- Waardering
- 4.382
effe 10 kilo hydro whey besteld. Dan kom ik wel even toe
Maak er wat moois van 573996![]()
thx! en goede keuze

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
effe 10 kilo hydro whey besteld. Dan kom ik wel even toe
Maak er wat moois van 573996![]()

Ik heb hier wat problemen met bestellingnummer 572237. We hebben die betaald met Paypal, maar er is nog niets opgestuurd noch is er een bevestigingsmail van ontvangen.
Kan jij dit even nakijken aub? merci
Benieuwd naar de grootte van de Multivit. Vergelijkbaar met de capsules van Ripped? Veel groter heb ik liever niet namelijk
Hey XXL,
Ik ben begonnen met cutten en wil wat vitamines toevoegen.
De Omega 3 en Multivit van jullie wil ik gaan bestellen (zie links), is het ook nog nodig om extra vitamine D toe te voegen of zit hiervan al genoeg in bij de Multivit XXL?
Zo niet, kunnen jullie mij het verschil eens uitleggen van de vitamine D die aanwezig is bij de Multivit en welke ik dan extra zou moeten?
Alvast bedankt!!
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/omega-3
[Link niet meer beschikbaar]
Mh, ga mij er dan toch niet aan wagen denk ik
Zijn Blast en BCAA powder goed samen te gebruiken?
Zoals; Blast voor de training, BCAA's tijdens? Of wat wordt er dan geadviseerd?
Beste xxl,
Eind vorig jaar ben ik verhuisd en woon ik helemaal alleen. Gezien er overdag dus niemand hier thuis is, had ik toen een afhaalpunt geselecteerd.
Nu wil ik terug een bestelling doen maar ik kan nergens een afhaalpunt meer selecteren
wat nu ?
Kan je lekkere 'pudding' mee maken! Per scoop poeder 1-1,5 scoop water (of melk). Goed roeren met een vork en dan tijdje de koelkast inGisteren pot van 2kg night proteïn besteld (chocolade).
Ben heel benieuwd naar de smaak![]()

Gisteren pot van 2kg night proteïn besteld (chocolade).
Ben heel benieuwd naar de smaak![]()
raspberry kiwi sample gisteren geprobeerd.
Vind die smaak echt nice!
Thanks voor de tipKan je lekkere 'pudding' mee maken! Per scoop poeder 1-1,5 scoop water (of melk). Goed roeren met een vork en dan tijdje de koelkast in
Afwerken optioneel met bessen of stukjed banaan

Weer bestelling gedaan, erg handig dat je losse samples kunt bestellen! Slim gedaan
bestelling 576113

licht van smaak maar persoonlijk vind ik deze erg lekker.
goed om te horen!