MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Thx rene voor de whey delicious samples... kan ik eens jullie whey proberen. En ben benieuwd naar wat de roid rage gaat geven. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.642
Thx rene voor de whey delicious samples... kan ik eens jullie whey proberen. En ben benieuwd naar wat de roid rage gaat geven. :)

Goede booster alleen dat klonteren is een probleem (werking is daar verder niet door aangetast), maak het even goed los met een vork en bewaar het koel en droog verder. We werken aan een oplossing voor de volgende batch.

Goede booster alleen dat klonteren is een probleem (werking is daar verder niet door aangetast), maak het even goed los met een vork en bewaar het koel en droog verder. We werken aan een oplossing voor de volgende batch.
Kan het om blast pre te nemen en grow post ? Of gaat dit beter zijn roid rage pre en grow post ? Met een dikke shake post natuurlijk?

Zal meteen de roid is in de koelkast steken? Of is dat overkill ? xD

• #30.644
Kan het om blast pre te nemen en grow post ? Of gaat dit beter zijn roid rage pre en grow post ? Met een dikke shake post natuurlijk?

Zal meteen de roid is in de koelkast steken? Of is dat overkill ? xD

In de koelkast lijkt me niet nodig. Beide zijn pre workouts dus kan allebei. Het is net wat je eigen voorkeur heeft.

Super dat jullie 5% in het gamma hebben!

Wanneer komen de 2,5 kg Pancakes weer op voorraad?

Heb hier al een deel van in excel staan, is wel leuk om te zien waar meeste eiwit, minste suikers, enz inzit. Zou leuk zijn als mensen helpen met de waardes in het rood :rolleyes: Waardes zijn van op de potten (aardbei banaan was oude pot in kelder waar weinig waardes opstonden)
1z4e9o0.jpg
Ik heb hier een pot Whey bosvruchten:
100 gram:
Kcal 398,8
Eiwit 79,3
Koolhydraten 7,9
Suiker 5,5
Vet 5,4
Verzadigd 3,8
Vezels 0,7
Natrium 0,2

40 gram:
Kcal 159,9
Eiwit 31,7
Koolhydraten 3,2
Suiker 2,2
Vet 2,2
Verzadigd 1,5
Vezels 0,3
Natrium 0,1

Werk jij het bij in je eigen Excel? @Rene: misschien handig om zelf zoiets op te stellen of gebruik te maken van dit overzicht? ;)

Ongeloof trouwens dat ik nota-bene van een pot Whey Bosvruchten nostalgische herinneringen krijg. Deze smaak was de eerste smaak die ik heb gekocht (na de sample-pack dan) alweer 5 jaar geleden. Nu heb ik voor het eerst sinds toen weer deze smaak in huis. Moet ik direct weer denken aan de zomer van 2010. :rolleyes:

• #30.651
100 gram:
Kcal 398,8
Eiwit 79,3
Koolhydraten 7,9
Suiker 5,5
Vet 5,4
Verzadigd 3,8
Vezels 0,7
Natrium 0,2

40 gram:
Kcal 159,9
Eiwit 31,7
Koolhydraten 3,2
Suiker 2,2
Vet 2,2
Verzadigd 1,5
Vezels 0,3
Natrium 0,1

Werk jij het bij in je eigen Excel? @Rene: misschien handig om zelf zoiets op te stellen of gebruik te maken van dit overzicht? ;)

Ongeloof trouwens dat ik nota-bene van een pot Whey Bosvruchten nostalgische herinneringen krijg. Deze smaak was de eerste smaak die ik heb gekocht (na de sample-pack dan) alweer 5 jaar geleden. Nu heb ik voor het eerst sinds toen weer deze smaak in huis. Moet ik direct weer denken aan de zomer van 2010. :rolleyes:

Ik heb alle labels dus ook de gegevens, als ik wat tijd heb dan kijk ik ernaar ;)

100 gram:
Kcal 398,8
Eiwit 79,3
Koolhydraten 7,9
Suiker 5,5
Vet 5,4
Verzadigd 3,8
Vezels 0,7
Natrium 0,2

40 gram:
Kcal 159,9
Eiwit 31,7
Koolhydraten 3,2
Suiker 2,2
Vet 2,2
Verzadigd 1,5
Vezels 0,3
Natrium 0,1

Top, dank u ik vul het bij in de excel

Rene kan je kwijt hoeveel caffeine er net in roid rage zit... ik ben sups gelijk ripped gewoon en hoeveelheden caffeine 200mg of net iets meer... Kan je me wat advies geven... ik dacht zelf te starten met 5 gr?

Ik had helemaal niet goed gekeken :)

Ik dacht roid rage 19,95 ipv 24,95.

Maar het was maar 9,95.

Top aanbieding man :thumbs:

Direct lading ingeslagen

Heb het geprobeerd... voelde wel wat pomp maar niet enorm energiek zoals bij de cafeïne tabs die ik neem. Kan je alsnog de sluier van de cafeïne opheffen rene?

• #30.656
Rene kan je kwijt hoeveel caffeine er net in roid rage zit... ik ben sups gelijk ripped gewoon en hoeveelheden caffeine 200mg of net iets meer... Kan je me wat advies geven... ik dacht zelf te starten met 5 gr?

175mg is dat. maar energie moet meer van andere stoffen in roid rage komen dan van de cafeine. Dat is hier slechts als hulpstof bedoelt.

Ik had helemaal niet goed gekeken :)

Ik dacht roid rage 19,95 ipv 24,95.

Maar het was maar 9,95.

Top aanbieding man :thumbs:

Direct lading ingeslagen

Product is gewoon te gebruiken alleen die klontjes moet je los maken met een vork. Bewaar het koel omdat de hitte het product versnelt verhard zijn we achter gekomen.

Heb het geprobeerd... voelde wel wat pomp maar niet enorm energiek zoals bij de cafeïne tabs die ik neem. Kan je alsnog de sluier van de cafeïne opheffen rene?

zie boven ;)

175mg is dat. maar energie moet meer van andere stoffen in roid rage komen dan van de cafeine. Dat is hier slechts als hulpstof bedoelt. Product is gewoon te gebruiken alleen die klontjes moet je los maken met een vork. Bewaar het koel omdat de hitte het product versnelt verhard zijn we achter gekomen. zie boven ;)
Ah toch... ja ik kan blijkbaar wel 1 dosis aan.

kan iemand van XXL me vertellen wat het verschil is tussen de "whey DNA" en "syntha6" en "syntha 6 edge " van BSN ??

Ik bestel nl bijna altijd de syntha 6 maar nu heb je die 2 andere varianten er weer bij . Nu weet ik het ik het ook even niet meer welke te nemen van die 3 ....

kan iemand van XXL me vertellen wat het verschil is tussen de "whey DNA" en "syntha6" en "syntha 6 edge " van BSN ??

Ik bestel nl bijna altijd de syntha 6 maar nu heb je die 2 andere varianten er weer bij . Nu weet ik het ik het ook even niet meer welke te nemen van die 3 ....

Moet je dat niet (JUIST NU) aan B&F vragen als het daar in de aanbieding is?

Gewoon een goede Whey kopen en laat die matrix/blends gewoon links liggen.

Terug
Naar boven