Wantstogrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jullie nieuwe shirts zitten goed, en de nieuwe tanktop ook![]()
Wat zijn de was-instructies? Ik was tshirts met print meestal gewoon koud, en steek ze zeker niet in de droogkas. Ze blijven hun maat mooi houden.Mooie actie, meteen maar weer een bestelling geplaatst.
Even een kanttekening ; heb tot nog toe een XXL-shirt en 2 XXL-tanktops besteld, maar alles krimpt als een idioot in de was.... dit waren wel 'oude' kwaliteit shirts, wellicht dat de nieuwe lijn beter is.
Wat zijn de was-instructies? Ik was tshirts met print meestal gewoon koud, en steek ze zeker niet in de droogkas. Ze blijven hun maat mooi houden.

10% korting op ons gehele assortiment! Alleen vandaag met de kortingscode: Summer10 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey XXL, order geplaatst maandag om 16u30 maar nog altijd geen bevestigingsmail ontvangen, en ook geen DPD-shipping mail. Gisteren was het uiteraard feestdag in BE dus geen levering, maar zou dus vandaag moeten toekomen. Kunnen jullie nakijken (zie PM voor ordernr)? Merci![]()
Tjongejonge gisteren een bestelling boven de 100 euro gedaan krijg ik net een mailtje dat vandaag alles 10%korting is hoe bedoel je pech pfff
Mooie actie, meteen maar weer een bestelling geplaatst.
Even een kanttekening ; heb tot nog toe een XXL-shirt en 2 XXL-tanktops besteld, maar alles krimpt als een idioot in de was.... dit waren wel 'oude' kwaliteit shirts, wellicht dat de nieuwe lijn beter is.
Wat zijn de was-instructies? Ik was tshirts met print meestal gewoon koud, en steek ze zeker niet in de droogkas. Ze blijven hun maat mooi houden.
Geen idee, mijn vrouwtje doet de was.
Opvallend dat normale kleding nooit krimpt en juist alleen de (oude types) XXL-kleding.
ThxIs gewoon verzonden, denk dat de mail in de spam box zit.
dacht het wel hoor, wou gewoon ff zeker zijn.Is bekend met de oude shirts, nieuw lading heeft daar geen last meer van. Maar veel mensen wassen de shirts te heet en stoppen ze zelfs in de droger, dan gaat het zeker mis.
Niet alle kleding kromp overigens, het waren de zwarte, rode shirts en de beast tanktop (maar had als productiefout dat deze al te kort was gemaakt). Maar probleem is nu verholpen.

Ze zal ze wel in de droger gestopt hebben. Verder geen probleem hoor, my bad.
Helaas willen mijn kids ze niet dragen![]()

. En ook erg tof dat je nu ook kan uitkiezen wanneer je pakje bezorgd gaat worden. Zo hoef je niet te wachten met bestellen tot een dag dat je weet dat je de dag erop thuis bent. Al moet ik zeggen: Bol.com heeft ook zoiets, maar de keren dat ik koos voor een andere bezorgdag werd het pakje alsnog de volgende dag afgeleverd, terwijl ik niet thuis was...
.Komt de 2,5kg Pancake verpakking nog binnen vandaag? Bestel ik die meteen mee![]()
Net een bestelling geplaatst: 460214. Heel mooi die summeractie, kon ik lekker meepakken. En ook erg tof dat je nu ook kan uitkiezen wanneer je pakje bezorgd gaat worden. Zo hoef je niet te wachten met bestellen tot een dag dat je weet dat je de dag erop thuis bent. Al moet ik zeggen: Bol.com heeft ook zoiets, maar de keren dat ik koos voor een andere bezorgdag werd het pakje alsnog de volgende dag afgeleverd, terwijl ik niet thuis was...
. Het is een mooie aanvulling voor onze klanten die uitgebreide postnl checkout.Hoi René,
Hebben jullie toevallig ook L-arginine HCL in poedervorm in jullie assortiment?
Blijkbaar zijn er studies dat je 3 á 6 gram per dag kan pakken voor maximaal effect (HGH aanmaak, betere slaap/pomp enzo) en de capsulevorm is nogal.. extreem prijzig om het zo maar te zeggen.
Bij jullie is het 120 caps van 500mg voor 9 euro, dus 60 gram.
Online heb je bv al 250g poeder voor 15 euro, wat bij jullie in caps 37 euro zou zijn, meer dan het dubbele qua prijs.

Hey Rene,
ik heb net bestelling 460273 geplaatst maar zag nergens een vakje om kortingscode in te vullenme bestelling word pas dinsdag bezorgt is hier nog wat aan te doen?
scheelt me toch weer iets meer als een 10tje
(heb ook met afterpay betaald weet niet of dit wat uitmaakt.
grts
Wesley
Rene,
Ik zat te zoeken naar een detox product. Keek op jullie site en zag dat jullie PRECIES dezelfde detox hebben als die van inshape.
XXL:
Inhoud: 90 capsules
Grootte Dosering: 3 capsules
Aantal Doseringen per verpakking: 30
Per dosering 3 capsules %ADH
Detox-One Blend 1689 mg
Groene thee extract
Saw palmetto
DIM (di-indolylmethaan)
ALA (alfa lipon zuur)
Vitamine C (ascorbinezuur) 250%
Mariadistel
Vitamine B3 (nicotinezuur) 417%
Vlierbloesem
Resveratrol
Vitamine E (d-alfa tocoferol) 300%
Selenium (L-seleno-methionine)
Zwarte peper extract
ADH = Dagelijks Aanbevolen Hoeveelheid
Inshape:
[Link niet meer beschikbaar]
Neem 3 capsules bij het ontbijt. Een verpakking Detox is voldoende voor een maand.
Samenstelling per dosering (3 capsules):
Detox Blend 1689 mg
Groene thee extract
Saw Palmetto
DIM
Alfa Lipon Zuur ALA
Vitamine C
Mariadistel
Vitamine B3
Vlierbloesem
Resveratrol
Vitamine E