MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.661
Ik denk dat er best veel vraag naar is aangezien haast geen een webshop dat heeft. ik heb toen bijna alle webshops gehad in nl maar kon het nergens aankomen. Stel je zou gewoon een sample pakket eropzetten voor bijv een tientje en dat er allerlei random samples inzetten, dan kost het ook niet een extra mannetje die alles moet uitzoeken

Mogelijk dat we boxen gaan maken met samples van XXL dat is makkelijker te regelen.

Hoe staat het met de nieuwe site Rene?

We zijn er nog druk mee bezig, ik ga er vanuit dat deze nog voor het einde van het jaar online komt. We zijn nu aan het testen en ik wil nog wat dingen veranderen.

Eigen merk samples kun je op iedere site wel aankomen, ik denk juist dat mensen van allerlei andere merken die toch in jullie assortiment zitten wel eens willen proberen, het is maar een voorstel he haha..

• #34.663
Eigen merk samples kun je op iedere site wel aankomen, ik denk juist dat mensen van allerlei andere merken die toch in jullie assortiment zitten wel eens willen proberen, het is maar een voorstel he haha..

ik begrijp je heel goed maar in de praktijk is het dus gewoon erg lastig en kost teveel tijd.

René, enig idee wanneer ON whey banaan en de C4 pre-workout 50X aanwezig zijn. Moet er namelijk een grote order in gooien:D

Wanneer komen de XXL light sauzen in grotere verpakkingen? :D

Helaas is Fully Loaded weer uitverkocht. Enig zicht op wanneer die weer verkrijgbaar zal zijn? Derde keer dat ik mis grijp :(

• #34.673
Sta weer op punt van bestellen, heb je toevallig al iets gehoord?

Just to be sure dat niks veranderd is :)

Bij de vorige batch is er een andere hydrolisaat gebruikt van carberry (wel zelfde voedingswaarden) alleen de smaak daarvan is iets anders. Ik heb aangegeven dat we dit absoluut niet meer willen en het zou niet meer gebeuren.

Bij de vorige batch is er een andere hydrolisaat gebruikt van carberry (wel zelfde voedingswaarden) alleen de smaak daarvan is iets anders. Ik heb aangegeven dat we dit absoluut niet meer willen en het zou niet meer gebeuren.

Ok, thanks! Ik vertrouw je op je mooie blauwe ogen. :allright:

Voor me verjaardag ff 2x speculaas besteld. :).

• #34.678
Kan mijn bestelling vandaag nog verstuurd worden? Om 20:05 geplaatst.

Terug
Naar boven