AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De boost van die generatie (jack3d, noxipro, napalm, maximize V2, oude unleash) is lastig te evenaren met de huidige wetgeving.

Zo jammer dat alles wat goed werkt meteen verboden wordt omdat stel je hebt een slechte aanleg en je combineerd 10x de aangeraden dosering met alcohol kan het slecht met je aflopen.

Rene,

Kan je me vertellen wanneer jullie de pakketten gaan versturen van de winnaars van de Dutchbodybuilding.com facebookwedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.224
Gisteren net op tijd een bestelling geplaatst, vandaag toch nog binnen gelukkig. Goed bezig mannen!

mooi :thumbs:

Komt door mijn enorm sympathieke maat, de baas van XXL die erg goeie werknemers heeft. ;)

Is het niet soms ;)

:D

Zo jammer dat alles wat goed werkt meteen verboden wordt omdat stel je hebt een slechte aanleg en je combineerd 10x de aangeraden dosering met alcohol kan het slecht met je aflopen.

tjaa......

Rene,

Kan je me vertellen wanneer jullie de pakketten gaan versturen van de winnaars van de Dutchbodybuilding.com facebookwedstrijd?

Zodra de organisator daarvan contact met me opneemt en de gegevens verstrekt ;)

Laatst bewerkt:
Eerste bestelling bij jullie gedaan, ben benieuwd!

Hoop dat je tevreden bent, laat me graag even weten.

Whey Hydrolysate (smaak banaan): Erg tevreden over deze whey, smaak is lekker voor isolaat. Niet te zoet maar ook niet te bitter.

Delicious Pancakes (vanille): Heel handig en snel in gebruik, krijg er mooie pannenkoeken mee gebakken:)

Smaak valt alleen wat tegen. Stevia heeft altijd een aparte nasmaak die ik erg proef, vind ze ook redelijk zoet. Maar dit zal erg persoonsafhankelijk zijn.

Over het algemeen dus tevreden, ook de levering was snel. Denk dat ik zeker volgende keer weer bij jullie bestel.

Vraagje over 2 pre wo van jullie
Fully loaded en the force, ik zie dat fully loaded alle ingredienten van the force heeft en zelfs 3 meer waaronder citruline, higenamine en theobromine.
Hiervoor had ik roid rage wat ik een van de betere "huidige" pre wo vind en zoek iets gelijkwaardigs.
Het lijkt mij dat fully loaded van de 2 de sterkere zegmaar is.....?
(Ik heb gerekent/geschat op maximale doseringen van ingredienten bij the force )

• #31.227
Whey Hydrolysate (smaak banaan): Erg tevreden over deze whey, smaak is lekker voor isolaat. Niet te zoet maar ook niet te bitter.

Delicious Pancakes (vanille): Heel handig en snel in gebruik, krijg er mooie pannenkoeken mee gebakken:)

Smaak valt alleen wat tegen. Stevia heeft altijd een aparte nasmaak die ik erg proef, vind ze ook redelijk zoet. Maar dit zal erg persoonsafhankelijk zijn.

Over het algemeen dus tevreden, ook de levering was snel. Denk dat ik zeker volgende keer weer bij jullie bestel.

Stevia is heel lastig als zoetmiddel inderdaad. Mooi dat je over het algemeen tevreden bent :)

Vraagje over 2 pre wo van jullie
Fully loaded en the force, ik zie dat fully loaded alle ingredienten van the force heeft en zelfs 3 meer waaronder citruline, higenamine en theobromine.
Hiervoor had ik roid rage wat ik een van de betere "huidige" pre wo vind en zoek iets gelijkwaardigs.
Het lijkt mij dat fully loaded van de 2 de sterkere zegmaar is.....?
(Ik heb gerekent/geschat op maximale doseringen van ingredienten bij the force )

FL bevat alle ingrediënten die je noemt in een hoge dosering (vandaar de naam), net zoveel als je deze ingrediënten los zou nemen. Daarbij is FL meer dan alleen een pre workout omdat deze ook whey hydrolisaat en wat carbs bevat.

Qua pure energieboost is The Force sterker maar Fully Loaded komt daar aardig mee en is op alle andere gebieden beter.

Komt er binnenkort weer zo een 10% kortingscode die voor 1 dag geldig is?

Ja dat gaan ze nu alvast aankondigen zodat ze dan iig zeker weten dat ze weet ik niet wat voor een godsvermogen aan extra omzet mislopen ;-) Het is met dat soort acties de bedoeling natuurlijk dat er ineens extra aankopen worden gedaan die anders misschien helemaal niet zouden worden gedaan (en dus extra omzet), niet dat er dan ineens allemaal mensen gaan zitten wachten tot die dag en dan allemaal spullen voor minder geld afnemen die ze misschien anders ook wel zouden hebben gekocht.

Maar eerlijk is eerlijk, ik verlang ook wel op zich naar zo'n moment. Het liefst dan icm een voor mij bruikbare weekaanbieding :P

• #31.232
Gegevens zijn zojuist doorgegeven (moest van 1 winnaar nog gegevens hebben)

Ik kijk er vanavond/morgen even naar.

Komt er binnenkort weer zo een 10% kortingscode die voor 1 dag geldig is?

Staat niet gepland op dit moment

Ja dat gaan ze nu alvast aankondigen zodat ze dan iig zeker weten dat ze weet ik niet wat voor een godsvermogen aan extra omzet mislopen ;-) Het is met dat soort acties de bedoeling natuurlijk dat er ineens extra aankopen worden gedaan die anders misschien helemaal niet zouden worden gedaan (en dus extra omzet), niet dat er dan ineens allemaal mensen gaan zitten wachten tot die dag en dan allemaal spullen voor minder geld afnemen die ze misschien anders ook wel zouden hebben gekocht.

Maar eerlijk is eerlijk, ik verlang ook wel op zich naar zo'n moment. Het liefst dan icm een voor mij bruikbare weekaanbieding :P

Lastig inderdaad om aan te kondigen, daarbij gebeurt het hier meestal impulsief.

René, wil nog even snel bestellen voor 18:00 uur, whey en vitaminen. Ben alleen ook op zoek naar iets om lekker op te slapen ( en wellicht andere voordelen). Zie dat jullie geen melatonine hebben, dit gebruikte ik altijd. Wat raad je aan?

• #31.234
René, wil nog even snel bestellen voor 18:00 uur, whey en vitaminen. Ben alleen ook op zoek naar iets om lekker op te slapen ( en wellicht andere voordelen). Zie dat jullie geen melatonine hebben, dit gebruikte ik altijd. Wat raad je aan?

melatonine mag niet meer, mss xtreme gh? daar zit ook phenibut in

• #31.236
Vind het een aardig prijzig product en ken een aantal ingrediënten niet. Zou je wat meer uitleg kunnen geven en wat het met me doet?

Het bevat ingrediënten die de GH aanmaak kunnen verhogen maar gezien je leeftijd (zie ik nu) zou ik het niet aanraden.

melatonine mag niet meer???

Ik ben All Day aan het overwegen.Wat is de lekkerste smaak van All Day? Ik neem meestal chocola, is die van All Day te vergelijken met een andere smaak van een andere protien soort (bijvoorbeeld Perfect Whey/Whey Delicious). Jammer trouwens dat er geen samples zijn van All Day?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven