AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey XXL,

Ik ben begonnen met cutten en wil wat vitamines toevoegen.
De Omega 3 en Multivit van jullie wil ik gaan bestellen (zie links), is het ook nog nodig om extra vitamine D toe te voegen of zit hiervan al genoeg in bij de Multivit XXL?
Zo niet, kunnen jullie mij het verschil eens uitleggen van de vitamine D die aanwezig is bij de Multivit en welke ik dan extra zou moeten?

Alvast bedankt!!

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/omega-3

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb hier wat problemen met bestellingnummer 572237. We hebben die betaald met Paypal, maar er is nog niets opgestuurd noch is er een bevestigingsmail van ontvangen.

Kan jij dit even nakijken aub? merci

Benieuwd naar de grootte van de Multivit. Vergelijkbaar met de capsules van Ripped? Veel groter heb ik liever niet namelijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.845
Ik heb hier wat problemen met bestellingnummer 572237. We hebben die betaald met Paypal, maar er is nog niets opgestuurd noch is er een bevestigingsmail van ontvangen.

Kan jij dit even nakijken aub? merci

Ik zie dat de zending retour naar ons komt omdat de ontvanger niet bekend is op het aangegeven adres. Zodra het pakket bij ons binnen is sturen we je een email. Je kan ook zelf al even een email sturen naar info@xxlnutrition.nl met je bestelnummer, nogmaals even het adres en dat je aangeeft dat je pakket naar ons retour is.

Benieuwd naar de grootte van de Multivit. Vergelijkbaar met de capsules van Ripped? Veel groter heb ik liever niet namelijk

Zijn anders van vorm ovaal en wat platter.

Hey XXL,

Ik ben begonnen met cutten en wil wat vitamines toevoegen.
De Omega 3 en Multivit van jullie wil ik gaan bestellen (zie links), is het ook nog nodig om extra vitamine D toe te voegen of zit hiervan al genoeg in bij de Multivit XXL?
Zo niet, kunnen jullie mij het verschil eens uitleggen van de vitamine D die aanwezig is bij de Multivit en welke ik dan extra zou moeten?

Alvast bedankt!!

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/omega-3

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou zolang de R in de maand is wel extra D3 nemen. Circa 1000-2000IE per dag, zelf neem ik onze kauwtabletten die worden in de slijmvliezen al opgenomen.

René, wanneer komen de complete cookies terug?

Zijn Blast en BCAA powder goed samen te gebruiken?
Zoals; Blast voor de training, BCAA's tijdens? Of wat wordt er dan geadviseerd?

Beste xxl,

Eind vorig jaar ben ik verhuisd en woon ik helemaal alleen. Gezien er overdag dus niemand hier thuis is, had ik toen een afhaalpunt geselecteerd.
Nu wil ik terug een bestelling doen maar ik kan nergens een afhaalpunt meer selecteren
wat nu ?

• #32.852
Beste xxl,

Eind vorig jaar ben ik verhuisd en woon ik helemaal alleen. Gezien er overdag dus niemand hier thuis is, had ik toen een afhaalpunt geselecteerd.
Nu wil ik terug een bestelling doen maar ik kan nergens een afhaalpunt meer selecteren
wat nu ?

Dit gaat over Belgie neem ik aan? als je niet thuis bent gaat het automatisch naar een afhaalpunt en daar krijg dan bericht van. In de loop van dit jaar kan je ook rechtstreeks op een afhaalpunt laten afleveren.

Gisteren pot van 2kg night proteïn besteld (chocolade).

Ben heel benieuwd naar de smaak :)

raspberry kiwi sample gisteren geprobeerd.
Vind die smaak echt nice!

Gisteren pot van 2kg night proteïn besteld (chocolade).

Ben heel benieuwd naar de smaak :)
Kan je lekkere 'pudding' mee maken! Per scoop poeder 1-1,5 scoop water (of melk). Goed roeren met een vork en dan tijdje de koelkast in :meal:
Afwerken optioneel met bessen of stukjed banaan

• #32.856
Weer bestelling gedaan, erg handig dat je losse samples kunt bestellen! Slim gedaan :D
bestelling 576113

• #32.859
licht van smaak maar persoonlijk vind ik deze erg lekker.

goed om te horen!

Gisteren had ik banaan chocolade combi. Heel erg lekker.
1 Schep whey isolaat banaan. 3 schepjes night protein chocolade.
Ca 300 a 350 ml water. Goed shaken.
In kommetje. De rest uit beker weer ietsje water bij. en dan in de koelkast.
Dikte van vla vind ik het lekkerste. Zo dik als mona pudding vind ik vaak iets minder.

Choco vanille combineren is ook lekker.
Kokos choco is ook lekker. Voordeel van verschillende smaken dat je wat kan mixen.

Terug
Naar boven