MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.881
Ik weet dat wel zeker, hier in ieder geval 1 :). Ik laat alles wat groot/"schreeuwerig" is onmiddelijk links liggen, krijg je ook vaak een "patser" beeld bij (onterecht, maar het is wel hoe het werkt). Simpel shirt (hoeft geen design of speciale stof oid) met een klein simpel logotje op de mouw bijvoorbeeld en voor de rest geen afdrukken oid en ik zou het zeker kopen. Toen jullie XXL handdoek kwam (die zwarte) heb ik ook onmiddellijk besteld, die is vrij subtiel, praktisch en goede kwaliteit en gebruik ik nog elke dag :D.

Voordeel voor je is dat concurrenten geen subtiele shirts verkopen wat ik allemaal snap want het is voor een groot deel reclame, maar anders loop ik in basic Hema/Primark shirts bij gebrek aan beter :o, zo mis je klanten als shop. Hoop dat ze ooit komen :)!

Heb al materiaal besteld voor de nieuwe shirts. Ik denk gewoon zwart met een klein logo op de mouw of borst en voor de rest niets ;)

Mijn bestelling gisteren mogen ontvangen, thanks voor snelle service!

Kleine vraag: het is de eerste keer dat ik zo een shakebeker van jullie bij mijn bestelling heb geselecteerd. Is het normaal dat daar zo geen ijzeren balletje inzit om het poeder op te lossen? In andere gelijkaardige bekers zaten die wel. Vandaar de vraag :)

• #32.884
Mijn bestelling gisteren mogen ontvangen, thanks voor snelle service!

Kleine vraag: het is de eerste keer dat ik zo een shakebeker van jullie bij mijn bestelling heb geselecteerd. Is het normaal dat daar zo geen ijzeren balletje inzit om het poeder op te lossen? In andere gelijkaardige bekers zaten die wel. Vandaar de vraag :)

Kom ik weer :) ... merken die shakebekers hebben met ijzeren balletjes erin hebben zulke slechte shakes dat ze niet goed oplossen en dat je wel zo'n ijzeren geval nodig hebt :D. Onze shakes lossen goed op en dan heb je dat niet nodig.

Die night protein shaken zonder zeef. Word ie een stuk beter van. Die zeef is eigenlijk zowiezo niet nodig.

Heb die zeef meteen weggepleurt

• #32.888
Polo shirtjes geen idee René?

Tof Rene, wacht met smart de nieuwe designs af. Als je kijk naar Myprotein, die hebben ook wat subtielere shirts die het erg goed doen onder grote youtubers, en guys hier inde gym. Ik ben de enige in mijn hele gym die een XXL shirt aanheeft, (shakers worden wel steeds meer op aanrader :cool:)

• #32.894
Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk train ik alleen in jullie shirts.

Tekst mag er best huge op.

Vind dat niet aso.

Zulke shirts vind ik ook vet.

image.jpg

Vind iets subtieler ook wel handiger, gewoon zwarte tshirt met vooraan xxl in het rood erop. in het klein op de borst links/rechts of zelfs nog in het 'groot' in het midden zou het nog te doen zijn. Of achteraan enkel xxl oid

• #32.900
Vind iets subtieler ook wel handiger, gewoon zwarte tshirt met vooraan xxl in het rood erop. in het klein op de borst links/rechts of zelfs nog in het 'groot' in het midden zou het nog te doen zijn. Of achteraan enkel xxl oid

We gaan wat shirts maken met alleen het XXL logo op de borst ;)

Terug
Naar boven