Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Als jullie nou gewoon een week van te voren bestellen dan zit je ook nooit zonder supps ;)

Ik zat niet zonder hoor maar ik bestel meestal de avond voor ik een dag thuis ben! En dan is het wel handig dat ze ook die dag leveren. Maar geen drama, mijn buren doen ook niet moeilijk om een pakje aan te nemen :-)

Hey René bestelling stond vandaag heel de dag weer op afleverdatum 5 Oktober en net weer verlaat naar 6 Oktober, heb zondag besteld. 707135

Goedemorgen René, ik twijfel tussen de producten fluid fighter en fat releaser (performance). Welk product raad je aan en zijn deze te combineren met essential amino stack?

Ik heb de groene eindbaas bidon binnen en hij is idd beter dan de oude versie zeg maar.
Sluit beter en het lipje voor de dop draaid beter mee.
Top ding weer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.166
Goedemorgen René, ik twijfel tussen de producten fluid fighter en fat releaser (performance). Welk product raad je aan en zijn deze te combineren met essential amino stack?

zijn beide echt verschillende producten de ene is een vochtafdrijver en de andere een fat burner. Ik zou voor fat releaser gaan dan.

gelukkig! :D

Ik heb de groene eindbaas bidon binnen en hij is idd beter dan de oude versie zeg maar.
Sluit beter en het lipje voor de dop draaid beter mee.
Top ding weer.

nieuwe zijn inderdaad beter!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn de nieuwe bidons over het algemeen beter of gaat 't alleen over 't lipje & de sluiting?
Een maat van me en ikzelf hebben er eind vorig jaar een gekocht, na +/- een maand waren ze allebei lek (niet bij de dop maar in een naad van de bidon).

Zo, voor meer dan 300 euro besteld :) Zou ik het shirt dat ik bij 300 euro krijg kunnen wisselen voor een ander? (Zie ook mijn opmerking bij de bestelling)

Zijn de nieuwe bidons over het algemeen beter of gaat 't alleen over 't lipje & de sluiting?
Een maat van me en ikzelf hebben er eind vorig jaar een gekocht, na +/- een maand waren ze allebei lek (niet bij de dop maar in een naad van de bidon).

Ze zijn als het goed is een stukje sterker dan de oude versie wat ik begreep.
Maar laten vallen vinden ze nooit leuk.

Blauwe bidon hier besteld + wat opvulling natuurlijk :D

Net de joggingbroek besteld :pressing:
En een mok om boven de €20,- te komen :roflol:

Mok is maar €2,50 dacht ik en heb m'n koffie graag sterk :haha:

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.179
Zo, voor meer dan 300 euro besteld :) Zou ik het shirt dat ik bij 300 euro krijg kunnen wisselen voor een ander? (Zie ook mijn opmerking bij de bestelling)

Als die maat er nog is moet dat kunnen, hopelijk houden ze er rekening mee in het magazijn. Bedankt voor je bestelling!

Heb je het hier over de kleine bidon of de bidon van 2,2L? beide zijn verbeterd overigens.

De kleine bidons, shakers, etc heb ik nooit problemen mee gehad. Ja na een jaar of 2; geen schuld in dat geval vind ik... Het gaat hier puur om die 2,2l bidon. Nu ik hoor dat ze verbeterd zijn waag ik het er toch maar weer eens op bij m'n volgende bestelling, blijft ideaal :D

Terug
Naar boven