AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.521
Dit is de 1e keer dat ze me teleurstellen
Laatste keer ook n andere bezorger dus ik dacht ook n ander pakketdienst maar is nog steeds Post NL dus
Die andere chauffeur was altijd stipt op tijd
Hmm Zal vast wel goed komen...

• #32.523
Dit is de 1e keer dat ze me teleurstellen
Laatste keer ook n andere bezorger dus ik dacht ook n ander pakketdienst maar is nog steeds Post NL dus
Die andere chauffeur was altijd stipt op tijd
Hmm Zal vast wel goed komen...

aha zo ja de service van postnl is afhankelijk van de plaatselijke bezorger.

aha zo ja de service van postnl is afhankelijk van de plaatselijke bezorger.
Naast de Advanced Post Workout die ik na de training altijd neem, heb ik nu ook de Dextro Juice Pro binnengekregen voor de extra kolydraten naast mijn normale 2 maaltijden met carbs op een avond (meer krijg ik er echt niet in).
Echter nu zag ik dat in beide producten Taurine zit. Krijg ik bij 70gr APW en 40gr DJ nu niet teveel Taurine binnen, en kan dit nadelige effecten hebben voor het slapen gaan?
Na twee trainingen nog niks gemerkt maar kan misschien nadelige invloed hebben op slaapkwaliteit? Ik mix beide in een shake direct na de training rond 19:00u en stap rond 22:30u het bed in.

• #32.525
Naast de Advanced Post Workout die ik na de training altijd neem, heb ik nu ook de Dextro Juice Pro binnengekregen voor de extra kolydraten naast mijn normale 2 maaltijden met carbs op een avond (meer krijg ik er echt niet in).
Echter nu zag ik dat in beide producten Taurine zit. Krijg ik bij 70gr APW en 40gr DJ nu niet teveel Taurine binnen, en kan dit nadelige effecten hebben voor het slapen gaan?
Na twee trainingen nog niks gemerkt maar kan misschien nadelige invloed hebben op slaapkwaliteit? Ik mix beide in een shake direct na de training rond 19:00u en stap rond 22:30u het bed in.

Dat zou kunnen maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik zou even zelf ervaren en daar een oordeel over vellen. Het verschilt nogal van persoon tot persoon.

René, kun jij ook aan Animal gym bags komen? Een van onderstaande bijvoorbeeld?

image_prodprod980042_largeImage_X_450_white.jpg
image_prodprod1270062_largeImage_X_450_white.jpg

Heerlijke kruiden, erg tevreden over!:) M'n zalm gaat nu niet zonder een dik laagje garlic en herbs en m'n rijst met oriental, geeft het een lekkere chineze smaak:D.

De limited edition Night Protein Yoghurt Framboos is zo ontzettend lekker! Het overtreft alle andere smaken.Top gedaan hoor :) Wat mij betreft absoluut geen limited edition, maar een blijvertje!

Terug
Naar boven