MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik bestel altijd bij XXL en die aanbieding is trouwens niet meer bij BeF

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.662
kan iemand van XXL me vertellen wat het verschil is tussen de "whey DNA" en "syntha6" en "syntha 6 edge " van BSN ??

Ik bestel nl bijna altijd de syntha 6 maar nu heb je die 2 andere varianten er weer bij . Nu weet ik het ik het ook even niet meer welke te nemen van die 3 ....

De normale syntha 6 was meer een maaltijdvervanger dan een proteine in mijn ogen. Circa 50% eiwit en deze wordt niet meer gemaakt. Syntha 6 edge is ook een blend zit hoger, iets boven de 65% geloof ik. Whey DNA is een whey met circa 72% eiwit. Niet echt top producten in mijn ogen, zijn betere keuzes. Mensen kiezen toch vaak hiervoor omdat ze de voedingswaarden niet omrekenen naar 100gram maar kijken per dosering ;)

Moet je dat niet (JUIST NU) aan B&F vragen als het daar in de aanbieding is?

Gewoon een goede Whey kopen en laat die matrix/blends gewoon links liggen.

All Day Protein is een topper!

Hey ik heb gisteren die roid rage geprobeerd....

2 - 3 uur later zat ik op de wc met diarree... gebeurde dit wel vaker? Normaal heb ik nooit last van diarree dus ik had zoiets van hey hoe komt dit nou.... Geen krampen maar wel platte kakapipi. Enig idee waarvan het komt? Zijn er nog opmerkingen over geweest ?

• #30.665
Hey ik heb gisteren die roid rage geprobeerd....

2 - 3 uur later zat ik op de wc met diarree... gebeurde dit wel vaker? Normaal heb ik nooit last van diarree dus ik had zoiets van hey hoe komt dit nou.... Geen krampen maar wel platte kakapipi. Enig idee waarvan het komt? Zijn er nog opmerkingen over geweest ?

Dat is een bijwerking die bij veel pre workouts voor kan komen. Het is bekend dat pre workouts in het algemeen op de darmen inwerken. Deze worden dan gestimuleerd en bij sommige over gestimuleerd. Maar meestal begint dit al na 15min na inname en stopt het daarna.

Dat is een bijwerking die bij veel pre workouts voor kan komen. Het is bekend dat pre workouts in het algemeen op de darmen inwerken. Deze worden dan gestimuleerd en bij sommige over gestimuleerd. Maar meestal begint dit al na 15min na inname en stopt het daarna.
Oei bij mij kwam het dan wel erg laat. :p

Vrijdag eiwitten besteld , gisteren uren gewacht , is er wat gaande bij die tntpost pfff...mja hopelijk morgen dan maar..

• #30.671
Vrijdag eiwitten besteld , gisteren uren gewacht , is er wat gaande bij die tntpost pfff...mja hopelijk morgen dan maar..

zijn dus inderdaad stakingen....

Oei bij mij kwam het dan wel erg laat. :p

ja inderdaad, maar wel normaal verschijnsel.

Is toch staking bij PostNL momenteel?

Helaas wel:

http://www.nu.nl/economie/4090613/postnl-weer-rechter-staking-zelfstandige-koeriers.html

Randstad heeft er het meeste last van. Jammer, ik woon ook in de Randstad en wilde net een bestelling plaatsen :(. Even een paar dagen geduld hebben dus...

ja klopt, leveringen zijn niet goed te voorspellen op dit moment. Ik snap dat staken sowieso niet, dat is niet meer van deze tijd. Als je ergens werkt en het zint je niet, vertrek dan en zoek andere werk.

Liever klagen en job behouden dan opzoek gaan naar iets nieuws. Omdat ze dan onzekerheid hebben... maja je mag solliciteren bij andere terwijl je werkt he... >< dus idd waarom staken.

Mwah, ik heb mij even ingelezen in hoe slecht de bezorgers worden behandeld nadat ze zichzelf al in de schulden hebben gestoken (bus bijv.) en dat is schandalig.

Vanaf dat moment brengt PostNL de betaling per pakket omlaag en dan is het slikken of stikken. Als je al 25k in een bus hebt gestoken (vaak lease contructies op basis van een 5 jarig contract) accepteer je het maar. En een paar maanden later weer zo. En dat terwijl ze erg lange dagen draaien om alles maar weg te werken.

Dus hoe erg ik er ook van baal dat 2 pakketten van mij nog niet zijn bezorgd, ik geef ze groot gelijk en hoop dat directie van PostNL nu gaat buigen en zorgt voor normale arbeidsvoorwaarden en niet dit gekloot waarmee ze al die jongens in de tang hebben.

• #30.674
Mwah, ik heb mij even ingelezen in hoe slecht de bezorgers worden behandeld nadat ze zichzelf al in de schulden hebben gestoken (bus bijv.) en dat is schandalig.

Vanaf dat moment brengt PostNL de betaling per pakket omlaag en dan is het slikken of stikken. Als je al 25k in een bus hebt gestoken (vaak lease contructies op basis van een 5 jarig contract) accepteer je het maar. En een paar maanden later weer zo. En dat terwijl ze erg lange dagen draaien om alles maar weg te werken.

