Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Amen... een baas moet je natuurlijk behandelden als jezelf en omgekeerd.De wet en wat bonden willen ligt ver uit elkaar. Er is het arbeidsrecht waar iedereen zich aan moet houden. De bonden zijn niet meer van deze tijd en is net maffia in mijn ogen. Grote kantoren en dik betaalde bestuurders daar gaat het ze om. Vaak zijn bepaalde dingen toegezegd in gouden tijden maar als het daarna minder gaat is er geen weg meer terug. Bonden willen alleen maar meer. Heb in grote bedrijven gewerkt waar iedereen maar roept wat zijn rechten zijn, als ik dan opmerkte dat je vooral plichten hebt naar je werkgever en gewoon goed je werk moet doen dan kijkt iedereen je vreemd aan. Circa 85% van de pakketten worden gewoon bezorgd en de andere 15% heeft 1 of maximaal 2 dagen vertraging. Het is dus niet zo dat er niets wordt bezorgd.
Wat een baas in eerste instantie wil is een respectvol bedrijf hebben. Waar iedereen elkaar kan neuken voor een centje extra zonder dat de ene misbruik maakt van de andere zijn gulheid. xD
Maar bazen zijn maar al te vaak afhankelijk van zijn geldleners die er niet voor terugschrikken iedereen ferm te neuken te zetten incl. de baas.
Zo'n mensen vormen dikwijls de club van de middelhoge en hoge klasse. Rotazen zijn het.
Maar heb er persoonlijk geen last van, ik ben rijk... ben hier gewoon ter opvulling op de planeet.
Laatst bewerkt: