MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dit kan inderdaad gebeuren wanneer de shaker gevuld is en op een hoek valt. Geef me even je bestelnummer als je wilt dan zorg ik dat de jongens hier een nieuwe shaker toevoegen bij je volgende bestelling :thumb:

Sick. Lig er ook niet wakker van hoor vond het alleen bizar.
Zo is er ook wel eens een shakebeker op de onderkant gevallen op de grond waarna hij gewoon open klapte.

Nieuwe toevoegen mag zeker!
541600 is het bestelnr.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.142
Sick. Lig er ook niet wakker van hoor vond het alleen bizar.
Zo is er ook wel eens een shakebeker op de onderkant gevallen op de grond waarna hij gewoon open klapte.

Nieuwe toevoegen mag zeker!
541600 is het bestelnr.

Ik heb een notitie bij je account gemaakt, de volgende bestelling voegen we een nieuwe shaker toe :)

Hoe zit het met de nieuwe kleding Rene?

Ja die nieuwe lijn shirtjes. Wilde binnen paar maanden ook weer wat bestellen. Ik groei uit de oude, luxe probleem.
En mijn vriendin wil ook wat anders. Maar shirtjes van 15 euro en zelfs nog meer blijf ik te duur vinden om even in een uur vol te zweten. Dat betreft was de lijn die er nu is en was van ca 5 a 6 euro per stuk ideaal.

• #33.145
Hoe zit het met de nieuwe kleding Rene?

Ja die nieuwe lijn shirtjes. Wilde binnen paar maanden ook weer wat bestellen. Ik groei uit de oude, luxe probleem.
En mijn vriendin wil ook wat anders. Maar shirtjes van 15 euro en zelfs nog meer blijf ik te duur vinden om even in een uur vol te zweten. Dat betreft was de lijn die er nu is en was van ca 5 a 6 euro per stuk ideaal.

De nieuwe shirts die we op aanvraag van de forumleden hier hebben laten maken hebben we getest en zijn inmiddels in productie. Ik verwacht ze over een week of 6 hier en zullen inderdaad zacht geprijsd gaan worden :thumb:Ook verwachten we tegen die tijd de nieuwe trainingspakken binnen te krijgen.

Rene wat is het verschil tussen perfect whey prot en whey delicious? Enkel de smaak?

• #33.149
Rene wat is het verschil tussen perfect whey prot en whey delicious? Enkel de smaak?

Delicious bevat ook isolaat, de perfect alleen concentraat dacht ik

Perfect Whey bestaat voor 100% uit whey concentraat, Whey Delicious bevat naast concentraat ook isolaat. Qua progressie zal het in de praktijk weinig uitmaken welke je neemt, Whey Delicious heeft een wat romigere smaak en we hebben meer smaken in ons assortiment, Perfect Whey is weer wat goedkoper, drinkt ook lekker weg overigens. Het is dus net wat je zelf belangrijk vindt.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat altijd uit naar Whey Hydrolisaat omdat deze nog vollediger opneemt. Het proberen zeker waard, we hebben hier sinds kort ook samples van.

De Night Protein gisteren binnen gehad,ben er erg blij mee :) !!

Zou wel meer smaak variaties in de hydroisolaat en isolaat willen zien, top producten dat zeker meer smaken verdient!

Hee Rene, al tijd gehad om navraag te doen over Gameday?

• #33.156
Omega 3 wanneer weer op voorraad?

Laatst bewerkt:
En worden er morgen nog goodies aan de deelnemers van het NK uitgedeeld? Ghehe miste jullie helaas op de JBC en OR altijd wel leuk om zo nieuwe dingetjes te krijgen en na de prep alles te kunnen proberen.

• #33.159
Omega 3 wanneer weer op voorraad? Momenteel is alles wat ik nodig heb niet op voorraad...

[Link niet meer beschikbaar]. Deze week is er weer veel binnen gekomen en de komende week komt er ook weer veel aan.

En worden er morgen nog goodies aan de deelnemers van het NK uitgedeeld? Ghehe miste jullie helaas op de JBC en OR altijd wel leuk om zo nieuwe dingetjes te krijgen en na de prep alles te kunnen proberen.

Volgens mij heeft de organisatie wederom niets laten horen over het aantal deelnemers en hebben we geen goodybags kunnen maken. Snap ook niet waarom dit steeds uitblijft.

.

Volgens mij heeft de organisatie wederom niets laten horen over het aantal deelnemers en hebben we geen goodybags kunnen maken. Snap ook niet waarom dit steeds uitblijft.

Ah okee jammer ja de organisatie laat het soms allemaal een beetje afweten... ook met info vragen reageren ze laat enzo jammer hoor vond vorig jaar op de flexcup toch wel mooie pakketjes.

Terug
Naar boven