- Waardering
- 4.382
Helaas ..................................

Dat is niet de normale gang van zaken, ze moeten normaal 2x aanbieden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

in het vervolg wel wat vroeger trainen dan 20u, om 2u lag ik nog strak in bed 
Gisteren is de XXL Xtreme Energizer aangekomen, zelfde avond al geprobeerd, resultaat: http://www.facebook.com/TheBodybuildingNation/videos/566305663498327/?__mref=message_bubble
The f**k ventin het vervolg wel wat vroeger trainen dan 20u, om 2u lag ik nog strak in bed
![]()

Dat is niet de normale gang van zaken, ze moeten normaal 2x aanbieden

Yow!
PostNL is mijn pakket kwijt geraakt en ik moet nu de afzender vragen hier onderzoek naar in te stellen.
Kunnen jullie iets voor mij betekenen? Wacht er al 2 weken op, en zo een onderzoek zal nog een tijd duren.
Bestelnummer : 456400
Track and trace: 3SYHLJ009278373 (online staat dat die bezorgd is, maar dat is dus foutief)
)
Ik heb de vorige formule nog staan, die slaat anders ook goed aan hoor![]()
Ik ga ze hier contact op laten nemen met Postnl, het zal waarschijnlijk bij de buren liggen. De vraag is alleen bij welke... En was een week geen 2 weken (leek denk alleen 2 weken)

t Ligt niet bij de buren, dat wisten ze mij te vertellen. Wat ze zelf konden zien is het nog niet verwerkt in het sorteercentrum.
Ok, van 13/07 --> 24/07. 11 dagen. 1,5 week.![]()
![]()
Rene bedankt voor de handdoeken nog een extra sample.
bizar postnl, ik heb onze contactpersoon gemaild en laat je iets weten....

Net een berichtje vanuit huis; hij is binnen.
Of heb jij dat zo even snel geregeld?![]()
.. dan komt er vaak wel actie Top! ik dreig altijd met niet betalen van de factuur.. dan komt er vaak wel actie
![]()

ik doe dat ook weleens bij de belastingdienst maar daar trekken ze zich niks van aan![]()
Gisteren vergeten mijn drinkbeker goed uit te spoelen na het te hebben gebruikt met EAS. Wat een lucht kwam er uit zeg...
Zijn hier tips voor of met je de beker iedere keer compleet uitwassen?
Smaak tropical is wel goed. Smaakt hetzelfde als tropical APW.
Ik heb er inmiddels ook meer dan 10Weg fl*kkeren en nieuwe pakken?
Altijd paar reserve in huis.
Lekker makkelijk.