Benjamin92
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmiddag High Volume van PES bij jullie besteld, over een week volgt een review![]()
We gaan wat shirts maken met alleen het XXL logo op de borst![]()
. Enig idee al hoe groot het logo wordt ongeveer?Ik wacht nog steeds vol smart.
Van de week een nieuwe pot blast binnen gekregen, en heb het idee dat deze veel slechter oplost dan de vorige die ik had, er blijft ook een soort schuimkraag van onopgeloste ingrediënten op staan, ook na roeren
Vanmiddag High Volume van PES bij jullie besteld, over een week volgt een review![]()

Cool. Enig idee al hoe groot het logo wordt ongeveer?
Danku
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stage is ondertussen infected met een hele hoop xxl shakers, eindbaasbidon en weegschaal![]()

Ik kan het helaas niet meer testen deze batch is alweer op, we krijgen volgende week een nieuwe batch binnen. Heb er overigens niets van gehoord verder (batch = 1500 potjes).

Zie onderstaande fotosIk kan het helaas niet meer testen deze batch is alweer op, we krijgen volgende week een nieuwe batch binnen. Heb er overigens niets van gehoord verder (batch = 1500 potjes).
Net zo groot als op de voorkant van de bigger is better shirts, dat is een mooi formaat lijkt me.
Haha mooi!
.Moet helaas ook melden dat dit bij mij het geval is. Smaak lijkt iets anders maar verder niet negatief. Werking van de PWO lijkt gewoon hetzelfde.
Complimenten trouwens voor julie als bedrijf dat input vanuit dit forum erg serieus genomen word, het idee van een kleiner logo gaat heel veel jongens aan staan denk ik. Ben zelf niet zo'n super grote jongen maar wel aardig sterk en dus vind ik het ook een beetje onzin om met BIGGER IS BETTER op mn rug te lopen. Weet zeker dat ze goed gaan lopen![]()
Vind het een mooi formaat, ik wacht af en als ze er zijn ga ik bestellen.
Moet helaas ook melden dat dit bij mij het geval is. Smaak lijkt iets anders maar verder niet negatief. Werking van de PWO lijkt gewoon hetzelfde.
Complimenten trouwens voor julie als bedrijf dat input vanuit dit forum erg serieus genomen word, het idee van een kleiner logo gaat heel veel jongens aan staan denk ik. Ben zelf niet zo'n super grote jongen maar wel aardig sterk en dus vind ik het ook een beetje onzin om met BIGGER IS BETTER op mn rug te lopen. Weet zeker dat ze goed gaan lopen![]()
Enige reden ook waarom ik niet met kleding van XXL rondloop omdat alles er zo schreeuwend op staat. Mag van mij allemaal wel wat subtieler. Enkel een logo zou al voldoende zijn. Denk dat xxl nog veel kan groeien met een simpele stijlvolle sportkleding lijn aangezien ze al zo bekend zijn.

We werken met een designer aan een hele kledinglijn momenteel dus dat moet helemaal goed komen![]()
De Warrior vetpercentage meter zou 11 maart binnen zijn, maar hij is nog niet aangevuld geweest.. (hij zou toen besteld zijn en volgende week binnen komen)