AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Weer een leuke goody bag dit jaar, altijd leuk zo'n aankoop waar je de inhoud niet van weet. Ook maar een potje speculaas whey gehaald om eens te proberen, prima smaakje. Het werd tijd om een beetje te bezuinigen dus maar weer eens wat shakes in m'n dagelijkse voeding gooien:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.642
Wanneer komt jullie eigen merk MCT olie weer op voorraad ?

ik durf het niet te zeggen is besteld maar de producent is enorm traag.

Hoi, ik vroeg me af wat de sinterklaas goodybag allemaal bevat... Zou dit graag cadeau geven maar ben wat twijfelachtig omdat ik niet weet wat er in zit. En is het vooral gebaseerd op kinderen of eerder op volwassenen? Alvast bedankt!

Je hebt al deels antwoord zie ik ;)

• #34.643
Ik heb voor de eerste keer een pot pindakaas van xxl besteld. Nu merk ik op dat de inhoud van deze pot zo goed als volledig vloeibaar is (lijkt op bruine drinkyoghurt met stukjes pinda erin).

Ik heb de pot nog niet opengedaan. Moet ik deze pot terugsturen, want ik vermoed dat dit product niet de juiste samenstelling heeft.

Dat is alleen aan de bovenkant als het goed is pak even een mes en roer alles vanaf de bodem even goed door. De olie komt namelijk naar boven.

Weer een leuke goody bag dit jaar, altijd leuk zo'n aankoop waar je de inhoud niet van weet. Ook maar een potje speculaas whey gehaald om eens te proberen, prima smaakje. Het werd tijd om een beetje te bezuinigen dus maar weer eens wat shakes in m'n dagelijkse voeding gooien:D

:thumbs:

Is een groot succes die goodybags we hebben er volgens mij al 2000 verkocht :thumbs:

Geloof ik wel. Een bestelling binnen krijgen is al een groot plezier, als een kind dat een cadeau krijgt. Laat staan als je niet weet wat erin zit.

Vind ik ook met de ander merk samples die je bij de goodies kan kiezen. Vind ik geweldig. Zou denk ik ook echt een aanvulling zijn op de site, mogelijkheid tot het bestellen van allerlei samples.

• #34.648
Geloof ik wel. Een bestelling binnen krijgen is al een groot plezier, als een kind dat een cadeau krijgt. Laat staan als je niet weet wat erin zit.

Vind ik ook met de ander merk samples die je bij de goodies kan kiezen. Vind ik geweldig. Zou denk ik ook echt een aanvulling zijn op de site, mogelijkheid tot het bestellen van allerlei samples.

Dat laatste is helaas niet te doen omdat het aanbod aan samples wat wij krijgen van andere merken erg grillig is en vaak veel verschillende. Alleen al het uitsorteren daarvan en het op de site zetten is een taak voor 1 medewerker.

Ik heb voor de eerste keer een pot pindakaas van xxl besteld. Nu merk ik op dat de inhoud van deze pot zo goed als volledig vloeibaar is (lijkt op bruine drinkyoghurt met stukjes pinda erin).

Ik heb de pot nog niet opengedaan. Moet ik deze pot terugsturen, want ik vermoed dat dit product niet de juiste samenstelling heeft.
Verwacht niet dezelfde substantie als Calve Pindakaas.
Deze is dunner en loopt van je mes af. Maar inderdaad goed doorroeren.
Ik vind het super. Je hebt wel een drogere mond als je hier een eetlepel van neemt na je ontbijt bv.
Op rijstwafels is het super. Ik vind de cocos super.

Er is niet gewisseld van grondstof of leverancier. Het is wel altijd zo dat er per batch verschillen zijn (natuurproduct). Welk batchnummer heb je?

Batchnr is 2847.16 (10-2018)

Ik heb nu tig potten gebruikt van de XXL hydro, maar zoals deze is hij echt nooit geweest (zowel smaak als structuur). :rolleyes:

• #34.651
Dat laatste is helaas niet te doen omdat het aanbod aan samples wat wij krijgen van andere merken erg grillig is en vaak veel verschillende. Alleen al het uitsorteren daarvan en het op de site zetten is een taak voor 1 medewerker.

Waar kan ik tekenen ? :P

Ik zie op een Duitse site wel is sample pakketten ( van de grotere merken) staan voor 9.95 oid.
Kan zoiets ook niet uit? dat je bijvoorbeeld
Een whey pakket en een workout pakket hebt.

Behalve het uitzoeken heb ik geen idee hoeveel samples jullie ontvangen. waar moet je dan aan denken? 100den of 1000den

• #34.655
Ik zie op een Duitse site wel is sample pakketten ( van de grotere merken) staan voor 9.95 oid.

Behalve het uitzoeken heb ik geen idee hoeveel samples jullie ontvangen. waar moet je dan aan denken? 100den of 1000den

wij ontvangen heel veel samples (nooit geteld maar veel) maar vaak veel verschillende. Die zijn sowieso niet voor verkoop bestemd wij krijgen ze ook. Alles wordt vergeven bij bestellingen. Ik zie het nut wel van een sample box maar je kan dan geen vaste samples beloven alleen dat er bv 30 samples in zitten maar niet welke en ook niet naar soort. Dat is logistiek ondoenlijk.

Welke site?

Ik denk dat er best veel vraag naar is aangezien haast geen een webshop dat heeft. ik heb toen bijna alle webshops gehad in nl maar kon het nergens aankomen. Stel je zou gewoon een sample pakket eropzetten voor bijv een tientje en dat er allerlei random samples inzetten, dan kost het ook niet een extra mannetje die alles moet uitzoeken

Ik zou het meteen doen iig!

Hoe staat het met de nieuwe site Rene?

Terug
Naar boven