- Waardering
- 4.382
Oh nice, ben bijna door m'n eerste pot heen. Wacht ik hier even op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh nice, ben bijna door m'n eerste pot heen. Wacht ik hier even op.
keer op advies van Rene Cardio Xcelerator gekocht 10 kilo kwijt aan gewicht ook bedankt namens mijn vrouw Rene ik schijn nu ook minder te snurken![]()
Niet om te bashen maar uit je tekst kan ik afleiden dat je idd beginnend sporter bent. Je bent je nu aan. Het verdiepen in supps. Hoe zit het met je voeding? Hoe zit je kennis hiervan?
Vanwaar de redenering dat aakg (pump product) en EAS (aminos) zonder creatine niet zou werken? Begrijp je de werking van elk product onderling?
Sorry voor offtopic![]()
) kennis van voeding is er inderdaad nog wel maar ben na tien jaar niet meer trainen de weg wel een beetje kwijt wat suplementen betrefd (tegenwoordig zoveel keus en verschillende producten) ik had gelezen dat aakg en eas de bloeding in je spieren bevorderd en ook de stoffen beter naar je spieren begeleid. nu haal ik wel veel uit goede voeding maar twijfelde of dit wel genoeg is om resultaten te boeken. vandaar de vraag. ook heb ik het idee dat,omdat ik al zolang niet actief ben geweest, het misschien beter is om mijn stofwisseling en dus ook de aanmaak van creatine eerst weer op natuurlijke manier te ontwikkelen door gewoon keihard te buffelen

bedankt voor je reactie treNaldo, ik ben inderdaad (weer) beginnend, al heb ik ongeveer mijn hele leven wel getraind (familie met veel bodybuilders) kennis van voeding is er inderdaad nog wel maar ben na tien jaar niet meer trainen de weg wel een beetje kwijt wat suplementen betrefd (tegenwoordig zoveel keus en verschillende producten) ik had gelezen dat aakg en eas de bloeding in je spieren bevorderd en ook de stoffen beter naar je spieren begeleid. nu haal ik wel veel uit goede voeding maar twijfelde of dit wel genoeg is om resultaten te boeken. vandaar de vraag. ook heb ik het idee dat,omdat ik al zolang niet actief ben geweest, het misschien beter is om mijn stofwisseling en dus ook de aanmaak van creatine eerst weer op natuurlijke manier te ontwikkelen door gewoon keihard te buffelen
![]()
haha volgens mij ben ik meer degene die off topic is hier maar kan wel weer wat advies gebruiken,mijn excuses daarvoor.
gave site trouwens, al veel gelezen en opgedaan inmiddels![]()

Ik wist niet eens dat deze uitverkocht was. Ik verwacht die dan in de loop van de week weer (producent levert heel snel). Alle grote potten hebben dan ook de nieuwe formule zonder maltodextrine en daar gemalen rijst voor in de plaats. Carbs dan dus uit gemalen rijst en havermout.
Ik pas de tekst op de site pas aan als ook de 1kg allemaal van de nieuwe formule zijn![]()
Maar dan zijn ze uit de aanbieding denk ik? Ik drink die dingen als water namelijk..

Roid Rage is weg en is geen vervanger voor
We zijn al maanden met The Force bezig (met externe partij) en deze is nu eindelijk klaar. Normaal zouden we deze naast Roid Rage gaan verkopen maar vanwege het snel verharden van Roid Rage hebben we deze uitverkocht en komt niet meer terug.

Heb je al wat feedback van mensen die the force gebruikt hebben gekregen?

Rene ik heb hier een 4kg zak whey perfection peach staan waar ongeveer een kilo uit is en ik trok vanochtend de zak open en er kwam echt een hele vreemde lucht uit, perzik lucht is ook verdwenen.![]()
had een reactie geplaatst maar had niet door dat je al gereageerd had lol.. binnenkort Force maar eens proberen
![]()
Ik vraag het ff voor me vriendin: ze heeft hashimoto thyroiditis en verdraagt geen jodium. Ze wilt een multivitamine nemen en daar moet inzitten: magnesium calcium, zink ,ijzer en selenium. We weten echter niet in welke producten er geen jodium zit, sommigen vermelden ook potassium iodide en we weten niet of ze dat wel kan hebben of niet.
Anything you guys can recommend ?
ik zou dat zo ook niet weten dan moet je ze echt stuk voor stuk even nalopen. Maar wordt lastig denk ik.

Kalium iodide zal in het lichaam ook als K+ en I- worden opgenomen dus bevat zeker iodide, lijkt me niet waar je vriendin naar op zoek is. (Vanuit mijn (beperkte) biochemische optiek dan)