Dus hoe erg ik er ook van baal dat 2 pakketten van mij nog niet zijn bezorgd, ik geef ze groot gelijk en hoop dat directie van PostNL nu gaat buigen en zorgt voor normale arbeidsvoorwaarden en niet dit gekloot waarmee ze al die jongens in de tang hebben.

Ja dit is dan inderdaad een ander geval (ZZP'ers die geïnvesteerd hebben)dan bij mensen die echt bij een bedrijf in dienst zijn en gaan staken. Zoals met de politie (wat helemaal een schande is). Daar doelde ik eigenlijk op, zint het je niet.. zoek dan iets anders waar het beter is.

Aan de andere kant hoort dit ook weer bij het ondernemer zijn, dan heb je te kampen met onzekerheden.

Ja dit is dan inderdaad een ander geval (ZZP'ers die geïnvesteerd hebben)dan bij mensen die echt bij een bedrijf in dienst zijn en gaan staken. Zoals met de politie (wat helemaal een schande is). Daar doelde ik eigenlijk op, zint het je niet.. zoek dan iets anders waar het beter is. Aan de andere kant hoort dit ook weer bij het ondernemer zijn, dan heb je te kampen met onzekerheden.
Dat zijn ambtenaren die profiteren van hun benoeming en die leggen hogere druk zo... maar imo is het bij hun om meer gemak enr geld voor een positie die al goed betaald is.

Ja dit is dan inderdaad een ander geval (ZZP'ers die geïnvesteerd hebben)dan bij mensen die echt bij een bedrijf in dienst zijn en gaan staken. Zoals met de politie (wat helemaal een schande is). Daar doelde ik eigenlijk op, zint het je niet.. zoek dan iets anders waar het beter is.

Aan de andere kant hoort dit ook weer bij het ondernemer zijn, dan heb je te kampen met onzekerheden.

Ben blij dat jij niet de wetten maakt op het gebied van arbeidsrecht..:o

Als je de staking langer duurt gaan jullie dan tijdelijk overschakelen naar een andere koerier? Ik woon in Utrecht en daar is het drama. Heb namelijk geen zin om een week of langer op een pakket te wachten als ik iets bij jullie ga bestellen voor deze maand.

Net trouwens de Delicious Pancake sample geprobeerd, echt lekker.. Kom daar ook nog meer smaken bij, er is nu een?

Laatst bewerkt:
  • #30.678
Ben blij dat jij niet de wetten maakt op het gebied van arbeidsrecht..:o

De wet en wat bonden willen ligt ver uit elkaar. Er is het arbeidsrecht waar iedereen zich aan moet houden. De bonden zijn niet meer van deze tijd en is net maffia in mijn ogen. Grote kantoren en dik betaalde bestuurders daar gaat het ze om. Vaak zijn bepaalde dingen toegezegd in gouden tijden maar als het daarna minder gaat is er geen weg meer terug. Bonden willen alleen maar meer.

Heb in grote bedrijven gewerkt waar iedereen maar roept wat zijn rechten zijn, als ik dan opmerkte dat je vooral plichten hebt naar je werkgever en gewoon goed je werk moet doen dan kijkt iedereen je vreemd aan.

Als je de staking langer duurt gaan jullie dan tijdelijk overschakelen naar een andere koerier? Ik woon in Utrecht en daar is het drama. Heb namelijk geen zin om een week of langer op een pakket te wachten als ik iets bij jullie ga bestellen voor deze maand.

Net trouwens de Delicious Pancake sample geprobeerd, echt lekker.. Kom daar ook nog meer smaken bij, er is nu een?

Circa 85% van de pakketten worden gewoon bezorgd en de andere 15% heeft 1 of maximaal 2 dagen vertraging. Het is dus niet zo dat er niets wordt bezorgd.

De wet en wat bonden willen ligt ver uit elkaar. Er is het arbeidsrecht waar iedereen zich aan moet houden. De bonden zijn niet meer van deze tijd en is net maffia in mijn ogen. Grote kantoren en dik betaalde bestuurders daar gaat het ze om. Vaak zijn bepaalde dingen toegezegd in gouden tijden maar als het daarna minder gaat is er geen weg meer terug. Bonden willen alleen maar meer. Heb in grote bedrijven gewerkt waar iedereen maar roept wat zijn rechten zijn, als ik dan opmerkte dat je vooral plichten hebt naar je werkgever en gewoon goed je werk moet doen dan kijkt iedereen je vreemd aan. Circa 85% van de pakketten worden gewoon bezorgd en de andere 15% heeft 1 of maximaal 2 dagen vertraging. Het is dus niet zo dat er niets wordt bezorgd.

Nou weet niet of dat helemaal klopt, heb mensen hier gesproken die 4 dagen op hun pakket wachten en nog steeds niks binnen hebben.

Heb zelf twee pakketten op de post naar adressen in Utrecht sinds maandag; zitten allebei nog steeds in het sorteercentrum inderdaad.

Terug
Naar boven