Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,

Wat zijn goede supplementen die kunnen helpen tijdens een cut? Whey delicious, multivit, cafeïne, vitamine c?

Enig idee wanneer Assault weer op voorraad is? Mijn bestelling hangt hier van af haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.963
Rene,

Wat zijn goede supplementen die kunnen helpen tijdens een cut? Whey delicious, multivit, cafeïne, vitamine c?

Ik denk dat elke whey van ons goed past in de cut, ben je heel streng dan beter isolaat of hydrolysat. Andere producten zijn inderdaad een goede aanvulling. Zelf ben ik een voorstander van essential amino stack tijdens de training ook tijdens de cut.

Enig idee wanneer Assault weer op voorraad is? Mijn bestelling hangt hier van af haha

Ik zou het echt niet weten, importeur heeft geen stock en container "hangt" bij de douane.

Ik heb al meerdere geprobeerd, maar Assault lijkt het beste te werken. Als ik de reviews lees bij Unleash ga ik het er niet op gokken :)

Ja klopt, vandaar dat ik naar Assault vraag :thumbs:

Hallo XXL,

Ik ben nogal een stimjunkie en heb vaak pre workouts gebruikt(noxipro,jack3d,napalm, blast, roid rage, ...). Zelf was ik vroeger een grote fan van de dmaa varianten. Echter heb ik de laatste tijd heel vaak last van krampen/diarree na het nemen van een pre workout. Heb nu momenteel the force gebruikt en had ook bij deze wel wat last met 1 scoop. Voor de rest neem ik eigenlijk niets speciaal van supps.. enkel whey delicious,crea mono en intra workout. Allemaal van xxl. Nu begin ik te denken dat de hoeveelheid caffeine mij parten speelt? Kan dit? en zo ja hebben jullie dan een goede pre workout vervanger voor mij?(eventueel zonder caffeine)

Kleine bestelling gedaan voor wat vitaminen enzo, blij dat de blast sample weer aanwezig was! :D
bestelling 586356

Alweer de tweede keer Fully Loaded bestelt en zoals altijd weer netjes optijd geleverd. Goede pre workout zonder crash! Complimenten!

• #32.973
Hallo XXL,

Ik ben nogal een stimjunkie en heb vaak pre workouts gebruikt(noxipro,jack3d,napalm, blast, roid rage, ...). Zelf was ik vroeger een grote fan van de dmaa varianten. Echter heb ik de laatste tijd heel vaak last van krampen/diarree na het nemen van een pre workout. Heb nu momenteel the force gebruikt en had ook bij deze wel wat last met 1 scoop. Voor de rest neem ik eigenlijk niets speciaal van supps.. enkel whey delicious,crea mono en intra workout. Allemaal van xxl. Nu begin ik te denken dat de hoeveelheid caffeine mij parten speelt? Kan dit? en zo ja hebben jullie dan een goede pre workout vervanger voor mij?(eventueel zonder caffeine)

Dit zou best kunnen wat je zegt dan zou je eens Pump'd Up kunnen proberen dat is een stim vrije pre workout. Mogelijk vind je dat ook fijn.

Kleine bestelling gedaan voor wat vitaminen enzo, blij dat de blast sample weer aanwezig was! :D
bestelling 586356

thx :)

Alweer de tweede keer Fully Loaded bestelt en zoals altijd weer netjes optijd geleverd. Goede pre workout zonder crash! Complimenten!

Persoonlijk vind ik die ook erg fijn!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zou best kunnen wat je zegt dan zou je eens Pump'd Up kunnen proberen dat is een stim vrije pre workout. Mogelijk vind je dat ook fijn.

thx :)

Persoonlijk vind ik die ook erg fijn!
Ok dan ga ik pump'd eens proberen. Ben heel erg te spreken van roid rage, blast en the force maar erna heb ik zo vaak last van krampen dat het gwn ongemakkelijk wordt.. Dus maar eens zo proberen trainen dan. Ik vermoed dat de caffeine de dader is.

René,

Enig inzicht in wanneer de 2500gr pistache delicious er weer zal zijn?

Thanx

Wanneer komt de eindbaasbidon weer op voorraad als ik vragen mag?

Ik heb laatst de eindbaasbidon mogen ontvangen, hartstikke goed, op het rode koordje na, deze draait niet goed mee met de dop, dus heb ik die eraf gehaald, verder ligt ie goed in de hand.
Volgende bestelling haal ik er weer 1.

Nu ik voor het eerst aan het cutten ben, wil ik ook een vetpercentagemeter.
Welke is het beste/makkelijkste te bedienen?

Is er binnenkort een Promo gepland op de whey producten? Met mijn niet bestaand loon, wil ik graag genieten van de deals bij jullie :P

• #32.980
Wanneer komt de eindbaasbidon weer op voorraad als ik vragen mag?

Volgende week!

Ik heb laatst de eindbaasbidon mogen ontvangen, hartstikke goed, op het rode koordje na, deze draait niet goed mee met de dop, dus heb ik die eraf gehaald, verder ligt ie goed in de hand.
Volgende bestelling haal ik er weer 1.

Nu ik voor het eerst aan het cutten ben, wil ik ook een vetpercentagemeter.
Welke is het beste/makkelijkste te bedienen?

Ik zou zeggen gewoon die simpele die is goed genoeg.

Is er binnenkort een Promo gepland op de whey producten? Met mijn niet bestaand loon, wil ik graag genieten van de deals bij jullie :P

Deze week is de perfect whey in de aanbieding voor volgende week heb ik geen idee :dunno:

Terug
Naar boven