- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer komt jullie eigen merk MCT olie weer op voorraad ?
Hoi, ik vroeg me af wat de sinterklaas goodybag allemaal bevat... Zou dit graag cadeau geven maar ben wat twijfelachtig omdat ik niet weet wat er in zit. En is het vooral gebaseerd op kinderen of eerder op volwassenen? Alvast bedankt!

Ik heb voor de eerste keer een pot pindakaas van xxl besteld. Nu merk ik op dat de inhoud van deze pot zo goed als volledig vloeibaar is (lijkt op bruine drinkyoghurt met stukjes pinda erin).
Ik heb de pot nog niet opengedaan. Moet ik deze pot terugsturen, want ik vermoed dat dit product niet de juiste samenstelling heeft.
Weer een leuke goody bag dit jaar, altijd leuk zo'n aankoop waar je de inhoud niet van weet. Ook maar een potje speculaas whey gehaald om eens te proberen, prima smaakje. Het werd tijd om een beetje te bezuinigen dus maar weer eens wat shakes in m'n dagelijkse voeding gooien![]()
ik durf het niet te zeggen is besteld maar de producent is enorm traag.
Je hebt al deels antwoord zie ik![]()
Volwassenen..het wisselt qua samenstelling van wat ik begreep. Maar in ieder geval twee xxl eiwitdrankjes en de nieuwe crunchy bars en een shaker aangevuld met samples en wat goodies.
Naar mijn mening meer dan zijn geld waard!![]()
Is een groot succes die goodybags we hebben er volgens mij al 2000 verkocht![]()
Geloof ik wel. Een bestelling binnen krijgen is al een groot plezier, als een kind dat een cadeau krijgt. Laat staan als je niet weet wat erin zit.
Vind ik ook met de ander merk samples die je bij de goodies kan kiezen. Vind ik geweldig. Zou denk ik ook echt een aanvulling zijn op de site, mogelijkheid tot het bestellen van allerlei samples.
Verwacht niet dezelfde substantie als Calve Pindakaas.Ik heb voor de eerste keer een pot pindakaas van xxl besteld. Nu merk ik op dat de inhoud van deze pot zo goed als volledig vloeibaar is (lijkt op bruine drinkyoghurt met stukjes pinda erin).
Ik heb de pot nog niet opengedaan. Moet ik deze pot terugsturen, want ik vermoed dat dit product niet de juiste samenstelling heeft.
Er is niet gewisseld van grondstof of leverancier. Het is wel altijd zo dat er per batch verschillen zijn (natuurproduct). Welk batchnummer heb je?

Batchnr is 2847.16 (10-2018)
Ik heb nu tig potten gebruikt van de XXL hydro, maar zoals deze is hij echt nooit geweest (zowel smaak als structuur).![]()
Dat laatste is helaas niet te doen omdat het aanbod aan samples wat wij krijgen van andere merken erg grillig is en vaak veel verschillende. Alleen al het uitsorteren daarvan en het op de site zetten is een taak voor 1 medewerker.

Ik zie op een Duitse site wel is sample pakketten ( van de grotere merken) staan voor 9.95 oid.
Ik zie op een Duitse site wel is sample pakketten ( van de grotere merken) staan voor 9.95 oid.
Kan zoiets ook niet uit? dat je bijvoorbeeld
Een whey pakket en een workout pakket hebt.
Behalve het uitzoeken heb ik geen idee hoeveel samples jullie ontvangen. waar moet je dan aan denken? 100den of 1000den
Kan zoiets ook niet uit? dat je bijvoorbeeld
Een whey pakket en een workout pakket hebt.
Behalve het uitzoeken heb ik geen idee hoeveel samples jullie ontvangen. waar moet je dan aan denken? 100den of 1000den
Muscle-lab.de ( zijn toch overal duurder mee dan xxl. alleen de pre's zijn leuk)