Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.861
Gisteren had ik banaan chocolade combi. Heel erg lekker.
1 Schep whey isolaat banaan. 3 schepjes night protein chocolade.
Ca 300 a 350 ml water. Goed shaken.
In kommetje. De rest uit beker weer ietsje water bij. en dan in de koelkast.
Dikte van vla vind ik het lekkerste. Zo dik als mona pudding vind ik vaak iets minder.

Choco vanille combineren is ook lekker.
Kokos choco is ook lekker. Voordeel van verschillende smaken dat je wat kan mixen.

ja mengen kan hele lekkere combinaties geven

Wanneer heb je Holy Flavor 6 pack terug op voorraad ?

Hee René,
Ik train vaak in jullie shirts omdat ik het fijn vind trainen, maar heb toch puntje feedback. Persoonlijk vind ik de nieuwe shirts net wat to much, heel mn rug staat vol met 'bigger = better'. Tuurlijk begrijp ik het marketingpunt van jullie maar komen er in de toekomst nog shirts met een wat subtieler logo, bijvoorbeeld zoals nu alleen op de borst (wat ik mooi vind staan btw). Heel mn rug vol vind ik net wat to much.

Ben benieuw hoe jij, en andere dbb'ers erover denken.

Hee René,
Ik train vaak in jullie shirts omdat ik het fijn vind trainen, maar heb toch puntje feedback. Persoonlijk vind ik de nieuwe shirts net wat to much, heel mn rug staat vol met 'bigger = better'. Tuurlijk begrijp ik het marketingpunt van jullie maar komen er in de toekomst nog shirts met een wat subtieler logo, bijvoorbeeld zoals nu alleen op de borst (wat ik mooi vind staan btw). Heel mn rug vol vind ik net wat to much.

Hier zit wel wat in idd, zijn super fijne shirtjes maar subtielere print alleen op de voorkant zou wel tof zijn.

• #32.867
Hee René,

Dit shirt blijft zo maar we werken ook aan andere shirts met meer design en stretch materiaal. Daar komt alleen XXL (zonder nutrition) op en verder niets. Maar die worden ook iets duurder omdat het concurreren gaat met andere fitness kleding ;)

Hier zit wel wat in idd, zijn super fijne shirtjes maar subtielere print alleen op de voorkant zou wel tof zijn.

Ik ga er over denken :)

Heerlijke shirtjes ook. Maar die prijs is juist gunstig. Die paar euro, 6 euro.
Shirtjes van 15 euro en meer vind ik persoonlijk duur voor iets wat je een uurtje aan hebt en vol zweet. Sportshirtjes gaan ook geen jaren mee natuurlijk, zo fris is dat ook niet.
Bigger is better achterop valt mij niet eens meer op haha. Maar die met al die teksten zou ik dan weer niet kopen.

Ik denk dat de lage prijs juist een van de sterke punten is. Zo maken jullie ongemerkt makkelijk veel reclame.

Wanneer krijgen jullie weer de Low Carb Protein Bar smaak Caramel Peanut binnen? Heb die laatst besteld en man zijn die lekker, en passen ook nog eens perfect in mijn schema :)

Hee René,

Helemaal mee eens!

• #32.871
Heerlijke shirtjes ook. Maar die prijs is juist gunstig. Die paar euro, 6 euro.
Shirtjes van 15 euro en meer vind ik persoonlijk duur voor iets wat je een uurtje aan hebt en vol zweet. Sportshirtjes gaan ook geen jaren mee natuurlijk, zo fris is dat ook niet.
Bigger is better achterop valt mij niet eens meer op haha. Maar die met al die teksten zou ik dan weer niet kopen.

Ik denk dat de lage prijs juist een van de sterke punten is. Zo maken jullie ongemerkt makkelijk veel reclame.

Mee eens maar als het logo er heel klein op staat is er weer weinig reclame ;-) maar ik ga er even naar kijken volgende week. :thumbs:

Wanneer krijgen jullie weer de Low Carb Protein Bar smaak Caramel Peanut binnen? Heb die laatst besteld en man zijn die lekker, en passen ook nog eens perfect in mijn schema :)

Dat duurt helaas nog even ik verwacht pas half april

Hee René,

Dit heb ik ook, vind een subtiele hint op de borst of mouwen genoeg. Hoe het met die nieuwe shirts zit weet ik niet, maar die oude shirts wisselende de kwaliteit heel erg. XL Grijs zit als een tent en voelt heel stoffig aan. XL groen iets minder groot, voelt stevig aan. L Geel zit goed, alleen daar zijn de mouwen weer extreem groot van.

• #32.874
Dit heb ik ook, vind een subtiele hint op de borst of mouwen genoeg. Hoe het met die nieuwe shirts zit weet ik niet, maar die oude shirts wisselende de kwaliteit heel erg. XL Grijs zit als een tent en voelt heel stoffig aan. XL groen iets minder groot, voelt stevig aan. L Geel zit goed, alleen daar zijn de mouwen weer extreem groot van.

Pasvorm en kwaliteit zijn nu constant en hebben de pasvorm van het groene shirt allemaal ;)

Pasvorm van de nieuwe bigger is better shirt is zeker sterk vooruit gegaan op de oude.
Ben benieuwd wat je ervan kan maken zonder groot logo!

IK vind grote teksten juist wel vet:P Yeah buddy!

een kleine logo vind ik ook beter maar ik begrijp Rene wel altijd handig wandelende reclameborden :p

Ik zag dat jullie High Volume van Physique Enhancing Science verkopen, wat zijn de ervaringen met dit product?

• #32.879
IK vind grote teksten juist wel vet:P Yeah buddy!

ze vallen wel op :D

een kleine logo vind ik ook beter maar ik begrijp Rene wel altijd handig wandelende reclameborden :p

haha.. ik denk dat met een kleiner logo ook mensen een shirt van ons gaan dragen die dat anders niet zouden doen. Dus ik zie er wel wat in.

Ik zag dat jullie High Volume van Physique Enhancing Science verkopen, wat zijn de ervaringen met dit product?

Ik heb er samples van getest en vind het wel goed werken maar realiseer me ook dat dit heel erg kan verschillen van persoon tot persoon.

ze vallen wel op :D

haha.. ik denk dat met een kleiner logo ook mensen een shirt van ons gaan dragen die dat anders niet zouden doen. Dus ik zie er wel wat in.

Ik heb er samples van getest en vind het wel goed werken maar realiseer me ook dat dit heel erg kan verschillen van persoon tot persoon.

Ik weet dat wel zeker, hier in ieder geval 1 :). Ik laat alles wat groot/"schreeuwerig" is onmiddelijk links liggen, krijg je ook vaak een "patser" beeld bij (onterecht, maar het is wel hoe het werkt). Simpel shirt (hoeft geen design of speciale stof oid) met een klein simpel logotje op de mouw bijvoorbeeld en voor de rest geen afdrukken oid en ik zou het zeker kopen. Toen jullie XXL handdoek kwam (die zwarte) heb ik ook onmiddellijk besteld, die is vrij subtiel, praktisch en goede kwaliteit en gebruik ik nog elke dag :D.

Voordeel voor je is dat concurrenten geen subtiele shirts verkopen wat ik allemaal snap want het is voor een groot deel reclame, maar anders loop ik in basic Hema/Primark shirts bij gebrek aan beter :o, zo mis je klanten als shop. Hoop dat ze ooit komen :)!

Terug
Naar boven