barelylifting
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 86kg
Ja dat is me duidelijkIk zou iedereen willen adviseren er geen dagelijkse routine van te maken en het te nemen voor zware dagen (benen?) of momenten dat je wel een zetje kan gebruiken. Maar ik weet ook dat ze heel vaak dagelijks genomen worden.
Ik ben er zelf al enige tijd mee gestopt en neem het zo nu en dan en bevalt me eerlijk gezegd prima. Heb ook regelmatig een training verknalt omdat ik helemaal raar werd van een pre workout. Ik neem alleen nog zo nu en dan Fully Loaded voor een lekkere flow en energie maar enorme pomp![]()
Ik gebruik bijna alle trainingsdagen een PWO. Ik sta elke ochtend vanaf vroeg 8u lang fysiek zwaar werk te verrichten, dan een half uur lopen en OV(is mn 'rust'), en daarna moet ik gelijk aan mijn training beginnen. Zonder al die chemische troep zou ik heel slap trainen, en/of heel gauw de zin verliezen uberhaupt nog te gaan, ben ik bang. Maar goed, op den duur kan je immuun worden toch? Maar ander werk gaan zoeken dan!
Wat betreft Roid Rage, heb em één keer gehad, en daarvoor en daarna(nu) Shatter sx-7 gebruikt, dus daar kan ik t beste mee vergelijken. RR was wat milder. Verdreef even goed de moeheid, alleen de opgefoktheid/focus was wat minder intens dan bij Shatter, dus das niet per sé iets slechts. Smaak? Iets minder vies

p.s. net maar weer Whey Delicious besteld(460921
) . Is tot nu toe de enige whey waarvan ik NIET 2 tot 3x per dag op de pot zit