Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,
Ik kreeg via Paypal een fatal error na betaling. Denk dat het wel gelukt is want heb een paypal bevestiging binnen. Vraag je aub even om het te laten nakijken door je organisatie?
Thx!

bestelling 483517‏

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.602
Een student vragen voor t monteren en die belonen met supps;)

Ik ga kijken of die dit weer kunnen oppakken, is toch wel leuk om elke maand een filmpje te maken. Ook van de dames uiteraard ;)

Rene,
Ik kreeg via Paypal een fatal error na betaling. Denk dat het wel gelukt is want heb een paypal bevestiging binnen. Vraag je aub even om het te laten nakijken door je organisatie?
Thx!

bestelling 483517‏

alles is in orde :thumbs:

Jullie bezorgen zeker niet naar Engeland?:(

Moge René,

Ik had gisteren een gemiste oproep en een mailtje met de vraag of ik van een pwo een ander smaakje ook goed vond.. Haha NATUURLIJK(!!) vond ik dat goed. Het is een #%@! pwo, geen Michelin maaltijd.. Afijn.. Mail om 17:55 uur beantwoord. Voor de zekerheid toen ook nog even terug gebeld maar het antwoord apparaat stond al aan..
Er van uit gaande dat de mail gelezen zou worden en het pakket dus gewoon verzonden zou worden, heb ik de auto van de buren geleend om het pakketje op te kunnen halen en de wekker gezet ivm de gekozen vroege levering.

Helaas ben ik vanmorgen voor Jan lul vroeg op gestaan en naar de pakket afhaal locatie gegaan waar ik zogezegd ook weer voor Jan lul stond toen ik vol bleef houden dat er een pakket van XXL moest zijn.. Ze hadden geen pakket van jullie en ik zie nu online dat PostNL het pakket nog niet eens ontvangen heeft. Ik heb niet voor niets gekozen en betaald voor een extra vroege levering (vanaf 08:30)

Ik ga hier niet dood aan, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik dit wel heel vervelend vind. Los van het feit dat ik vandaag zonder spullen zit..

Online staat nu dat het pakket vanaf morgen 15:00 af te halen zou zijn. Ik mag toch wel hopen dat hij gewoon met de vroege levering mee gaat en ik m'n wekker morgen niet weer voor niets vroeg zet?

Het betreft bestelling 483323

Waarom bestellen mensen niet 1 week van tevoren? Mocht er dan vertraging zijn heb je nog een paar dagen speling en zit je niet zonder sups.

Waarom bestellen mensen niet 1 week van tevoren? Mocht er dan vertraging zijn heb je nog een paar dagen speling en zit je niet zonder sups.

1: Omdat dat niet hoeft. Er wordt een service aangeboden. Dus daar mag je als klant op rekenen.
2: Omdat ik mijn voeding zo veel mogelijk haal uit echte voeding haal en ik dus niet weet hoe vaak ik supplementie nodig heb in mijn onregelmatige werk. Zodoende ook niet weet of ik eind van de week alles uit eten heb gehaald of een shit load aan supps heb moeten nemen wat resulteert in een snellere bestelling bij XXL.
3: Omdat ik een druk leven heb en ik zodoende niet altijd bestellingen op kan halen.
4: Waar bemoei je je mee

1: Omdat dat niet hoeft. Er wordt een service aangeboden. Dus daar mag je als klant op rekenen.
2: Omdat ik mijn voeding zo veel mogelijk haal uit echte voeding haal en ik dus niet weet hoe vaak ik supplementie nodig heb in mijn onregelmatige werk. Zodoende ook niet weet of ik eind van de week alles uit eten heb gehaald of een shit load aan supps heb moeten nemen wat resulteert in een snellere bestelling bij XXL.
3: Omdat ik een druk leven heb en ik zodoende niet altijd bestellingen op kan halen.
+1. Belachelijk dat jullie hem aanvallen. XXL komt hun service/beloftes niet na. Dan moet je als bedrijf niets beloven als je het niet na kunt komen. Dus hij is volledig in zijn recht. Of vinden jullie het niet erg als iemand zijn afspraak niet na komt?

Ja dan moet je maar meer van jezelf uitgaan,want het is algemeen duidelijk dat het weleens een dag langer kan duren.

+1. Belachelijk dat jullie hem aanvallen. XXL komt hun service/beloftes niet na. Dan moet je als bedrijf niets beloven als je het niet na kunt komen. Dus hij is volledig in zijn recht. Of vinden jullie het niet erg als iemand zijn afspraak niet na komt?
Het is geen ramp, en waar gewerkt wordt vallen spaanders..het is gewoon jammer. Komt wel goed. Even wakker schudden :)

Ja dan moet je maar meer van jezelf uitgaan,want het is algemeen duidelijk dat het weleens een dag langer kan duren.
Meer van mijzelf uit gaan? "Algemeen duidelijk"? Kerel koop een pollepel en stop hem in je anus en ga hier weg. Alsjeblieft, loop niet zo slap te lullen..

Alles in het leven kan een dag langer duren,dus nogmaals ga gewoon van jezelf uit en bestel ruim van te voren.

Heb je gelijk in hoor.

ik heb het persoonlijk nog nooit meegemaakt bij de board sponsor websites,
en zeker niet bij XXL..

Het is geen ramp, en waar gewerkt wordt vallen spaanders..het is gewoon jammer. Komt wel goed. Even wakker schudden :)

Meer van mijzelf uit gaan? "Algemeen duidelijk"? Kerel koop een pollepel en stop hem in je anus en ga hier weg. Alsjeblieft, loop niet zo slap te lullen..
Ja is het dan zo moeilijk om even in je pot te kijken hoeveel je nog hebt? ik bedoel je neemt zelf ook niet de verantwoordelijkheid daarin.

Ja is het dan zo moeilijk om even in je pot te kijken hoeveel je nog hebt? ik bedoel je neemt zelf ook niet de verantwoordelijkheid daarin.

"verantwoordelijkheid"? Kerel, gaat het niet goed? Je past je vocabulaire alweer niet goed toe. Koop die pollepel nou gewoon en ga hier weg. Namens de rest..bedankt! :thumbs:

jullie hebben allebei een geldig punt

gingerbreadman mag verwachten dat XXL zich aan de afspraak houdt, daar betaalt hij voor...dit is in principe een vorm van contractbreuk en dus best ernstig eigenlijk

daarentegen is het ook verstandig om vooruit te denken en rekening te houden met dingen die fout kunnen gaan...net zoals wanneer je met het OV reist, is het ook handig om een bus,tram,trein eerder te nemen ivm vertragingen of als je met de auto reist rekening houden met files of bij afspraken mbt werk/collega's/partners rekening houden dat ze te laat kunnen komen of of of of andere onvoorziene factoren

wat er verder met pollepels gedaan kan worden, heb kennis noch ervaring mee, dus kan ik helaas niets over zeggen

Hoeveel gram cafeïne zit in er Unleash pwo?

Terug
Naar boven