MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb inmiddels maar een derde doosje hazelnoot Low Carb Bars gehaald, jammer dat jullie nog altijd de Peanut niet op voorraad hebben. Sta inmiddels op de mailinglist voor als die weer binnen is ;)

En jammer dat jullie mijn vanille protein drink zijn vergeten mee te sturen als gratis goodie, kan gebeuren :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.002
Ik heb inmiddels maar een derde doosje hazelnoot Low Carb Bars gehaald, jammer dat jullie nog altijd de Peanut niet op voorraad hebben. Sta inmiddels op de mailinglist voor als die weer binnen is ;)

En jammer dat jullie mijn vanille protein drink zijn vergeten mee te sturen als gratis goodie, kan gebeuren :)

o dat is minder wat was je bestelnummer?

Heb mijn bestelling ontvangen.
Maar heb wel een klacht in verband met post nl. Ze hebben het zo voor mijn deur gezet waar iedereen het kon zien. Ik heb er zelf foto's van als jullie die willen

Assault is weer binnen, gelijk besteld :wl:

Hey René wanneer ga ik nou eens zo'n winactie winnen op Facebook?
gr

Hee René,

Ik zie dat de calcium/magnesium tabs weer op voorraad zijn, maar ik wacht nog op de einbaasbidon. Ik hoop dat hij snel op voorraad is voordat de tabs weer uitverkocht zijn.

• #33.010
Mijn bestelnummer was 588160 :)

Volgende keer zit flesje er alsnog bij!

Assault is weer binnen, gelijk besteld :wl:

ja klopt!

Hey René wanneer ga ik nou eens zo'n winactie winnen op Facebook?
gr

Geen idee ik hou me daar niet mee bezig ;)

Heb mijn bestelling ontvangen.
Maar heb wel een klacht in verband met post nl. Ze hebben het zo voor mijn deur gezet waar iedereen het kon zien. Ik heb er zelf foto's van als jullie die willen

Dat is minder even mailen naar info@xxlnutrition.nl graag dan maken we er een klacht van richting postnl.

• #33.011
Rene, komt Blast nog terug binnen of is die uit het assortiment?

Wat is trouwens de reden voor magnesium (oxide)? Dit is toch juist de magnesium die slecht opgenomen word of heb ik de verkeerde voor mij

• #33.019
Wat is trouwens de reden voor magnesium (oxide)? Dit is toch juist de magnesium die slecht opgenomen word of heb ik de verkeerde voor mij

dat moet ik even navragen wat dat is niet altijd zo simpel. Volgens mij was de reden toen dat deze vorm beter samengaat met calcium. In andere gevallen gebruiken we altijd citraat namelijk.

Ah zo, heb m daarom achterwege gelaten. Snel antwoord trouwens :D
Vanmorgen pakketje weer heerlijk op tijd zoals altijd eigenlijk, de oats vullen goed icm de shake. Mijn dank is weer groot René!
De samples van de repen zijn ook lekker, wel erg plakkerig achter de tanden

Terug
Naar boven