XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik had even een vraag over de labels op de whey isolaat en whey hydrolisaat.

Op mijn label van whey isolaat (chocola) staat per 100gr 87,1gr eiwit terwijl op de website 92gr per 100gr staat. Heeft dit met de smaak te maken, omdat ik niet de naturel versie heb?

Zelfde geldt voor whey hydrolisaat (ik heb vanille), daar staat 87,5gr per 100gr op en op de website 88,5gr per 100gr.

Die melatonine, hoeveel mag je daar eigenlijk van nemen?

Ben 117 kg en van 3mg merkte ik helemaal niks qua inslapen..

Op mijn label van whey isolaat (chocola) staat per 100gr 87,1gr eiwit terwijl op de website 92gr per 100gr staat. Heeft dit met de smaak te maken, omdat ik niet de naturel versie heb?

Zelfde geldt voor whey hydrolisaat (ik heb vanille), daar staat 87,5gr per 100gr op en op de website 88,5gr per 100gr.
Chocolade valt altijd lager uit door het toevoegen van cacao

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.944

Klopt helemaal! Wij hebben wel per smaak een andere eiwitwaarde op het label. Meeste merken maken geen onderscheid tussen de smaken en daar staat overal hetzelfde percentage op (terwijl dit niet klopt).

Die melatonine, hoeveel mag je daar eigenlijk van nemen?

Ben 117 kg en van 3mg merkte ik helemaal niks qua inslapen..

6mg kan ook goed. Slaap je dan nog niet in probeer er dan eens 250/500mg phenibut bij (niet dagelijks).

Melatonine ED een probleem?

Nee, ergste wat kan gebeuren is dat je er minder effect van ervaart.

3mg mela of 6mg mela zou niet uit moeten maken trouwens, je kunt het proberen maar effect van mela is zelden afhankelijk van de dosering (mits boven 0.5mg).

Nee, ergste wat kan gebeuren is dat je er minder effect van ervaart.

3mg mela of 6mg mela zou niet uit moeten maken trouwens, je kunt het proberen maar effect van mela is zelden afhankelijk van de dosering (mits boven 0.5mg).
Neem altijd 3mg, maar soms 6 of 9 voor extra placebo :D

Klopt helemaal! Wij hebben wel per smaak een andere eiwitwaarde op het label. Meeste merken maken geen onderscheid tussen de smaken en daar staat overal hetzelfde percentage op (terwijl dit niet klopt).

6mg kan ook goed. Slaap je dan nog niet in probeer er dan eens 250/500mg phenibut bij (niet dagelijks).

Ga ik eens proberen! Blow normaal ook wel eens als ik pre workout heb gebruikt. Maar wil dat blijven beperken tot 2x per week hah

Hoi rene heb een probleem met een besteling
(Bestelnummer 627720) deze heb ik al ontvangen maar net betaald omdat ik net pas zag dat die nog open stond via afterpay

Maar nu krijg ik na het betalen een mail dat de besteling nog eens verzonden wordt

Kun je me helpen

• #33.951
Hoi rene heb een probleem met een besteling
(Bestelnummer 627720) deze heb ik al ontvangen maar net betaald omdat ik net pas zag dat die nog open stond via afterpay

Maar nu krijg ik na het betalen een mail dat de besteling nog eens verzonden wordt

Kun je me helpen

order 627720 was een paypal order en heeft niets met afterpay te maken.

Neem even contact op met de klantenservice het beste 0492-554731 of info@xxlnutrition.nl als je meer info wilt.

order 627720 was een paypal order en heeft niets met afterpay te maken.

Neem even contact op met de klantenservice het beste 0492-554731 of info@xxlnutrition.nl als je meer info wilt.

Klopt was eerst een afterpay transactie en toen ik net zag dat die nog open stond heb ik hem via paypal betaald

Maar nogmaals ik krijg nu 2 keer een besteling voor de prijs van 1

• #33.953
Klopt was eerst een afterpay transactie en toen ik net zag dat die nog open stond heb ik hem via paypal betaald

Maar nogmaals ik krijg nu 2 keer een besteling voor de prijs van 1

Ik zie dat je 2 bestellingen hebt gemaakt 627720 en 627721, de 1e heb je met afterpay betaald. 627721 heb je vandaag met paypal betaald (stond nog open) en wordt nu ook verzonden. Je hebt dus zelf een foutje gemaakt.

ik zal de klante service bellen

Hebben jullie ook kleine shakebekers (250-300ml) in het assortiment? Kan ik onderweg vanuit werk mijn pwo oid nemen :)

• #33.957
Vloeibaar eiwit flessen, enig idee wanneer deze terug binnen komen?

Terug
Naar boven