XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.803
Yow!

PostNL is mijn pakket kwijt geraakt en ik moet nu de afzender vragen hier onderzoek naar in te stellen.

Kunnen jullie iets voor mij betekenen? Wacht er al 2 weken op, en zo een onderzoek zal nog een tijd duren. :(

Bestelnummer : 456400
Track and trace: 3SYHLJ009278373 (online staat dat die bezorgd is, maar dat is dus foutief)

• #30.806
Yow!

PostNL is mijn pakket kwijt geraakt en ik moet nu de afzender vragen hier onderzoek naar in te stellen.

Kunnen jullie iets voor mij betekenen? Wacht er al 2 weken op, en zo een onderzoek zal nog een tijd duren. :(

Bestelnummer : 456400
Track and trace: 3SYHLJ009278373 (online staat dat die bezorgd is, maar dat is dus foutief)

Ik ga ze hier contact op laten nemen met Postnl, het zal waarschijnlijk bij de buren liggen. De vraag is alleen bij welke... En was een week geen 2 weken (leek denk alleen 2 weken ;) )

Ik ga ze hier contact op laten nemen met Postnl, het zal waarschijnlijk bij de buren liggen. De vraag is alleen bij welke... En was een week geen 2 weken (leek denk alleen 2 weken ;) )

t Ligt niet bij de buren, dat wisten ze mij te vertellen. Wat ze zelf konden zien is het nog niet verwerkt in het sorteercentrum. ;)

Ok, van 13/07 --> 24/07. 11 dagen. 1,5 week. :p

IMG-20150724-WA0001_zpsupjiemvt.jpg

Rene bedankt voor de handdoek:D en nog een extra sample.

• #30.812
Gisteren vergeten mijn drinkbeker goed uit te spoelen na het te hebben gebruikt met EAS. Wat een lucht kwam er uit zeg...
Zijn hier tips voor of met je de beker iedere keer compleet uitwassen?

Smaak tropical is wel goed. Smaakt hetzelfde als tropical APW.

Gisteren vergeten mijn drinkbeker goed uit te spoelen na het te hebben gebruikt met EAS. Wat een lucht kwam er uit zeg...
Zijn hier tips voor of met je de beker iedere keer compleet uitwassen?

Smaak tropical is wel goed. Smaakt hetzelfde als tropical APW.

Vaatwasser, en anders goed afwassen en daarna met wat dreft en heet water tot de rand een kwartier laten staan.

Weg fl*kkeren en nieuwe pakken?

Altijd paar reserve in huis.

Lekker makkelijk.

Terug
Naar boven