Gunz for Hire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen er nog meer van die filmpjes van andere spiergroepen, zoals de back training zojuist op facebook? Leuk om te bekijken!![]()

Vandaag men bestelling binnengekregen (pump'p) vandaag eens proberen ben benauwd.
Ik had speciaal geen goodies genomen en gevraagd voor extra samples van PWO, kijk ik in de doos niets te vinden, er staat ook niets op het factuur over dat er niets was, ik vind het echt jammer heb al veel geld besteed aan xxl en dan kunnen er geen PWO samples af![]()
Goedemiddag , heeft iemand ervaring met de appeltaart smaak?
Hoi René,
Hoeveel mg cafeïne zit er in een pil Ignitor ?
Waarom niet ? te zoet ofzo?Pistache nemen[emoji106] vond zelf appeltaart niet zo
.. Appeltaart is zeker wel een lekkere smaak maar smaken verschillen dus valt eigenlijk niet over te twisten.Casper is een pistache fan.. Appeltaart is zeker wel een lekkere smaak maar smaken verschillen dus valt eigenlijk niet over te twisten.
Komen er nog meer van die filmpjes van andere spiergroepen, zoals de back training zojuist op facebook? Leuk om te bekijken!![]()
Dank uCasper is een pistache fan.. Appeltaart is zeker wel een lekkere smaak maar smaken verschillen dus valt eigenlijk niet over te twisten.
Dit inderdaad. Ken je die mop van de ene DBB'er die de andere DBB'er vertelt welke smaak hij moet kiezen?

Je moet altijd wel je goodies kiezen en dan in de opmerkingen een voorkeur aangeven. We hebben niet altijd pre workout samples en valt er niets uit te delen. Pre workout samples wordt veel om gevraagd en zijn vaak snel op. En als we niets hebben valt er ook niets te geven meer.
Zijn filmpjes van eind 2013 maar iemand bij ons heeft die weer eens op FB gezet, toch leuk om een keer te zien. Is meer de inspiratie en stem van Willem die het hem doet
Het wat de bedoeling een hele serie te maken maar we hebben hier niet op doorgepakt, moeten iemand hebben die het kan monteren steeds (filmen hebben we iemand voor).