MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.761
Enig idee wanneer die PostNL vertragingen over zijn? Ik heb donderdag besteld en nog steeds niets binnen. Maandag naar PostNL gebeld en die zeiden dat ze alles binnen 24uur zouden leveren. Omg. Utrecht trouwens.

Liggen in sommige sorteercentra achterstanden die zijn ze aan het weg werken. PostNL geeft verder ook aan ons geen info. Het is een kwestie van enkele dagen voordat de laatste pakketten bezorgd zijn.

:thumbs:

Enig idee wanneer die PostNL vertragingen over zijn? Ik heb donderdag besteld en nog steeds niets binnen. Maandag naar PostNL gebeld en die zeiden dat ze alles binnen 24uur zouden leveren. Omg. Utrecht trouwens.

Hou maar op ik zit ook omgeving utrecht en zit nog te wachten op een pakketje wat vorige week maandag!! verstuurd is. Waarschijnlijk is mijn bestelling die ik vandaag heb gedaan bij XXL nog eerder binnen..

Ben benieuwd of die smartshaker echt zo fijn is :D

Die zijn al over. Gisteren heeft XXL een pakket naar me verzonden en vandaag stond de bezorger gewoon netjes voor de deur, woon zelf in Utrecht.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

René, ik heb net twee van die nieuwe v-neck shirts binnen gekregen. Echt fijne shirts! Wat is de beste temperatuur om ze op te wassen?

Die zijn al over. Gisteren heeft XXL een pakket naar me verzonden en vandaag stond de bezorger gewoon netjes voor de deur, woon zelf in Utrecht.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

René, ik heb net twee van die nieuwe v-neck shirts binnen gekregen. Echt fijne shirts! Wat is de beste temperatuur om ze op te wassen?

Die zijn nog niet over, ik wacht nog op 2 pakketen, 1 van vorige week maanden en 1 van vrijdag. (overigens niet van XXL)

Ze leveren nieuwere paketten eerder af dan wat er nog ligt, wat een K**bedrijf dat PostNL :mad:

Werken jullie niet met DPD ? Althans in belgië toch.

• #30.766
Hou maar op ik zit ook omgeving utrecht en zit nog te wachten op een pakketje wat vorige week maandag!! verstuurd is. Waarschijnlijk is mijn bestelling die ik vandaag heb gedaan bij XXL nog eerder binnen..

Ben benieuwd of die smartshaker echt zo fijn is :D

Nieuw verzonden pakketten gaan direct door heb ik begrepen, de achterstanden moeten tussendoor weg gewerkt worden. Ik zou zeggen andersom maar goed :dunno:

40graden moet kunnen ;)..

Die zijn nog niet over, ik wacht nog op 2 pakketen, 1 van vorige week maanden en 1 van vrijdag. (overigens niet van XXL)

Ze leveren nieuwere paketten eerder af dan wat er nog ligt, wat een K**bedrijf dat PostNL :mad:

ja inderdaad zo heb ik het ook begrepen, rare gang van zaken.

Werken jullie niet met DPD ? Althans in belgië toch.

Ja klopt. buitenland gaat alles met DPD. Maar in NL is postNL normaal gezien beter qua levering (los van de staking ;) )

Waarom hebben jullie die handdoeken nie meer als goodie?

• #30.768
En dan net die korting te laat.. :sad:

pakketje binnen :)

strax maar eens flink roid ragen.

Vandaag trouwens een sample van Blast geprobeerd, bedankt voor het sample. Maar helaas weer deed het weinig voor me. Als ik bijvoorbeeld vergelijk met Assault doet die zelfs meer bij me. Ben wel blij dat het een sample was, en niet een heel potje.

• #30.773
Vandaag trouwens een sample van Blast geprobeerd, bedankt voor het sample. Maar helaas weer deed het weinig voor me. Als ik bijvoorbeeld vergelijk met Assault doet die zelfs meer bij me. Ben wel blij dat het een sample was, en niet een heel potje.

Blast is ook zeker niet onze sterkste booster maar een instap booster ;)

• #30.775
Welke is dan jullie sterkste? Ik heb al veel pre-workouts geprobeerd dus heb al wel wat tolerantie.

Als het puur op de boost gaat dan Roid rage en unleash, andere formule. Welke het beste is is in individuele gevallen is niet te voorspellen. Als je echt een rush zoekt dan kan je beter amfetamine :nut: pakken want boosters die je laten opstijgen zijn volgens mij net zo ongezond. Ik ben van mening dat de crash daarna je herstel en groei behoorlijk in de weg kan zitten.

Vind overigens als mensen niet zonder sterke booster kunnen trainen ze beter een andere sport kunnen kiezen (heb het niet over jou overigens maar in het algemeen) ;).

Laatst bewerkt:
het is vaak niet dat je niet zonder kan trainen,maar het is zo lekker met pwo trainen, het is een soort verslaving:D

Als het puur op de boost gaat dan Roid rage en unleash, andere formule. Welke het beste is is in individuele gevallen is niet te voorspellen. Als je echt een rush zoekt dan kan je beter amfetamine pakken want boosters die je laten opstijgen zijn volgens mij net zo ongezond. Ik ben van mening dat de crash daarna je herstel en groei behoorlijk in de weg kan zitten. Vind overigens als mensen niet zonder sterke booster kunnen trainen ze beter een andere sport kunnen kiezen (heb het niet over jou overigens maar in het algemeen) ;).

Ben ik met je eens. Ik train over het algemeen zonder booster, maar alleen als ik heel moe ben (heb astma en hooikoorts), dan pak ik een PWO.

• #30.778
het is vaak niet dat je niet zonder kan trainen,maar het is zo lekker met pwo trainen, het is een soort verslaving:D

Ja dat is me duidelijk :p Ik zou iedereen willen adviseren er geen dagelijkse routine van te maken en het te nemen voor zware dagen (benen?) of momenten dat je wel een zetje kan gebruiken. Maar ik weet ook dat ze heel vaak dagelijks genomen worden.

Ik ben er zelf al enige tijd mee gestopt en neem het zo nu en dan en bevalt me eerlijk gezegd prima. Heb ook regelmatig een training verknalt omdat ik helemaal raar werd van een pre workout. Ik neem alleen nog zo nu en dan Fully Loaded voor een lekkere flow en energie maar enorme pomp :wl:

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Ben ik met je eens. Ik train over het algemeen zonder booster, maar alleen als ik heel moe ben (heb astma en hooikoorts), dan pak ik een PWO.

Dat lijkt me een goede instelling :thumbs:

Terug
Naar boven