AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zal er eens naar kijken maar er is net weer een lading onderweg dus dat gaat sowieso nog evne duren dan.

Ja dat kan zeker maar omgekeerd komt het ook veel voor. Maar voor de Belgen heeft de overgang naar postnl veel voordelen. Afsluittijd gaat van 17.30 naar 20.00, ook zaterdagleveringen en in het weekend besteld zondag voor 16.00 is maandag al geleverd. Enige is dat je niet kan laten afleveren in een pakketshop dit komt pas medio 2016 beschikbaar. Wel is het weer een voordeel dat als je na 2 leverpogingen je niet thuis bent het pakket kunt afhalen op 1 van de 500 afhaalpunten.

paar keer bestel al bij ON maar elke keer kunnen ze niet leveren omdat ze geen voorraad hebben.
Ja, dat klopt. Maar met DPD ontvang je ook een SMS/Mail met daarin een indicatie van de tijd. Is DPD te duur? Ook andere bedrijven "switchen"

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #32.502
Ja, dat klopt. Maar met DPD ontvang je ook een SMS/Mail met daarin een indicatie van de tijd. Is DPD te duur? Ook andere bedrijven "switchen"

DPD is zeker niet duurder maar de voordelen die ik je net noemde voor België heeft DPD niet

(Maar voor de Belgen heeft de overgang naar postnl veel voordelen. Afsluittijd gaat van 17.30 naar 20.00, ook zaterdagleveringen en in het weekend besteld zondag voor 16.00 is maandag al geleverd. Enige is dat je niet kan laten afleveren in een pakketshop dit komt pas medio 2016 beschikbaar. Wel is het weer een voordeel dat als je na 2 leverpogingen je niet thuis bent het pakket kunt afhalen op 1 van de 500 afhaalpunten.)

Daarbij gaan dan al onze pakketten met postnl wat grote logistieke voordelen voor ons heeft (enorme tijdwinst in het magazijn).

Op de site staat hier niets over. Als mensen mij expliciet vragen naar onze oats en rijstpoeder dan moet ik wel uitleggen hoe het zit anders ben ik niet volledig en kan ik net zo goed niets zeggen. Voorlopig ben ik niet voornemens om een skal certificaat aan te vragen het zou toch maar gaan om enkele producten dan.
Nog bedankt voor je uitgebreide antwoord. Voor biologisch ben ik best bereid meer te betalen. De hele visie erachter bevalt me goed. Ik wil eigenlijk een compleet pakket hebben van WHey, Omega-3 en creatine. Zou je me hiervoor de meest geschikte varianten kunnen aanbevelen?

hey xxl.
gaan jullie in de toekomst nog trainingsbroeken van rich piana verkopen.
die "whatever it takes 5%" trainingsbroeken.
vooralsnog verkopen jullie alleen nog maar tanktops.
alvast bedankt fijn weekend!

Dat heb ik ook al eens gevraagd.

• #32.505
Nog bedankt voor je uitgebreide antwoord. Voor biologisch ben ik best bereid meer te betalen. De hele visie erachter bevalt me goed. Ik wil eigenlijk een compleet pakket hebben van WHey, Omega-3 en creatine. Zou je me hiervoor de meest geschikte varianten kunnen aanbevelen?

Ik zou dan kiezen voor whey hydrolisaat (isolaat als je geen zoetstof wilt (neutraal)), omega 3 ultra pure en dan gewoon creatine monohydraat. Zou XXL nemen dan pak ik zelf ook altijd terwijl ik kan kiezen wat ik wil. Bij onze spullen weet ik wat erin zit en bij andere merken weet ik dat niet.

Andermaal bedankt voor de snelle levering, topkwaliteit !

• #32.510
Hier nog een update van? Staat nog steeds niet op voorraad.

is een probleem opgetreden UPS heeft de zending teruggestuurd naar de afzender omdat er zogenaamd papieren miste wat niet zo was. Nu zijn we ermee bezig om het alsnog deze kant op te krijgen.

Wanneer is de whey delicious sample pack weer op voorraad?

Eee xxl,

Voor het eerst bestelling bij jullie geplaatst gister, nu al in huis. Top service :thumbs:

• #32.514
Nice touch met het logo in de deksels :cool:

zijn nu eind januari.. komt die limited smaak night protein binnekort :) ?

Jammer dat er geen ingredienten bij die holy flavor kruiden staan, kan ze ook nergens vinden. Maar uit nieuwsgierigheid toch maar allemaal besteld:D, Ben benieuwd!

Iemand die ze al heeft geprobeerd wat combo's aan te raden?:D

• #32.519
zijn nu eind januari.. komt die limited smaak night protein binnekort :) ?

ja die is besteld verwacht deze binnenkort.

Jammer dat er geen ingredienten bij die holy flavor kruiden staan, kan ze ook nergens vinden. Maar uit nieuwsgierigheid toch maar allemaal besteld:D, Ben benieuwd!

Iemand die ze al heeft geprobeerd wat combo's aan te raden?:D

Zijn toch echt lekker die kruiden :meal: ik moet even iemand naar de info op de site laten kijken.

540581 zou volgens afspraak vandaag geleverd moeten worden
Zie op Track&Trace uitgesteld naar morgen
Ook is er n andere bezorgdienst? Post NL? :mad:

Terug
Naar boven