocht, maar ik vergeet het elke keer![]()
Hebben jullie wel is gekeken naar casein hydrolysate, schijnt een goede optie te zijn als intra-workout: http://suppversity.blogspot.nl/2015/07/casein-hydrolysate-beats-whey-as-intra.html Omdat het in de fabriek door een proces moet om de vetten die normaal in melk zitten eruit te halen. Dus extra arbeidskosten (Micro-filtratie technieken, zoals Cross Flow Micro filtration)
Hebben jullie wel is gekeken naar casein hydrolysate, schijnt een goede optie te zijn als intra-workout: http://suppversity.blogspot.nl/2015/07/casein-hydrolysate-beats-whey-as-intra.html Omdat het in de fabriek door een proces moet om de vetten die normaal in melk zitten eruit te halen. Dus extra arbeidskosten (Micro-filtratie technieken, zoals Cross Flow Micro filtration)
Dat jij je zelf als amateur beschouwt prima, maar ik neem m'n sports serieus, en schaar mezelf niet echt meer onder de amateurs.Isolaat is niet direct beter, het werkt alleen ietsje sneller. Isolaat zal misschien een aantal gram meer eiwitten per scoop bevatten, maar voor ons als amateurs is concentraat is een prima product. Het verschil zal echt niet merkbaar zijn. Daarnaast blijft het natuurlijk een supplementen en is je voeding veel belangrijker.
en gelijk een potje besteld maak niet uit dat het klontert tis toch donker waar het terecht komt![]()
Wat is het verschil tussen delicious wey en perfect wey? (behalve de grootte van de verpakking)
Whey Delicious is een mix van whey concentraat en whey isolaat. Perfect whey bevat alleen whey concentraat.
Perfect Whey, de goedkopere van de twee, is prima om te gebruiken![]()
Heb ik me net voorgenomen om voorlopig even niets meer te bestellen, ga je Roid Rage voor een tientje verkopen..
Oh the humanity.
Edit: Deze kun je in de cut gebruiken toch? Als ik naar de ingrediënten kijk. Zou je dit even kunnen bevestigen![]()
met 1 kcal per gram en ingrediënten die je honger kunnen onderdrukken lijkt het me dat het juist goed is voor je cut.
Waarom is isolaat ook alweer beter en duurder? Ik heb het al tig keer opgezocht, maar ik vergeet het elke keer![]()
Ik gebruik al een hele tijd xxl hydrolisaat intra workout en dat werkt super
Voorheen nam ik vloeibare aminozuren maar had toen ergens gelezen dat dat minder goed word opgenomen dan hydrolisaat.
Verder Is peptopro ook een optie, alleen smaakt de pure versie erg zuur en bitter
Isolaat is niet direct beter, het werkt alleen ietsje sneller. Isolaat zal misschien een aantal gram meer eiwitten per scoop bevatten, maar voor ons als amateurs is concentraat is een prima product. Het verschil zal echt niet merkbaar zijn. Daarnaast blijft het natuurlijk een supplementen en is je voeding veel belangrijker.
Dat jij je zelf als amateur beschouwt prima, maar ik neem m'n sports serieus, en schaar mezelf niet echt meer onder de amateurs.
Ben het met je eens dat voedings veel belangrijker is, maar daar gaat het hier niet om.
Een isolaat/hydroisolaat heeft wel zo z'n voordelen. Bijvoorbeeld als je aan het cutten bent. Kijk maar is bijvoorbeeld naar de voedingswaardes (kcal) van XXL's Whey Delicious (160kcal per 40 gram) en Whey Isolaat(133kcal per 40 gram), scheelt 27kcal. En niet te vergeten de snellere opname van een isolaat/whey isolaat.
Dat jij je zelf als amateur beschouwt prima, maar ik neem m'n sports serieus, en schaar mezelf niet echt meer onder de amateurs.
Ben het met je eens dat voedings veel belangrijker is, maar daar gaat het hier niet om.
Een isolaat/hydroisolaat heeft wel zo z'n voordelen. Bijvoorbeeld als je aan het cutten bent. Kijk maar is bijvoorbeeld naar de voedingswaardes (kcal) van XXL's Whey Delicious (160kcal per 40 gram) en Whey Isolaat(133kcal per 40 gram), scheelt 27kcal. En niet te vergeten de snellere opname van een isolaat/whey isolaat.

. En 27 kcal per shake, poeh poeh daar hangt je cut van af..
Gunz heeft gelijk, als amateur heb je meer dan zat aan concentraat, maar als je het kan besteden is er verder niks mis met isolaat/hydro natuurlijk
Iedereen lult elkaar zo na altijd. Welke dan? De snelle opname, waarvoor is dat nou zo belangrijk. En 27 kcal per shake, poeh poeh daar hangt je cut van af..
Gunz heeft gelijk, als amateur heb je meer dan zat aan concentraat, maar als je het kan besteden is er verder niks mis met isolaat/hydro natuurlijk
Ik ben echt een voorstander van hydrolysaat voel me daar beter bij, moeilijk uit te leggen verder.