Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.461
Ik nam altijd xxl carb gainer met blauw etiket maar die hebbenn jullie niet meer
nou heb ik de nieuwe genomen in het zwart

maar die is echt chemisch niet te zuipen mengt niet lekker enzovoort

is er nog aan de oude te komen want die nieuwe gaat de prullenbak in no offence:)

Nee daar is er niet meer. Maar het minder goed oplossen komt door het rijstpoeder dan is korrelig. Ik heb net vandaag een nieuwe bruine rijstpoeder besteld die beter oplost en dan is dit probleem verholpen. De smaak wordt dan ook wat beter. De oude versie had deels maltodextrine en dat is er nu uitgegaan.

Komt het vaker voor dat je onrustig in bed ligt na xtreme test? Ik neem 1 capsule 3x per dag. Heb de laatste om half 12 op en kan nu om half 2 gewoon niet slapen :o

Dat kan voorkomen, ga even terug na 2 caps per dag en neem de laatste niet later dan 17:00.

Wanneer zijn er weel protein pudding samples? Zou de strawberry white chocolate wel eens willen proberen, klinkt goed:D.

Hey xxl

ik ben nu enkele weken geleden verhuisd en alleen gaan wonen.
Ik werk full time in de week dus leveringen gaat lastig worden, word er ook op zaterdag geleverd in belgie ?

Laatst bewerkt:
  • #32.467
Hey xxl

ik ben nu enkele weken geleden verhuisd en alleen gaan wonen.
Ik werk full time in de week dus leveringen gaat lastig worden, word er ook op zaterdag geleverd in belgie ?

In de loop van januari gaan we over van DPD naar postnl deze heeft zaterdaglevering. Maar kies anders nu voor aflevering in een DPD parcelshop daar kan je ook in de avonden en in het weekend je pakket afhalen.

Bedankt voor de levering. Het viel me op dat het ondanks de nieuwjaarsdrukte snel in huis was. Waar ik wel tegen aan liep bij het shoppen, wat onderscheid jullie Oats van bijv. supermarkt havermout. Zelf koop ik dat, het is handig en bevat vlokken. Die van jullie totaal niet? Even blenden en ik heb toch ook meel? Zeker gezien de prijs had ik gehoopt dat zo'n een voordeelverpakking goedkoper uit zou vallen. En waar raden jullie die producten aan mee te combineren?

ik doe de oats bij de whey isolaat, samen met de gemalen rijst.

• #32.471
Bedankt voor de levering. Het viel me op dat het ondanks de nieuwjaarsdrukte snel in huis was. Waar ik wel tegen aan liep bij het shoppen, wat onderscheid jullie Oats van bijv. supermarkt havermout. Zelf koop ik dat, het is handig en bevat vlokken. Die van jullie totaal niet? Even blenden en ik heb toch ook meel? Zeker gezien de prijs had ik gehoopt dat zo'n een voordeelverpakking goedkoper uit zou vallen. En waar raden jullie die producten aan mee te combineren?

ik doe de oats bij de whey isolaat, samen met de gemalen rijst.

Oats met whey is altijd goed, het ene is inderdaad meel en het andere vlokken.

Je verandert de moleculen niet
Ik vind het maar raar dat het dan ineens een stuk duurder is. Ik dacht, het product is om die redne oa duurde.r Omdat gemalen fijner etc is. Dan bespaar ik mezelf hiermee. Thanks shark. Nieuwe jaar, nieuwe voornemens, dus wil graag goed met mijn supps zitten.

Ik vind het maar raar dat het dan ineens een stuk duurder is. Ik dacht, het product is om die redne oa duurde.r Omdat gemalen fijner etc is. Dan bespaar ik mezelf hiermee. Thanks shark. Nieuwe jaar, nieuwe voornemens, dus wil graag goed met mijn supps zitten.
Hoe meer bewerkingsstappen je hebt hoe duurder iets wordt, ook heb je vaak na elke bewerking een controle en dat kost tijd.

• #32.477
En mogelijk niet dezelfde bron.

Wij hebben toen gekozen voor een biologisch geteelde haver > havermeel. Dat was niet zozeer omdat we biologisch wilde maar deze kwam bij ons het beste uit de test van 5 soorten en bleek toen ook biologisch te zijn. Is iets duurder (niet veel) dan de andere soorten maar we hebben toch voor deze gekozen.

René, welke Amino's adviseer je tijdens een cut om tijdens de training te drinken ter voorkoming van spierafbraak?

- EAS
- BCAA-powder
- PeptoPro

Ik neig naar de Pepto, maar wordt dit niet wat teveel icm Hydrolisaat direct na de training?

Wij hebben toen gekozen voor een biologisch geteelde haver > havermeel. Dat was niet zozeer omdat we biologisch wilde maar deze kwam bij ons het beste uit de test van 5 soorten en bleek toen ook biologisch te zijn. Is iets duurder (niet veel) dan de andere soorten maar we hebben toch voor deze gekozen.
Ah, duidelijke uitleg. Dank je. Waarom zetten jullie dit dat dan ook niet op de site? Het lijkt me best leuke reclame dat je dat hebt. Word jullie havermout ook verhit?

René, welke Amino's adviseer je tijdens een cut om tijdens de training te drinken ter voorkoming van spierafbraak?

- EAS
- BCAA-powder
- PeptoPro

Ik neig naar de Pepto, maar wordt dit niet wat teveel icm Hydrolisaat direct na de training?
Als je pepto neemt is de Hydrolisaat inderdaad overbodig

Terug
Naar boven