MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.621
Net ook mijn eerste bestelling bij jullie geplaatst na jarenlang bij B&F gekocht te hebben.
Ben zeer benieuwd, enkele euro's duurder maar als de kwaliteit goed is dan is dat te verwaarlozen.
Alleen jammer van de pindakaas, die is in verhouding toch net iets te duur :D

Hoop dat je tevreden bent, de pindakaas is van Terassana vandaar dat deze wat duurder zal zijn dan eigen merk van B&F. Zal eens kijken naar eigen merk pindakaas ook ;)

Paar potjes Roid Rage besteld, nu maar hopen dat ze gaan bevallen. Tot dusver ben ik altijd lyrisch geweest over jullie huismerk producten dus hopen dat deze ook goed zijn werk doet. Anders is het een paar tientjes down the drain :o

Ik zal hier wel even een update posten als ik 'm gebruikt heb.

• #30.623
Paar potjes Roid Rage besteld, nu maar hopen dat ze gaan bevallen. Tot dusver ben ik altijd lyrisch geweest over jullie huismerk producten dus hopen dat deze ook goed zijn werk doet. Anders is het een paar tientjes down the drain :o

Ik zal hier wel even een update posten als ik 'm gebruikt heb.

Vind het toch 1 van de beste boosters van dit moment, probleem waren de klontjes vandaar de uitverkoop. Product is verder wel te gebruiken.

Bevestiging van bestelling 457890

Als het kan mag er altijd wat leuks bij... hopelijk is bij jullie bestellen een pleziertje en kan het in de toekomst meer. :)

Goedenavond , ik wil graag zo'n 2.5 kilo pot bestellen maar ik weet niet welke smaak ik er bij zal kiezen...heeft iemand een smaak of smaken aan te raden??

Goedenavond , ik wil graag zo'n 2.5 kilo pot bestellen maar ik weet niet welke smaak ik er bij zal kiezen...heeft iemand een smaak of smaken aan te raden??
Heyhey ik weet het welke smaak... die aan mijn 10 x omgedraaide blaadjes hangt.

• #30.628
Ik heb daar geen lijst van, exacte waarden staan wel op de potten. Verschil is minimaal, chocolade smaken en cappuccino zitten hier circa 5% onder vanwege toegevoegd cacao en instant koffie.

Heb hier al een deel van in excel staan, is wel leuk om te zien waar meeste eiwit, minste suikers, enz inzit.
Zou leuk zijn als mensen helpen met de waardes in het rood :rolleyes:
Waardes zijn van op de potten (aardbei banaan was oude pot in kelder waar weinig waardes opstonden)

1z4e9o0.jpg

Heb hier al een deel van in excel staan, is wel leuk om te zien waar meeste eiwit, minste suikers, enz inzit. Zou leuk zijn als mensen helpen met de waardes in het rood :rolleyes: Waardes zijn van op de potten (aardbei banaan was oude pot in kelder waar weinig waardes opstonden)
1z4e9o0.jpg
Zoiets is dus SUPER handig he... vind het altijd leuk om zo'n overzicht te hebben bij de smaken... jammer genoeg doet geen enkele leverancier het.

Ok dan , net kokos maar besteld , bedankt.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Heeft niks met jullie topproducten te maken XXL. De jongen had nog iets tegoed van me. Dus hierbij heb ik dus mijn schuld betaald.

''de jongen'' :D

Mooi praten kan iedereen wel.

• #30.633
Zoiets is dus SUPER handig he... vind het altijd leuk om zo'n overzicht te hebben bij de smaken... jammer genoeg doet geen enkele leverancier het.

Volgens mij zijn wij 1 van de weinige merken die op alle verschillende smaken een aparte voedingswaarden op de pot heeft. Alleen perfect whey niet maar dit heeft ermee te maken dat dit in zakken zit en die worden voor alle smaken gebruikt. Hier hebben we een gemiddelde genomen van alle waarden. Dat is ook de hoofdreden dat toen supplementlabtest onze vanille liet testen het eiwitgehalte hoger uit kwam dan op de zak.

Ok dan , net kokos maar besteld , bedankt.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

''de jongen'' :D

Mooi praten kan iedereen wel.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Heb hier al een deel van in excel staan, is wel leuk om te zien waar meeste eiwit, minste suikers, enz inzit.
Zou leuk zijn als mensen helpen met de waardes in het rood :rolleyes:
Waardes zijn van op de potten (aardbei banaan was oude pot in kelder waar weinig waardes opstonden)

1z4e9o0.jpg

verschillen zijn allemaal niet zo groot, ik zou me daar zeker niet zo druk over maken. Iedereen weet dat choco altijd iets lager zit door toegevoegd cacao.

Ok dan , net kokos maar besteld , bedankt. ---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ---------- ''de jongen'' :D Mooi praten kan iedereen wel.
Tegen XXL ben ik beleefd omdat die beleefd zijn... ja.. klaar

René,

Hoe lang voor training roid rage nemen?

Bvd

Even wat feedback:

Ik heb die carno tanktop drie keer gewassen, maar oh oh oh wat krimpt die snel (zelfs nog sneller dan de oude generaties t-shirts).

• #30.638
Even wat feedback:

Ik heb die carno tanktop drie keer gewassen, maar oh oh oh wat krimpt die snel (zelfs nog sneller dan de oude generaties t-shirts).

o echt? had dit nog niet eerder gehoord van de camo tanktop. Alle nieuwe kleding tanktops en shirts testen we hier voortaan uitgebreid op. Ook vragen we om krimpvrije (beperkt) stof.

De camo is nog van voor die tijd.

o echt? had dit nog niet eerder gehoord van de camo tanktop. Alle nieuwe kleding tanktops en shirts testen we hier voortaan uitgebreid op. Ook vragen we om krimpvrije (beperkt) stof. De camo is nog van voor die tijd.

Ja helaas wel, en ook niet echt heel heet gewassen (40 graden).

Vindt dit ook handig, als je toevallig potten hebt staan met waarden in het rood, dan mag je deze waarden posten. Dan kan ik lijstje updaten :)

Terug
Naar boven