AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.721
Bestelling vandaag ontvangen. Ben benieuwd naar EAS.
Bedank Chris trouwens maar voor de extra samples. Zoals altijd een zeer goede service :)

:thumbs:

pakketje nog niet binnen, post code 1991.

so much voor die 85% weggewerkt.

ga echt roid ragen als mijn roid rage morgen niet binnen is lol.

Morgen zou alles weer bij moeten zijn met de leveringen is dit niet het geval stuur me even een email met je bestelnummer dan ga ik er achteraan. rene@xxlnutrition.nl

Jullie moeten echt even PostNL bellen en regelen dat de bestellingen na 21:00 ofzo worden opgehaald

Heb ergens andere iets besteld niet wl gerelateerd en daar is het ook nog steeds w8ten... denk dat die 85% ferm overdregen is en maar 45% is.

• #30.724
Jullie moeten echt even PostNL bellen en regelen dat de bestellingen na 21:00 ofzo worden opgehaald

Daar komt meer bij kijken dan even PostNL bellen. Dan moeten we zelf ook later doorwerken en dat zie ik niet zitten :p Voorlopig verzenden we alles tot 18.00 besteld. Dit was 17.00 maar vonden we te vroeg, de meeste mensen hebben voor 18.00 wel de tijd om een bestelling te plaatsen. Lukt dan niet dan duurt het een dagje langer.

Daarbij verzenden we ook op zondag, alles vanaf vrijdagavond 18.00 tot zondag 16.00 besteld verzenden we dan en wordt maandag geleverd. Dit gaat over Nederland dan.

Zaterdag besteld, komt woensdag pas binnen staat er bij track en trace.

• #30.726
Goedenmiddag , ik had vrijdag iets besteld en vanaf een uur staat er dit opeens ''We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode 3SYHLJ009279600 ''

Erg raar,want vrijdag stond er ; zaterdag tussen half 3 en half 5 word het bezorgd , en daarna tot vandaag dat het pakket in het sorteercentrum staat...

Iemand vaker dit meegemaakt? gr

• #30.728
Goedenmiddag , ik had vrijdag iets besteld en vanaf een uur staat er dit opeens ''We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode 3SYHLJ009279600 ''

Erg raar,want vrijdag stond er ; zaterdag tussen half 3 en half 5 word het bezorgd , en daarna tot vandaag dat het pakket in het sorteercentrum staat...

Iemand vaker dit meegemaakt? gr

Dat is zeker raar ja, heb even in ons postnl systeem gekeken en daar staat dat je pakket nog in het sorteercentrum is. Volgens mij hebben ze nog grote achterstanden want vandaag kregen we maar de helft van de benodigde lege rolcontainers geleverd omdat alle sorteercentra nog vol staan met volle rolcontainers.

Wanneer komt dile vitamine c van xxl weer binnen?
Wil bestellen maar heb graag gelijk dat potje erbij :d

Dat is zeker raar ja, heb even in ons postnl systeem gekeken en daar staat dat je pakket nog in het sorteercentrum is. Volgens mij hebben ze nog grote achterstanden want vandaag kregen we maar de helft van de benodigde lege rolcontainers geleverd omdat alle sorteercentra nog vol staan met volle rolcontainers.
Staat bij mij ook weer idd nu , naja ff afwachten maar... bedankt

Jullie nieuwe shirts zitten goed, en de nieuwe tanktop ook :thumbs:

Yow Rene, ne vriend van mij heeft onlangs bij jullie een potje hgh up van AN gekocht. Die is hier nu bij mij met dat potje.Op het etiket staat : take one capsule daily. Serving size 1 capsule. Maar op jullie site staat ; neem 5 capsules voor het slapen gaan. Das wel een heel verschil. Wat denk jij? Welk moet hij volgen?

• #30.733
Wanneer komt dile vitamine c van xxl weer binnen?
Wil bestellen maar heb graag gelijk dat potje erbij :d

die moeten eigenlijk deze week weer komen.

Jullie nieuwe shirts zitten goed, en de nieuwe tanktop ook :thumbs:

Goed om te horen!

Yow Rene, ne vriend van mij heeft onlangs bij jullie een potje hgh up van AN gekocht. Die is hier nu bij mij met dat potje.Op het etiket staat : take one capsule daily. Serving size 1 capsule. Maar op jullie site staat ; neem 5 capsules voor het slapen gaan. Das wel een heel verschil. Wat denk jij? Welk moet hij volgen?

Hou je aan de aanwijzingen op de pot, product is paar keer gewisseld van samenstelling en gebruik daarom zal dat verschillen.

Hoi René, hebben jullie (nog) last van de PostNL staking? Of worden pakketten over het algemeen netjes de dag erna aangeleverd?
Ik heb begrepen dat iedereen weer aan het werk is en vandaag en morgen alles wordt uitgeleverd.

Hoi René,

even een heads up. Er staat nog steeds dat ze vandaag tussen 12:30 en 14:30 langs 'gaan komen' (met vertraging), ook geen 'niet thuis' briefje in de brievenbus verder.
Dus waarschijnlijk is de zending vertraagd.
Maakt niet uit verder maar ik dacht, misschien interessant voor je om te weten - cheers. ;)

lH0v48S.png

• #30.736
Hoi René,

even een heads up. Er staat nog steeds dat ze vandaag tussen 12:30 en 14:30 langs 'gaan komen' (met vertraging), ook geen 'niet thuis' briefje in de brievenbus verder.
Dus waarschijnlijk is de zending vertraagd.
Maakt niet uit verder maar ik dacht, misschien interessant voor je om te weten - cheers. ;)

:(

We hebben contact gehad met postnl en heel veel pakketten liggen nog in de sorteercentra. Problemen zitten in een aantal sorteercentra waar mensen de boel blokkeerden. Blokkades zijn opgegeven en alles komt weer op gang. Maar ze moeten een enorme achterstand wegwerken.

Hoop dat het morgen komt, er is nu ook niets wat wij kunnen doen.

Korte broek binnen; lekker materiaal zit lekker. Prima voor op vakantie straks.

:(

We hebben contact gehad met postnl en heel veel pakketten liggen nog in de sorteercentra. Problemen zitten in een aantal sorteercentra waar mensen de boel blokkeerden. Blokkades zijn opgegeven en alles komt weer op gang. Maar ze moeten een enorme achterstand wegwerken.

Hoop dat het morgen komt, er is nu ook niets wat wij kunnen doen.

:thumb:

Terug
Naar boven