- Waardering
- 4.382
Ik weet dat wel zeker, hier in ieder geval 1. Ik laat alles wat groot/"schreeuwerig" is onmiddelijk links liggen, krijg je ook vaak een "patser" beeld bij (onterecht, maar het is wel hoe het werkt). Simpel shirt (hoeft geen design of speciale stof oid) met een klein simpel logotje op de mouw bijvoorbeeld en voor de rest geen afdrukken oid en ik zou het zeker kopen. Toen jullie XXL handdoek kwam (die zwarte) heb ik ook onmiddellijk besteld, die is vrij subtiel, praktisch en goede kwaliteit en gebruik ik nog elke dag
.
Voordeel voor je is dat concurrenten geen subtiele shirts verkopen wat ik allemaal snap want het is voor een groot deel reclame, maar anders loop ik in basic Hema/Primark shirts bij gebrek aan beter, zo mis je klanten als shop. Hoop dat ze ooit komen
!
Heb al materiaal besteld voor de nieuwe shirts. Ik denk gewoon zwart met een klein logo op de mouw of borst en voor de rest niets

. Ik laat alles wat groot/"schreeuwerig" is onmiddelijk links liggen, krijg je ook vaak een "patser" beeld bij (onterecht, maar het is wel hoe het werkt). Simpel shirt (hoeft geen design of speciale stof oid) met een klein simpel logotje op de mouw bijvoorbeeld en voor de rest geen afdrukken oid en ik zou het zeker kopen. Toen jullie XXL handdoek kwam (die zwarte) heb ik ook onmiddellijk besteld, die is vrij subtiel, praktisch en goede kwaliteit en gebruik ik nog elke dag
.
, zo mis je klanten als shop. Hoop dat ze ooit komen 
)