MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.481
René, welke Amino's adviseer je tijdens een cut om tijdens de training te drinken ter voorkoming van spierafbraak?

- EAS
- BCAA-powder
- PeptoPro

Ik neig naar de Pepto, maar wordt dit niet wat teveel icm Hydrolisaat direct na de training?

Ik zou dan bcaa's nemen tijdens de training als je ook whey hydrolisaat neemt na de training.

Ah, duidelijke uitleg. Dank je. Waarom zetten jullie dit dat dan ook niet op de site? Het lijkt me best leuke reclame dat je dat hebt. Word jullie havermout ook verhit?

Mag niet op de site omdat we geen SKAL certificaat hebben dan mogen we niet op de site zetten dat het biologisch is, havermeel is inderdaad kortstondig verhit voor een betere vertering.

Ik zou dan bcaa's nemen tijdens de training als je ook whey hydrolisaat neemt na de training.

Mag niet op de site omdat we geen SKAL certificaat hebben dan mogen we niet op de site zetten dat het biologisch is, havermeel is inderdaad kortstondig verhit voor een betere vertering.
Akkoord, het is wel raar dat ik daar op vertrouwen moet. Het is voor jullie als een van de grootsten van Nederland wel mooi om zo'n skal te hebben. Gaat die ook komen?

• #32.483
Akkoord, het is wel raar dat ik daar op vertrouwen moet. Het is voor jullie als een van de grootsten van Nederland wel mooi om zo'n skal te hebben. Gaat die ook komen?

Onze meeste klanten vinden dit niet interessant en we gaan daar verder ook geen werk van maken. Ook onze superfoods zijn tot aan onze leverancies biologisch (wel SKAL). Maar ik vind de kosten van het SKAL certificaat niet opwegen tegen de baten. Maar we adverteren of promoten verder ook niet over dat producten biologisch zijn.

Hey René, heb je enig idee wanneer de 5150 terug binnen komt?

René,

Kan ik in de cut ook whey delicious nemen of toch beter isolaat?

En wanneer is de vanille kaneel er weer? Vorige week een sample gekregen, heerlijk!

• #32.489
Onze meeste klanten vinden dit niet interessant en we gaan daar verder ook geen werk van maken. Ook onze superfoods zijn tot aan onze leverancies biologisch (wel SKAL). Maar ik vind de kosten van het SKAL certificaat niet opwegen tegen de baten. Maar we adverteren of promoten verder ook niet over dat producten biologisch zijn.
Aha op die manier. Dat is inderdaad wel een logische verklaring. Zeker na al die schandalen ben ik hierin toch wat skeptisch. Als je het volste vertrouwen wilt winnen, is het zo'n inverstering zeker waard. Promoten doe je zeker wel, ik neem aan dat je hier toch claims maakt? Als je jaren bent besodemieterd, pas je wel op snapje. Niet vervelend naar jou bedoeld

• #32.491
Aha op die manier. Dat is inderdaad wel een logische verklaring. Zeker na al die schandalen ben ik hierin toch wat skeptisch. Als je het volste vertrouwen wilt winnen, is het zo'n inverstering zeker waard. Promoten doe je zeker wel, ik neem aan dat je hier toch claims maakt? Als je jaren bent besodemieterd, pas je wel op snapje. Niet vervelend naar jou bedoeld

Op de site staat hier niets over. Als mensen mij expliciet vragen naar onze oats en rijstpoeder dan moet ik wel uitleggen hoe het zit anders ben ik niet volledig en kan ik net zo goed niets zeggen. Voorlopig ben ik niet voornemens om een skal certificaat aan te vragen het zou toch maar gaan om enkele producten dan.

Hoi René,
Bestelnr 537586
Er was 1 pot Creatine tekort in de verpakking.
Waarschijnlijk over het hoofd gezien omdat ik twee potten besteld heb en dan nog de stack creatine+HMB.
Mvg Gianni

• #32.493
Hoi René,
Bestelnr 537586
Er was 1 pot Creatine tekort in de verpakking.
Waarschijnlijk over het hoofd gezien omdat ik twee potten besteld heb en dan nog de stack creatine+HMB.
Mvg Gianni

Aha dat is minder! neem beste even contact op via de email info@xxlnutrition.nl dan wordt het even nagekeken en opgelost. Geef ook direct even de namen door die op de factuur staan ;)

Rene,

Hebben jullie toevallig ook vloeibaar eiwit met XXL label of eventueel een ander merk?

Grs,
Joey

• #32.495
Rene,

Hebben jullie toevallig ook vloeibaar eiwit met XXL label of eventueel een ander merk?

Grs,
Joey

hi joey wel gehad maar we hebben het niet meer, was niet veel vraag naar. Ik zal er toch deze week weer eens naar laten kijken. Beste dan iets wat je buiten de koelkast kan bewaren voor opening.

hey xxl.
gaan jullie in de toekomst nog trainingsbroeken van rich piana verkopen.
die "whatever it takes 5%" trainingsbroeken.
vooralsnog verkopen jullie alleen nog maar tanktops.
alvast bedankt fijn weekend!

Hey Rene,

Is er nog iets geweten over Fitness Fiber van ON? Of heb je een gelijkaardig vezelproduct?

• #32.499
hey xxl.
gaan jullie in de toekomst nog trainingsbroeken van rich piana verkopen.
die "whatever it takes 5%" trainingsbroeken.
vooralsnog verkopen jullie alleen nog maar tanktops.
alvast bedankt fijn weekend!

Ik zal er eens naar kijken maar er is net weer een lading onderweg dus dat gaat sowieso nog evne duren dan.

? Altijd heel tevreden met DPD (PostNL minder)

Ja dat kan zeker maar omgekeerd komt het ook veel voor. Maar voor de Belgen heeft de overgang naar postnl veel voordelen. Afsluittijd gaat van 17.30 naar 20.00, ook zaterdagleveringen en in het weekend besteld zondag voor 16.00 is maandag al geleverd. Enige is dat je niet kan laten afleveren in een pakketshop dit komt pas medio 2016 beschikbaar. Wel is het weer een voordeel dat als je na 2 leverpogingen je niet thuis bent het pakket kunt afhalen op 1 van de 500 afhaalpunten.

Hey Rene,

Is er nog iets geweten over Fitness Fiber van ON? Of heb je een gelijkaardig vezelproduct?

paar keer bestel al bij ON maar elke keer kunnen ze niet leveren omdat ze geen voorraad hebben.

Terug
Naar boven