MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.581
Doen jullie mee met black friday?

Is er geen 2.5kg in de speculaas whey of komt deze nog binnen?

Volgens mij niet ik moet het navragen ;)

speculaas komt alleen in 1kg omdat het alleen voor de maand december is. Volgend jaar denk ook wat pallets 2,5kg bestellen.

Laatst bewerkt:
René,

Wil graag de Aesthetic Suit bestellen, heb zowel van de Jacket en de Jogger een maat L nodig.
Helaas is deze maat voor de Jacket uitverkocht.. Heb je enig idee wanneer deze weer op voorraad is?

Het gaat dus om deze:
[Link niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt

• #34.584
René,

Wil graag de Aesthetic Suit bestellen, heb zowel van de Jacket en de Jogger een maat L nodig.
Helaas is deze maat voor de Jacket uitverkocht.. Heb je enig idee wanneer deze weer op voorraad is?

Het gaat dus om deze:
[Link niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt

Dat gaat helaas nog even duren. IK verwacht pas in januari

Volgens mij niet ik moet het navragen ;)

speculaas komt alleen in 1kg omdat het alleen voor de maand december is. Volgend jaar denk ook wat pallets 2,5kg bestellen.
Imo mag je dat verlengen naar heel de winter/herfst :D Binnenkort nog eens kopen, samen met appeltaart! Ik was helemaal vergeten dat die er was :zuip:

Al wat meer informatie over de zieke black friday sale die jullie gaan houden? :p:p

• #34.589
Bekijk het donderdag wel even, bestelling is iig al de deur uit. :D

René kan je mij misschien vertellen hoe lang Extreme test houdbaar/bruikbaar is na openen?
Ik heb nog een potje staat die ik een jaar terug geopend heb. Het ruikt nu sterker dan voorheen.

• #34.593
René kan je mij misschien vertellen hoe lang Extreme test houdbaar/bruikbaar is na openen?
Ik heb nog een potje staat die ik een jaar terug geopend heb. Het ruikt nu sterker dan voorheen.

Eigenlijk net zolang als ongeopend. Ik zou het zelf nog wel aandurven.

Black Friday sale?

Duidelijk nog ff wachten met bestellen dus....

Maaltijd kip/zoete aardappel besteld samen met zo'n nieuwe reep en een surprise pakket :P

Ben benieuwd wat voor zoets sinterklaas me vanavond komt brengen, iig wat calorieen overgehouden voor vanavond:rolleyes:

René, heb je er enig zicht op hoelang de 1000gr speculaas whey delicious in de verkoop blijft?

• #34.600
Terug
Naar boven