XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik gebruik ook vit D3, maar waarom zou je meer dan 1000IE vitamine D3 per dag innemen als onderhoud? Is toch voldoende.
1000 IE per dag is voor veel mensen te weinig om überhaupt een sufficiente vitamine D-status (>75 nmol/l) te behalen. Zie bijvoorbeeld https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11157326.

De meesten redden een waarde van >100 nmol/l met 4000 IU per dag. En aan deze doseringen kleven eigenlijk geen nadelen vast. Hieronder een stukje uit mijn boek over veiligheid en vitamine D:
2pyt5zc.png

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #34.562
René, is er nog een pot speculaas over voor de tip van de maand? :DBestelnummer 736877.

Zo niet, dan binnenkort maar snel nog een bestelling doen.

Je order is van 12:00 die is allang ingepakt en verzonden. Ik heb in het systeem gezet dat je bij je volgende order een pot whey speculaas erbij krijgt :). Wacht niet tot eind december want dan zijn ze misschien op :)

Rene, vraagje. Komen er nog ooit shirts binnen van andere merken dan XXL?
Heb bv dat Flag shirt van Scitec, maar is me te klein. Maat groter is niet op voorraad.
Scitec heeft ook nog andere leuke shirts bijvoorbeeld.
Of nog iets meer van Animal/Universal?

Komt zoiets nog, of heb je nog zoiets liggen dat niet op de site staat?

We hebben van alles liggen maar maar enkele stuks, ik heb er zo geen zicht op. We gaan de eigen kledinglijn van XXL enorm uitbreiden de komende maanden en professionaliseren. Daar ligt nu even de focus.

1000 IE per dag is voor veel mensen te weinig om überhaupt een sufficiente vitamine D-status (>75 nmol/l) te behalen. Zie bijvoorbeeld https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11157326.

De meesten redden een waarde van >100 nmol/l met 4000 IU per dag. En aan deze doseringen kleven eigenlijk geen nadelen vast. Hieronder een stukje uit mijn boek over veiligheid en vitamine D:

2pyt5zc.png

Mooi info :thumbs:

Dus komen nog meer xxl tanktops aan?:)

We hebben van alles liggen maar maar enkele stuks, ik heb er zo geen zicht op. We gaan de eigen kledinglijn van XXL enorm uitbreiden de komende maanden en professionaliseren. Daar ligt nu even de focus.

Snap ik. Als je eens tijd hebt, wil je dan eens voor me kijken wat je hebt?

• #34.568
Dus komen nog meer xxl tanktops aan?:)

ja zeker!

Snap ik. Als je eens tijd hebt, wil je dan eens voor me kijken wat je hebt?

welke maat heb je?

Ik weet dat myprotein het heeft van hun eigen merk. Maar veel liever xxl natuurlijk.

Ik heb even een mail uitstaan met de vraag voor dat spul.

Mooi sinterklaaskadootje, thanks! :lick:

:thumbs:

Eindelijk weer rib tanktops met smalle band op je rug?
De oude vallen inmiddels van ellende uit elkaar .

Die zitten niet in de planning maar zal daar toch weer eens naar kijken ook.

Inhoud vd goodybag is nice :thumb:

2pyt5zc.png
Goede info!
Zou wel '... wordt bovendien ondersteunt...' vervangen door '... wordt bovendien ondersteund...'. Foutjes staan niet zo mooi in boeken met dergelijke goede info :D Ook is het volgens mij bacteriën ipv bacterieën. Wil maar helpen :)

Goede info!
Zou wel '... wordt bovendien ondersteunt...' vervangen door '... wordt bovendien ondersteund...'. Foutjes staan niet zo mooi in boeken met dergelijke goede info :D Ook is het volgens mij bacteriën ipv bacterieën. Wil maar helpen :)
Komt goed, in maart wordt alles geredigeerd. Ik heb zelf het boek ook nog 0x nagelezen dus moet ook nog een hoop herschrijven.

Komt goed, in maart wordt alles geredigeerd. Ik heb zelf het boek ook nog 0x nagelezen dus moet ook nog een hoop herschrijven.
Oké dan :D
Dacht het maar even te vermelden. Zelf ben ik soms wat autistisch op dat vlak en zo'n dingen vallen me altijd op :D

Laatst bewerkt:
  • #34.579
:ontopic: please! :)

Doen jullie mee met black friday?

Is er geen 2.5kg in de speculaas whey of komt deze nog binnen?

Terug
Naar boven