MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik lust geen havermout / brinta / oats etc. en heb ongeveer 75euro te besteden aan supps. Voornamelijk om aan te komen.

Heb je toevallig een mooie stack Rene? Ik zie graag een reactie.
Probeer eens havervlokken in yoghurt of kwark met whey en koud eten. Is prima te doen. Heb je nog wat te kauwen ook.

Ik walg van havermout of brinta warm maar op deze manier is het gewoon lekker.Als je aan wil komen ook nog wat zonnebloempitten/pompoenpitten en cacao en kaneel erdoor. Smaakt echt lekkerder dan je denkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.122
Ik lust geen havermout / brinta / oats etc. en heb ongeveer 75euro te besteden aan supps. Voornamelijk om aan te komen.

Heb je toevallig een mooie stack Rene? Ik zie graag een reactie.

Ik zou dan inderdaad kijk naar oats of rijstpoeder, perfect whey en creatine monohydraat :thumbs:

Ik zou dan inderdaad kijk naar oats of rijstpoeder, perfect whey en creatine monohydraat :thumbs:

Thanks voor je antwoord Rene. Oats krijg ik echt niet weg, en hoe zit het met rijstpoeder? Is dat een beetje weg te drinken, of is dat nogsteeds gevuld met stukjes? :D

Whey delic of raad je een andere aan?

Thanks voor je antwoord Rene. Oats krijg ik echt niet weg, en hoe zit het met rijstpoeder? Is dat een beetje weg te drinken, of is dat nogsteeds gevuld met stukjes? :D

Wordt een man en vreet gewoon die havermout.
Doe het in de blender met melk en chocoladewhey of ander smaakje. Wie lust dat nu niet.

Lust ik niet zeg je als je 10 jaar bent.
Pak wat whey met een lekker smaak. Gemalen rijst en gemalen haver erbij.
En je hebt een gainer, die haver merk je dan echt niet meer op.

• #33.127

de nieuwe rijstpoeder die we hebben is heel neutraal van smaak en zonder harde stukjes. Whey delicious kan zeker ook maar perfect whey is wat voordeliger. Het is maar net wat je wilt.

Ja, of er blijkt pas later dat er een (oneerlijk) voordeel mee behaald kan worden. Zoals meldonium laatst in het nieuws is geweest.

• #33.130
Joh :). Maar waarom staan die stoffen bij voorbaat niet al op een verboden lijst? Dat bedoel ik meer. Of ontwinkelen ze elke keer nieuwe stofjes wat later weer verboden wordt?

Nieuwe stoffen mogen niet toegepast worden in de EU of je moet daar goedkeuring voor aanvragen. Dan is de stof dus niet expliciet verboden maar ook niet toegestaan omdat het een nieuwe stof is. Soms komt deze dan toch op de markt en niemand die daar op let.

• #33.131
Joh :). Maar waarom staan die stoffen bij voorbaat niet al op een verboden lijst? Dat bedoel ik meer. Of ontwinkelen ze elke keer nieuwe stofjes wat later weer verboden wordt?

Nieuwe stoffen mogen niet toegepast worden in de EU of je moet daar goedkeuring voor aanvragen. Dan is de stof dus niet expliciet verboden maar ook niet toegestaan omdat het een nieuwe stof is. Soms komt deze dan toch op de markt en niemand die daar op let.

Ik ben acne gevoelig. Ik gebruik al isolaat, lactose niet te veel enz.
Nu gebruik ik sinds januari test booster van jullie, en sindsdien is het minder.
Ik dacht eerst toeval, maar het blijft zo al nu bijna 4 maanden.

Is dit een toeval of zit er iets in de test booster wat acne verminderd? Overigens had ik de verwachting dat het juist meer zou worden met dit product, wat dus gelukkig niet zo is. Was hier wel benieuwd naar.

• #33.133
Ik ben acne gevoelig. Ik gebruik al isolaat, lactose niet te veel enz.
Nu gebruik ik sinds januari test booster van jullie, en sindsdien is het minder.
Ik dacht eerst toeval, maar het blijft zo al nu bijna 4 maanden.

Is dit een toeval of zit er iets in de test booster wat acne verminderd? Overigens had ik de verwachting dat het juist meer zou worden met dit product, wat dus gelukkig niet zo is. Was hier wel benieuwd naar.

Lastig te zeggen... bepaalde invloeden zijn soms niet te voorspellen. Mogelijk is je hormoonhuishouding wat verbeterd door het product.

Dat idee kregen we hier ook al. Niet een gek idee dus.

Wanneer is de WD appeltaart weer op voorraad (2,5kg)?

Idee wanneer de omega 3 weer op voorraad komt?

• #33.138
1PhSsSB1l9N-Xjr2J0oV7v6PVh_gEaA8U9ConM4rUxQxyddvtKkDMI1dYYUnQD08t6QSQVJKOlWEihluY40=w546-h728-no.jpg

Ik dacht dat jullie kwaliteit leverden :(
Zomaar een gat in de gratis shakebeker..
Blijkbaar was de Pre workout die erin zat te heftig voor deze beker.

• #33.140
Ik dacht dat jullie kwaliteit leverden :(
Zomaar een gat in de gratis shakebeker..
Blijkbaar was de Pre workout die erin zat te heftig voor deze beker.

Dit kan inderdaad gebeuren wanneer de shaker gevuld is en op een hoek valt. Geef me even je bestelnummer als je wilt dan zorg ik dat de jongens hier een nieuwe shaker toevoegen bij je volgende bestelling :thumb:

Terug
Naar boven