- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
hoe lang tot caffeine verboden is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe veel MG bevatte de melatonine van XXL dan? en zaten er nog andere stoffen bij in?5-htp eventueel phenibut
alleen in doseringen waar je niets aan hebt.
Hoe veel MG bevatte de melatonine van XXL dan? en zaten er nog andere stoffen bij in?
Deze toevallig over het hoofd gezien Rene? Edit: Nieuwe bestelling: #474424 Extra samples en of goodies zeker welkom!Ik ben All Day aan het overwegen.Wat is de lekkerste smaak van All Day? Ik neem meestal chocola, is die van All Day te vergelijken met een andere smaak van een andere protien soort (bijvoorbeeld Perfect Whey/Whey Delicious). Jammer trouwens dat er geen samples zijn van All Day?
Deze toevallig over het hoofd gezien Rene?
Edit:
Nieuwe bestelling:
Extra samples en of goodies zeker welkom!
Nice, samples van night protein zijn altijd makkelijk voor op vakantie![]()
Voor in de pct... Get Diesel Test Hardcore of XXL Xtreme Test?
Beide goede keuzes, ik denk dat xtreme test wat sterker is. Met de formulering daarvan hebben we ook goed naar test hardcore gekeken.

Voor in de pct... Get Diesel Test Hardcore of XXL Xtreme Test?
Ik las op verschillende fora dat D-Aspartic Acid ofwel DAA (1 van de ingrediënten in XXL Xtreme Test) voor een lelijke bijwerking kan zorgen; namelijk b*ch tits ofwel gynecomastia. Is dit product dan wel veilig te gebruiken? Of zitten er in dit product ook ingrediënten die deze bijwerking tegengaan?
Ik las op verschillende fora dat D-Aspartic Acid ofwel DAA (1 van de ingrediënten in XXL Xtreme Test) voor een lelijke bijwerking kan zorgen; namelijk b*ch tits ofwel gynecomastia. Is dit product dan wel veilig te gebruiken? Of zitten er in dit product ook ingrediënten die deze bijwerking tegengaan?

Er zijn er ook die claimen gyno te krijgen van Tribulus![]()

Zou je dan Relax, ZMA, 5-HTP of Phenibut Capsules aanraden bij slaapproblemen?
Als je druk in je hoofd bent en daarom niet kan slapen helpt relax of phenibut zeer goed.