AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.261
Thanks, dan bestel ik Relax volgende keer mee. Als ik dit product puur en alleen voor het verbeteren van mijn slaap wil gebruiken, neem ik het dan ook verspreid over de dag of alleen voor het slapen?

allen voor het slapen.

Hey René
Bestelling 474782, kan de poster nog vervangen worden voor een miss fitness shaker, was iets te snel met goodies kiezen.

ik zie je bericht nu pas en je pakket is al ingepakt kan dat helaas niet meer aanpassen....

Heb ook nooit genoeg aan 1 scoop. Dan moet je echt de old skool pwo te pakken zien te krijgen
met 1.3 dmaa erin.
Training duurde 75 min. Morgen 1,5 scoop proberen (of gelijk maar 2 :D)

Vandaag 2 scoops Force, zo dat scheelt een hoop. Heerlijke agressie (volgende keer kwartier van tevoren nemen ipv half uur, das ook wat beter
voor de mede weggebruikers ;))
Lekker kunnen knallen :D

• #31.264
Raar, je kan bij de tuinen gewoon voor 5 mg krijgen.

5mg? dan is heel raar. Ik weet dat 1 merk mag met 2mg maar hoger niet. Weet je wel merk dat is of heb je een link?

Vandaag 2 scoops Force, zo dat scheelt een hoop. Heerlijke agressie (volgende keer kwartier van tevoren nemen ipv half uur, das ook wat beter
voor de mede weggebruikers ;))
Lekker kunnen knallen :D

goed om te horen! :wl:

Is night protein nog volledig op te lossen? Ik doe 40g met 500ml melk, maar het lijkt net alsof ik een shake met erg fijn zand drink:p. Het is wel gewoon weg te krijgen, maar als er toevallig wat is om het volledig opgelost te krijgen zou het wat lekkerder zijn. Heb wel lang zitten shaken natuurlijk.

Is night protein nog volledig op te lossen? Ik doe 40g met 500ml melk, maar het lijkt net alsof ik een shake met erg fijn zand drink:p. Het is wel gewoon weg te krijgen, maar als er toevallig wat is om het volledig opgelost te krijgen zou het wat lekkerder zijn. Heb wel lang zitten shaken natuurlijk.

Met lauw warm water nemen, of met 300ml koud water en 100ml warm water . Dat is ook een tip voor andere supps die slecht oplossen (alleen niet bij creatine doen)

Gewoon 40 gr. met 200 ml water doen dan ken je het met lepel op eten [emoji6]

• #31.268

Een goede micellar caseine is altijd wat korrelig. Helemaal glad zoals een whey krijg je dat niet gemixt. Maar ik zou het niet als zand omschrijven dan zijn toch veel hardere korrels.

Zelf drink ik elke avond het 1e deel van de shake en het onderste deel eet ik met een lepel als een papje. Ik vind dat persoonlijk superlekker. Ik zou dan ook minder melk nemen en zorgen dat je een dikke shake krijgt die nog maar net te drinken is. Dan is de shake qua smaak op zijn beste. Laatste deel is dan vaak te dik om te drinken en dat even met de lepel. Dan voel je ook dat korrelige veel minder. Althans ik heb er zelf helemaal geen last van.

Gewoon 40 gr. met 200 ml water doen dan ken je het met lepel op eten [emoji6]

Ik eet het ook altijd voor de helft ;)

Laatst bewerkt:
  • #31.270
de tuinen heeft alleen 0.3 mg volgens mijn

Dat is inderdaad de grens dat als supplement verkocht mag worden. Er zijn nog enkele merken die 2mg hebben maar zijn heel duur en hebben een vergunning. Hoe dat precies zit verder weet ik niet.

Heb hem even gereport. Extreem vervelend zo'n nepaccountje

nvm

Laatst bewerkt:
Beste René,

Ik gebruik al geruime tijd EAS als intra-workout tijdens de cut, wat me prima bevalt. Echter, mijn voorraad is bijna op en binnenkort wil ik me meer richten op groei van (droge) spiermassa. Leek me een goed moment om deze keuze nog eens te herijken. Intra Workout van jullie huismerk leek me een beter alternatief. Wat zijn de voor- en nadelen van dit product ten opzicht van EAS? Alvast bedankt.

• #31.278
Beste René,

Ik gebruik al geruime tijd EAS als intra-workout tijdens de cut, wat me prima bevalt. Echter, mijn voorraad is bijna op en binnenkort wil ik me meer richten op groei van (droge) spiermassa. Leek me een goed moment om deze keuze nog eens te herijken. Intra Workout van jullie huismerk leek me een beter alternatief. Wat zijn de voor- en nadelen van dit product ten opzicht van EAS? Alvast bedankt.

EAS kan ook tijdens de opbouwen, intra workout heeft daarbij ook koolhydraten en wat uitgebreidere samenstelling. Ik zou je adviseren om het eens te proberen en kijken hoe je bevalt, daar komt het meestal toch op neer :p

XXL Nutrition! Bedankt voor de samples, shakebeker en de 'Bigger is Better'-handdoek. Mijn dank gaat ook uit naar de organisator van de Facebookwedstrijd (DBB)!

DSC_0321.jpg

Nice!

Terug
Naar boven