Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Waarom vind ik The Force niet meer terug? Vond het een prima pre workout en zou deze graag terug bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.982
Heb die hot blood 3.0 maar is besteld.
Vrij duur per serving maar met een schep amp er door heen is ie vast goed.

zelf geen ervaring mee eigenlijk. Hoop dat het bevalt.
Zal het wel laten weten!

Gaat me vooral om de focus. Losse aakg cafeïne, en amp heb ik hier wel liggen.

Ingrediënten lijst stond me wel aan.
En kan bij schouders en benen toch geen pomp gebruiken dus gebruik hem maar 2/3x per week.

ik wou net vandaag me enige favo product bestellen delicious pancake's is die niet op voorraad .. wanneer komt die weer op voorraad ik ben er aan verslaafd haha (en me pot is bijna op)

• #32.987
ik wou net vandaag me enige favo product bestellen delicious pancake's is die niet op voorraad .. wanneer komt die weer op voorraad ik ben er aan verslaafd haha (en me pot is bijna op)

ik ga het even navragen kom hierop terug.

• Like
Waarderingen: vntl
Gaan jullie ook flavor drops in jullie huismerk krijgen?

• #32.991
Top man! Het gaat om de 2,5 kilo pot!

(Echt verschrikkelijk verslavend lekker)

komen morgen weer binnen.

Gaan jullie ook flavor drops in jullie huismerk krijgen?

Ik ga er even naar kijken waar we dat kunnen laten maken.

Weet je ook welke dag de eindbaasbidon?

Nee helaas niet de container staat wel al in de haven van Rotterdam.

• Like
Waarderingen: vntl
Weet je zo wanneer de Calcium & Magnesium terug op voorraad is?

Ah oke, Thanks voor snelle antwoord trouwens!

Even terugkomend op die hot blood 3.0

Energie mag zonder amp wat meer denk ik.
Focus is prima
Verzuring ook prima.
Pomp is ongekend.

Heb al wat preworkouts geprobeerd maar dit was echt goed, stroomde helemaal vol

• #32.997
Even terugkomend op die hot blood 3.0

Energie mag zonder amp wat meer denk ik.
Focus is prima
Verzuring ook prima.
Pomp is ongekend.

Heb al wat preworkouts geprobeerd maar dit was echt goed, stroomde helemaal vol

aha ik zal eens kijken of we er ook samples van hebben dan probeer ik die ook even :D

Wanneer komen CCG 2,5kg choco, 2,5kg isolaat neutraal, fully loaded en rood of grijs XXL "bigger is better" shirts weer op voorraad?

Merk nu overigens bijna bij ieder bestelling (minimaal een keer per maand) dat er wel iets uitverkocht is van wat ik wil. Mooi voor jullie, aangezien de verkopen dus goed zijn, maar ik neem aan dat er inventarisaties worden gemaakt op product voorraden? Soms wel balen namelijk..

• #33.000
Wanneer komen CCG 2,5kg choco, 2,5kg isolaat neutraal, fully loaded en rood of grijs XXL "bigger is better" shirts weer op voorraad?

Merk nu overigens bijna bij ieder bestelling (minimaal een keer per maand) dat er wel iets uitverkocht is van wat ik wil. Mooi voor jullie, aangezien de verkopen dus goed zijn, maar ik neem aan dat er inventarisaties worden gemaakt op product voorraden? Soms wel balen namelijk..

We hebben duizenden artikelen en het komt voor dat de producenten bepaalde stoffen missen om een product te maken (CCG bestaat uit zeker 10 grondstoffen als er 1 mist kan je al niets maken). Hier is helaas niet veel aan te doen. CCG en isolaat komen deze week binnen. fully loaded verwacht ik ook deze week weer. De shirts duurt langer en rood komt helemaal niet terug. Ik verwacht de shirt over een week of 6-7 samen met andere nieuwe shirts. Deze komen uit China dus alleen het vervoer duurt al 5 weken.

Terug
Naar boven