Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.161
Ah okee jammer ja de organisatie laat het soms allemaal een beetje afweten... ook met info vragen reageren ze laat enzo jammer hoor vond vorig jaar op de flexcup toch wel mooie pakketjes.

Ja is ook jammer. Kleine moeite om even het aantal mannelijke deelnemer en vrouwelijke deelnemer door te geven. Maar sinds Anco (man liona) zich niet meer met de organisatie bemoeit is het er toch op achteruit gegaan.

Wanneer komt er een site aan die makkelijk te bekijken is vanop een telefoon / tablet? Zijn er hier plannen voor?

• #33.163
Wanneer komt er een site aan die makkelijk te bekijken is vanop een telefoon / tablet? Zijn er hier plannen voor?

ja zijn we druk mee bezig. Er komt volgende week een designwedstrijd op 99 designs en daarna gaan we de site ombouwen naar responsive ik verwacht dat dit maximaal 3 maanden gaat duren nog.

Mooie stap vooruit!!

• #33.166
Effe iets anders. Zag op Fibo dat Evelien bij een ander supp merk stond. Op haar ig ook steeds. Geen xxl-atleet meer of is het iets tijdelijk? Ben niet nieuwsgierig hoor :D

• #33.168
Effe iets anders. Zag op Fibo dat Evelien bij een ander supp merk stond. Op haar ig ook steeds. Geen xxl-atleet meer of is het iets tijdelijk? Ben niet nieuwsgierig hoor :D

Ja klopt inderdaad ze denk dat ze beter af is bij NUTREND omdat die meer beurzen afgaan dan ons. Volgend jaar staan we ook op de FIBO en zullen we ze eens laten zien hoe het moet ;)

Als dat de reden was om te vertrekken..... Hoop dat ze bij hun er financieel erop vooruit gegaan is. Anders zou ik het maar een vreemde beslissing vinden.

Als dat de reden was om te vertrekken..... Hoop dat ze bij hun er financieel erop vooruit gegaan is. Anders zou ik het maar een vreemde beslissing vinden.

Wat ik begreep is dat Nutrend een internationaal merk is en dat ze daardoor internationaal meer exposure heeft. Ook omdat ze meer internationale wedstrijden wil gaan doen.

Als je instagram goed gebruikt zit je al internationaal genoeg. Maar goed vind het al mooi dat René mijn vraag beantwoord heeft.

Levering op zaterdag vlot gelukt, thanks rene :thumbs:

• #33.174
Als je iemand anders zoekt om haar te vervangen ;) ;) (semi-srs)

We gaan voornamelijk nu in Duitsland kijken naar atleten/ambassadeurs ;)

Wat ik begreep is dat Nutrend een internationaal merk is en dat ze daardoor internationaal meer exposure heeft. Ook omdat ze meer internationale wedstrijden wil gaan doen.

Ja dat zei ze inderdaad maar er is niets internationaals aan Nutrend (niet meer of minder dan wij). Het is een merk uit Tsjechië wat ook wat markt probeert te pakken buiten de landsgrenzen maar wat op hun drankjes na (zijn goedkoop en groot 750ml) niet echt lukt.

Als je instagram goed gebruikt zit je al internationaal genoeg. Maar goed vind het al mooi dat René mijn vraag beantwoord heeft.

:thumbs:

Levering op zaterdag vlot gelukt, thanks rene :thumbs:

aha dat is mooi! rond juli komt ook levering in een pakketshop weer beschikbaar voor de Belgen :)

• #33.175
10% korting op ALLES! Ook op onze weekaanbiedingen! 4kg perfect whey komt dan op slechts €44,95!

Kortingscode: EINDBAAS

Deze code kan je invullen in de winkelwagen nog voor het afrekenen en is alleen geldig op 25 april 2016.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn de 500ml shakers eruit?

helaas net vrijdag besteld zonder 10 %

Top actie, bedankt :D
Salaris wordt voor de meeste mensen het einde van de maand gestort, kwam voor mij nu top uit ;)

Terug
Naar boven