AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De chef le gain is op, die worden volgens mij door musclemeat gemaakt? Hij was erg lekker voor een kant en klare maaltijd, je proeft het ofcourse wel maar het is wel gewoon lekker op te eten. Alleen over die light ketchup die je bij dat sinterklaas pakket kreeg spuit alle kanten op :roflol: Ik spoot de fles op mn bord en het kwam op mn broek terecht, mooier dan dit kon ik het niet verwoorden...:eyes: Maar voor de rest ook een lekkere saus die ik overigens niet bewust zou kopen :P

Nog info over het Liquid chalk? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.604
De chef le gain is op, die worden volgens mij door musclemeat gemaakt? Hij was erg lekker voor een kant en klare maaltijd, je proeft het ofcourse wel maar het is wel gewoon lekker op te eten. Alleen over die light ketchup die je bij dat sinterklaas pakket kreeg spuit alle kanten op :roflol: Ik spoot de fles op mn bord en het kwam op mn broek terecht, mooier dan dit kon ik het niet verwoorden...:eyes: Maar voor de rest ook een lekkere saus die ik overigens niet bewust zou kopen :P

De sauzen komen bij de volgende batch zonder dat ventiel op de dop, dan spuit het minder ;-)

Nog info over het Liquid chalk? :D

Ik ben ermee bezig, we krijgen het van XXL. Maar dat gaat helaas wel even duren voor het klaar en hier is. Maar we krijgen het straks dus wel. Heb het geregeld.

• #34.605
Alleen vandaag (donderdag 24-11-2016) 10% korting op het gehele assortiment!

Kortingscode: HERFST10

Vul de kortingscode in bovenin de winkelmand en profiteer direct van 10% korting op alles!

Doen jullie ook aan Black Friday?:)

Black friday, doe eens gek xxl :cool:
Wil nog wel eens een gekke bestelling plaatsen.

• #34.609
ben ik ook benieuwd naar!

En hoeveel mg macuna pruriens bevat jullie dagdosering (3 caps) xtreme test? Gebruik het zelf al dus vandaar mijn vraag :)

100mg per dosering maar wel met 20% L-Dopa

Black friday, doe eens gek xxl :cool:
Wil nog wel eens een gekke bestelling plaatsen.

Gekke kortingen zijn helaas niet mogelijk met supplementen. Wel met kleding en schoenen waar 400% winst op zit ;)

:roflol: van die black friday is ondertussen al 10x gevraagd

• #34.613
En doe je dan ook voor de extra mindfuck morgen nog even alsnog 20%? Voor wie vandaag nog niet om was :D dat doen ook steeds meer klootzakken. Smerige praktijken. Tenzij je de hoogste korting scoort dan ben je de hypocriete mazzelkont :D gebeurt je ook mar 1 keer btw

Zijn er plannen om weerstandsbanden in het assortiment op te nemen? Voor bv schouders op te warmen

Komt de visolie van Controlled Labs toevallig vandaag nog op voorraad? Anders bestel ik jullie huismerk.

• #34.617
En doe je dan ook voor de extra mindfuck morgen nog even alsnog 20%? Voor wie vandaag nog niet om was :D dat doen ook steeds meer klootzakken. Smerige praktijken. Tenzij je de hoogste korting scoort dan ben je de hypocriete mazzelkont :D gebeurt je ook mar 1 keer btw

Nee we dachten laten we de rest een dagje voor zijn ;)

Zijn er plannen om weerstandsbanden in het assortiment op te nemen? Voor bv schouders op te warmen

Ik moet er even naar laten kijken maar gaat wel even duren.

Komt de visolie van Controlled Labs toevallig vandaag nog op voorraad? Anders bestel ik jullie huismerk.

Importeur heeft helaas geen voorraad.

Oke an bestel ik vandaag maar normaal. :-)

voila besteld, voor belgie is normaal nog levering voor morgen dan dacht ik? bestelling 740442

Terug
Naar boven