- Waardering
- 530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb eigenlijk geen idee, ik moet dit navragen maar ben vandaag thuis en heb er zo geen antwoord op.
Heerlijke kruiden, erg tevreden over!M'n zalm gaat nu niet zonder een dik laagje garlic en herbs en m'n rijst met oriental, geeft het een lekkere chineze smaak
.
De limited edition Night Protein Yoghurt Framboos is zo ontzettend lekker! Het overtreft alle andere smaken.Top gedaan hoorWat mij betreft absoluut geen limited edition, maar een blijvertje!
Komen er nog tanktop stretch met een smalle band op de rug zoals de oude rib men?
Zonder Unleash the Beast'achtige teksten?
De aanhouder wint.![]()
Ondertussen al een idee wanneer The Curse pre workout weer op vooraad komt? Heb 'm de laatste keer ergens anders moeten halen.
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd, maar krijgen jullie ook agmatine van XXL ?
Kan je daar wat dieper op ingaan wat je precies bedoelt met goede agmatine? ik was namelijk van plan om agmatine los bij een concurrent anders te bestellen, maar daar kan ik dan miss beter vanaf zien omdat de kwaliteit daar al vaker niet al te best is....Hebben we gehad maar mee gestopt omdat de prijs voor goede agmatine niet lager kan als die van tested nutrition en er weinig vraag naar was.
Rene, heb net een bestelling gedaan maar zie dat de "iron dream" is uitverkocht, mocht er toevallig nog 1 a 2 potjes (fruitpunch) staan kan ik deze er dan bij krijgen in de bestelling.
542722
Kan je daar wat dieper op ingaan wat je precies bedoelt met goede agmatine? ik was namelijk van plan om agmatine los bij een concurrent anders te bestellen, maar daar kan ik dan miss beter vanaf zien omdat de kwaliteit daar al vaker niet al te best is....
Okee, bedankt voor het snelle antwoord! Dan ga ik maar voor de dure variant. Komt de actie goed uitWe hebben deze helaas niet meer...
Agmatine is een dure grondstof en wordt veel mee gerommeld. Vanwege de hoge prijs worden er ook slechte kwaliteiten aangeboden door grondstofleveranciers. Als het te goedkoop is dan klopt er iets niet. Ben even de prijzen kwijt nu maar dit was 1 van de redenen dat we ermee gestopt zijn.
.Dacht ik helaas al maar denk even checken voor de zekerheid, thnx.We hebben deze helaas niet meer...
Agmatine is een dure grondstof en wordt veel mee gerommeld. Vanwege de hoge prijs worden er ook slechte kwaliteiten aangeboden door grondstofleveranciers. Als het te goedkoop is dan klopt er iets niet. Ben even de prijzen kwijt nu maar dit was 1 van de redenen dat we ermee gestopt zijn.

Doen ze dat bij de kruidvat of supermarkt ook?Is het mogelijk om met terugwerkende kracht de korting te krijgen? Baal er wel wat van dat het nu pas komt. Altijd net na je order...
Wat is de gemiddelde houdbaarheid van een pre-workout bij aanschaf?
Is het mogelijk om met terugwerkende kracht de korting te krijgen? Baal er wel wat van dat het nu pas komt. Altijd net na je order...
Doen ze dat bij de kruidvat of supermarkt ook?
Misschien wel leuk voor de mensen die de xxl base hebben aangeschaft een pop up krijgen in de app als er een nieuwe actie aankomt?
Twijfel nog tussen The Force en Assault. Maar concreet is eigenlijk mijn vraag of een van deze pre-workout geopend max. een half jaar houdbaar is? Soms merk ik dat als pre-workouts (geopend) worden bewaard dat de stof dan verhard.ee geen idee eerlijk gezegd. Gaat het om een specifieke pre workout?