XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ken deze uitspraak ook alleen de douane doet heel lastig en houdt zendingen maanden tegen. Er is nu weer een order onderweg en afwachten maar weer.

Zie boven :)
Hoop dat ze er snel doorkomen, glucosamine en visolie is ook bijna op. Zou het stom vinden om enkel de melatonine later te moeten bestellen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.283
Wanneer komt jullie Omega 3 weer binnen?

Wat is het verschil tussen de Omega 3 Ultra Pure Fish Oil en de Omega 3 in het potje, behalve de prijs?

• #33.288
Eerste keer dat ik PeptoPro probeer (#613621), maat van mij stond versteld van hoe sneller hij herstelde. We gaan het nu zelf zien :D zijn er trouwens plannen voor smaakloze varianten van jullie poeders? Normaal koop ik bij bulkpowders poeder in om zelf dingen te mengen maar ik heb niet graag planken vol met potten met zo 1 ingredient erin maar ik ben ook niet zo van de artificial sweeteners (bittere smaak stoort me niet). Nu nog wachten op de melatonine :)

René, wat is de tht van jullie Delicious Protein Drink?

• #33.291
Eerste keer dat ik PeptoPro probeer (#613621), maat van mij stond versteld van hoe sneller hij herstelde. We gaan het nu zelf zien :D zijn er trouwens plannen voor smaakloze varianten van jullie poeders? Normaal koop ik bij bulkpowders poeder in om zelf dingen te mengen maar ik heb niet graag planken vol met potten met zo 1 ingredient erin maar ik ben ook niet zo van de artificial sweeteners (bittere smaak stoort me niet). Nu nog wachten op de melatonine :)

peptopro is echt top! we hebben wel pure proteines daar komen er nog een paar bij zoals egg protein. Verder hebben we geen ambitie om allerlei stoffen los te gaan verkopen.

René, wat is de tht van jullie Delicious Protein Drink?

We hebben nog 2 pallets met tht 26-6-2016 die moet er nu snel uit en is nu extra in de aanbieding. Nieuwe pallets staan er al maar de oude moet op ;)

peptopro is echt top! we hebben wel pure proteines daar komen er nog een paar bij zoals egg protein. Verder hebben we geen ambitie om allerlei stoffen los te gaan verkopen.

Ja ik heb jullie whey natural, ik bedoelde gewoon unflavored. Bestel mijn wheys altijd unflavored maar vond het een beetje jammer dat dat niet mogelijk was bij de peptopro (of de pre-workout). Ik begrijp dat bv. amino's slecht en bitter smaken maar ik ben gewoon niet zo'n fan van sweeteners (en de nasmaak ervan).

• #33.293
Ja ik heb jullie whey natural, ik bedoelde gewoon unflavored. Bestel mijn wheys altijd unflavored maar vond het een beetje jammer dat dat niet mogelijk was bij de peptopro (of de pre-workout). Ik begrijp dat bv. amino's slecht en bitter smaken maar ik ben gewoon niet zo'n fan van sweeteners (en de nasmaak ervan).

peptopro hebben we naturel gehad maar is zo ENORM bitter dat het niet te drinken is.

Is er nog een kans dat er ergens in jullie magazijn een potje 'The force' verstopt ligt? Ging er erg lekker op en had een zalige pomp ook :p

Perfect Cooking Spray is bij deze goedgekeurd, erg handig!

Terug
Naar boven