AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ben All Day aan het overwegen.Wat is de lekkerste smaak van All Day? Ik neem meestal chocola, is die van All Day te vergelijken met een andere smaak van een andere protien soort (bijvoorbeeld Perfect Whey/Whey Delicious). Jammer trouwens dat er geen samples zijn van All Day?
Deze toevallig over het hoofd gezien Rene? Edit: Nieuwe bestelling: #474424 Extra samples en of goodies zeker welkom!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #31.245
Deze toevallig over het hoofd gezien Rene?

Edit:

Nieuwe bestelling:

Extra samples en of goodies zeker welkom!

ja heb ik inderdaad over het hoofd gezien, ik in vind yoghurt raspberry een super lekkere smaak. Sample van all day hebben we gehad maar zijn op. We krijgen nu over enige tijd samples van Night protein, complex gainer en whey hydrolysaat. Zodra onze designer tijd heeft gaat hij beginnen met het ontwerp van de sachets.

Nice, samples van night protein zijn altijd makkelijk voor op vakantie:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.247
Nice, samples van night protein zijn altijd makkelijk voor op vakantie:)

worden wel 1/2 servings omdat het anders te kostbaar wordt. Daarbij doen de meeste merken dat heb ik gezien met proteïne samples. Het gaat om de smaak te testen en dat kan prima met een 1/2 serving.

Voor in de pct... Get Diesel Test Hardcore of XXL Xtreme Test?

Voor in de pct... Get Diesel Test Hardcore of XXL Xtreme Test?

Ik las op verschillende fora dat D-Aspartic Acid ofwel DAA (1 van de ingrediënten in XXL Xtreme Test) voor een lelijke bijwerking kan zorgen; namelijk b*ch tits ofwel gynecomastia. Is dit product dan wel veilig te gebruiken? Of zitten er in dit product ook ingrediënten die deze bijwerking tegengaan?

Ik las op verschillende fora dat D-Aspartic Acid ofwel DAA (1 van de ingrediënten in XXL Xtreme Test) voor een lelijke bijwerking kan zorgen; namelijk b*ch tits ofwel gynecomastia. Is dit product dan wel veilig te gebruiken? Of zitten er in dit product ook ingrediënten die deze bijwerking tegengaan?

Zal vast wel aan de dosis liggen. Ik heb al enkele keren DAA genomen en nergens last van gehad.

Nog nooit last van gehad.

Ok thanks voor de feedback boys!

Hey René
Bestelling 474782, kan de poster nog vervangen worden voor een miss fitness shaker, was iets te snel met goodies kiezen.

Terug
Naar boven