MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.941
Hey René, is de samenstelling/kleurstoffen BCAA Powder veranderd? Mijn vorige pot was kleurloos, nu fluogroene kleur (beide Green Apple).

Ja we zijn overgestapt van onze ene naar de andere producent (we doen het meeste zaken met deze 2). Wij kopen nu zelf de gefermenteerde BCAA's in en zij brengen deze op smaak.

Waar komt het prijsverschil vandaan tussen de perfect whey en de whey delicious.
Whey delicious is 9.2€ duurder per 1000g.

whey delicious is een concentraat/isolaat mix, perfect whey alleen concentraat

Inderdaad!

Je vergelijkt klopt niet helemaal 5kg whey delicious is 85,9 delen door 5 kilo = 17,18/kg en perfect whey is 54,95/4 = 13,7kg verschil dus €3,44 per kg. Of je moet meer kopen dan is de berekening weer anders.
  • Whey delicious bevat naast WPC ook WPI
  • Whey delicious bevat duurdere aroma's
  • Whey delicious zit in een pot van duurder is
  • Perfect whey zit in zakken wat goedkoper is
  • Perfect whey is goedkoper om te transporteren (meer op een pallet)
  • Perfect whey is weggezet als onze kiloknaller

Ja we zijn overgestapt van onze ene naar de andere producent (we doen het meeste zaken met deze 2). Wij kopen nu zelf de gefermenteerde BCAA's in en zij brengen deze op smaak.

Inderdaad!

Je vergelijkt klopt niet helemaal 5kg whey delicious is 85,9 delen door 5 kilo = 17,18/kg en perfect whey is 54,95/4 = 13,7kg verschil dus €3,44 per kg. Of je moet meer kopen dan is de berekening weer anders.
  • Whey delicious bevat naast WPC ook WPI
  • Whey delicious bevat duurdere aroma's
  • Whey delicious zit in een pot van duurder is
  • Perfect whey zit in zakken wat goedkoper is
  • Perfect whey is goedkoper om te transporteren (meer op een pallet)
  • Perfect whey is weggezet als onze kiloknaller

De vergelijking hangt af van welk gewicht je neemt. Ik vergeleek de 4kg perfect whey met de 1 kg delicious.
Dus de grondstofprijs is maar een klein gedeelte.
Dankje.

Smaak is wel goed van delicious.

Hey René, had de zwart rode musclebrand t shirt besteld , maar de zwart grijze ontvangen, ga hem wel houden want hij ziet er vet uit, maar ik denk dat de kleur aanduiding niet duidelijk is op de site voor het verzamel personeel. Dit aangezien rood zwart als zwart wordt aangeduid en zwart grijs wel als zwart grijs, terwijl het wel allebei zwarte t shirts zijn ;) hopelijk is het verhaal een beetje duidelijk .

Vandaag het xxl trainingspak en een paar proteinbars bestel besteld ben benieuwd ;)
Ik mis eigelijk een soort van xxl gymbag, jullie verkopen er één van gorillawear maar waar is die van xxl?
Dan bedoel ik geen koeltas maar echt een gymbal voor al je spullen in kwijt te raken als je gaat trainen ;)

Vandaag het xxl trainingspak en een paar proteinbars bestel besteld ben benieuwd ;)
Ik mis eigelijk een soort van xxl gymbag, jullie verkopen er één van gorillawear maar waar is die van xxl?
Dan bedoel ik geen koeltas maar echt een gymbal voor al je spullen in kwijt te raken als je gaat trainen ;)
is er wel hoor:

[Link niet meer beschikbaar]

• #32.947
De vergelijking hangt af van welk gewicht je neemt. Ik vergeleek de 4kg perfect whey met de 1 kg delicious.
Dus de grondstofprijs is maar een klein gedeelte.
Dankje.

Smaak is wel goed van delicious.

Dat is een beetje een scheef vergelijk mijn vergelijk komt volgens mij beter in de buurt ;)

Hey René, had de zwart rode musclebrand t shirt besteld , maar de zwart grijze ontvangen, ga hem wel houden want hij ziet er vet uit, maar ik denk dat de kleur aanduiding niet duidelijk is op de site voor het verzamel personeel. Dit aangezien rood zwart als zwart wordt aangeduid en zwart grijs wel als zwart grijs, terwijl het wel allebei zwarte t shirts zijn ;) hopelijk is het verhaal een beetje duidelijk .

Ik stuur het door zodat er naar gekeken wordt :)

Ik zag dat het "probleem"al opgelost was :D

Mss een domme vraag, met paasmaandag enzo, wanneer worden de pakketjes verstuurd?

• #32.950
Vandaag de bestelling netjes binnengekregen, na men training de repen proberen!
Nu heb ik het trainingspak besteld maat medium, nou is de broek perfect maar het jasje te klein, mouwen zijn te kort en lengte van het jasje ook!
Wat kan ik nou doen? Large is uitverkocht

• #32.955
Vandaag de bestelling netjes binnengekregen, na men training de repen proberen!
Nu heb ik het trainingspak besteld maat medium, nou is de broek perfect maar het jasje te klein, mouwen zijn te kort en lengte van het jasje ook!
Wat kan ik nou doen? Large is uitverkocht

wat is je bestelnummer? dan laat ik het retour komen en mail je bij binnenkomst een coupon als je dat goed vind.

Bestel nummer is: 583571.2

Zondag spulle besteld vandaag alles binne

Met gratis goodies waar onder een t shirt

Bedankt weer ben dik tevrede

Vandaag flinke bestelling binnen gekregen van meer dan 200euro, alles zat er netjes bij en de eindbazenbidon is echt baas natuurlijk :p
De voorverpakte bolognese pasta van muscle meat smaakt goed en is echt handig, ga ik zeker vaker bestellen.

• #32.960

opgelost middels PM ;)

Zondag spulle besteld vandaag alles binne

Met gratis goodies waar onder een t shirt

Bedankt weer ben dik tevrede

aha goed om te horen!

Vandaag flinke bestelling binnen gekregen van meer dan 200euro, alles zat er netjes bij en de eindbazenbidon is echt baas natuurlijk :p
De voorverpakte bolognese pasta van muscle meat smaakt goed en is echt handig, ga ik zeker vaker bestellen.

Top :)

Terug
Naar boven