XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Meer mensen hier last van? Bij betaling (stap 2) loopt de site vast en blijft het rondje/laad dingentje laden? Zowel chrome als firefox?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.703
Meer mensen hier last van? Bij betaling (stap 2) loopt de site vast en blijft het rondje/laad dingentje laden? Zowel chrome als firefox?

Was bij de verzendwijze, door storing in de koppeling met de postnl interface. probleem is verholpen als het goed is.

Hey René,

Vandaag opnieuw grote bestelling geplaatst (459037), extra samples zijn zeer welkom!!!

Gr

Hoi René, hebben jullie (nog) last van de PostNL staking? Of worden pakketten over het algemeen netjes de dag erna aangeleverd?

• #30.706
Hey René,

Vandaag opnieuw grote bestelling geplaatst (459037), extra samples zijn zeer welkom!!!

Gr

Je bestelling was vanmorgen al zie ik en is allang ingepakt, maar je hebt hele mooie gratis goodies zie ik ;)

Hoi René, hebben jullie (nog) last van de PostNL staking? Of worden pakketten over het algemeen netjes de dag erna aangeleverd?

Ik heb begrepen dat iedereen weer aan het werk is en vandaag en morgen alles wordt uitgeleverd.

Je bestelling was vanmorgen al zie ik en is allang ingepakt, maar je hebt hele mooie gratis goodies zie ik ;)

Ik heb begrepen dat iedereen weer aan het werk is en vandaag en morgen alles wordt uitgeleverd.

Thanks, grote bestelling geplaatst (459165), ben benieuwd of ze (optijd) komen.
Samples/goodies altijd zeer welkom :cool:.
Trouwens vergeten erbij te zetten: Kan de bidon goodie vervangen worden door een 2e shakebeker? bidons heb ik niks aan namelijk, shakebekers altijd te weinig. :)

• #30.709
Thanks, grote bestelling geplaatst (459165), ben benieuwd of ze (optijd) komen.
Samples/goodies altijd zeer welkom :cool:.
Trouwens vergeten erbij te zetten: Kan de bidon goodie vervangen worden door een 2e shakebeker? bidons heb ik niks aan namelijk, shakebekers altijd te weinig. :)

thx! maar zet verzoeken altijd in de opmerkingen. Ik zit niet constant op DBB en orders worden vaak direct ingepakt ;)

:thumbs:

Je bestelling was vanmorgen al zie ik en is allang ingepakt, maar je hebt hele mooie gratis goodies zie ik ;) Ik heb begrepen dat iedereen weer aan het werk is en vandaag en morgen alles wordt uitgeleverd.

Dus kan ook vandaag nog ? tot hoelaat rijden ze eigenlijk ?

Heeft iemand in dit topic ervaring met Superpump 3.0 van Gaspari, op bodybuilding.com lees ik er wel goede verhalen over.

edit:

Net een nieuwe bestelling gedaan: 459268. Graag wil zoveel mogelijk van jullie huismerk PWO's proberen om te kijken welke het beste past, hopelijk kunnen daar wat samples van bij gedaan worden. Roid Rage ken ik al, de rest wil ik graag eerst ffe proberen hoe dat werkt voor me.

Laatst bewerkt:
  • #30.713
Heeft iemand in dit topic ervaring met Superpump 3.0 van Gaspari, op bodybuilding.com lees ik er wel goede verhalen over.

edit:

Net een nieuwe bestelling gedaan: 459268. Graag wil zoveel mogelijk van jullie huismerk PWO's proberen om te kijken welke het beste past, hopelijk kunnen daar wat samples van bij gedaan worden. Roid Rage ken ik al, de rest wil ik graag eerst ffe proberen hoe dat werkt voor me.

We hebben alleen samples van Blast niet van de andere pre workouts.

Weer een bestelling gedaan Bestelnummer : 459312
Wat een top product die intra workout René super!

Bestelling vandaag ontvangen. Ben benieuwd naar EAS.
Bedank Chris trouwens maar voor de extra samples. Zoals altijd een zeer goede service :)

pakketje nog niet binnen, post code 1991.

so much voor die 85% weggewerkt.

ga echt roid ragen als mijn roid rage morgen niet binnen is lol.

Terug
Naar boven