Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net 740701 geplaatst. Morgen surprise uitpakken. whahahaha
Wat zijn de voedingswaarden van de speculaas whey?
en hoeveel lactose zit erin?
Zijn er toevallig nog grotere potten van de Scitec Caseine onderweg? Die kleine potjes zijn het toch net niet...
Zonet een mooie lading besteld voor de komende maanden.
10 kg oats, 4,75kg whey, creatine/pre workout en Delicious Protein Drink om het eiwittekort op skivakantie te beperken.![]()

Shit, ik dacht vandaag was de koritngscode.. black Friday was het gister![]()

Speculoos smaakt goed met melk! Vooral de kleine stukjes erin waren een aangename verassing![]()

Je bestelnummer is 741607
Maak er wat leuks van groetjes Ralf.
Fijn weekend![]()

Hoi René, zojuist begonnen aan een nieuwe bus whey hydrolisaat vanille en er valt ons op dat deze anders is dan we gewend zijn ; andere structuur (grover) poeder en een andere smaak dan we gewend zijn. Als je het me zou vragen neigt het naar de 'gewone' isolaat. Zou je hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
Bestelnr was 730897 (10 november j.l.).
Volwassenen..het wisselt qua samenstelling van wat ik begreep. Maar in ieder geval twee xxl eiwitdrankjes en de nieuwe crunchy bars en een shaker aangevuld met samples en wat goodies.Hoi, ik vroeg me af wat de sinterklaas goodybag allemaal bevat... Zou dit graag cadeau geven maar ben wat twijfelachtig omdat ik niet weet wat er in zit. En is het vooral gebaseerd op kinderen of eerder op volwassenen? Alvast bedankt!
Volwassenen..het wisselt qua samenstelling van wat ik begreep. Maar in ieder geval twee xxl eiwitdrankjes en de nieuwe crunchy bars en een shaker aangevuld met samples en wat goodies.
Naar mijn mening meer dan zijn geld waard!![]()