MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik wil XXL een compliment geven voor het vertrouwen in hun klanten.
Het is nu al twee keer gebeurd dat ik een bestelling heb gedaan die niet helemaal compleet word geleverd. Kan gebeuren. Twee keer zonder discussie of het wel of niet waar is heb ik het nagekregen bij mijn volgende bestelling.

Bedankt hiervoor!
 
Ik wil XXL een compliment geven voor het vertrouwen in hun klanten.
Het is nu al twee keer gebeurd dat ik een bestelling heb gedaan die niet helemaal compleet word geleverd. Kan gebeuren. Twee keer zonder discussie of het wel of niet waar is heb ik het nagekregen bij mijn volgende bestelling.

Bedankt hiervoor!

Ten 1e is het slecht dat het niet klopt uiteraard... maar wel goed om te horen dat het goed opgelost wordt. Bedankt voor je bericht :)
 
  • Like
Waarderingen: Boca
denk dat ze het wel kunnen zien aan hun stock of ze het hebben mee gegeven of niet hoor :D
 
  • Like
Waarderingen: Boca
denk dat ze het wel kunnen zien aan hun stock of ze het hebben mee gegeven of niet hoor :D

We hebben daar een systeem voor inderdaad, niet aan de stock te zien maar aan scan gegevens en we kunnen ook gewichten van pakketten controleren. Maar er kan altijd nog iets fout gaan.
 
Waarom zijn die xxl delicious protein bars zo goed? Eet er soms 3 per dag puur omdat het zo lekker is.
 
Waarom zijn die xxl delicious protein bars zo goed? Eet er soms 3 per dag puur omdat het zo lekker is.

ik zou de crunch bars dan maar nooit proberen als ik jou was ;)

Delicious Crunchy Protein Bar

del_crunch_prot_bar_product_banner_3_smaken_nl.png
 
die cookies en cream ziet er toch overheerlijk uit
 
wanneer komt de Delicious Protein Pudding vanille terug binnen?
 
ik had een vraag over de maaltijd tassen heb nu al een tijdje de grote variant, maar merk nu dat ik er toch nog niet alles in kwijt kan, hebben jullie nog een grotere variant of van een ander merk ?
 
ik had een vraag over de maaltijd tassen heb nu al een tijdje de grote variant, maar merk nu dat ik er toch nog niet alles in kwijt kan, hebben jullie nog een grotere variant of van een ander merk ?

We hebben geen grotere dan deze. Maak je ook gebruik van de zijvakken? In elk zijvak kan je ook een maaltijd kwijt.
 
We hebben geen grotere dan deze. Maak je ook gebruik van de zijvakken? In elk zijvak kan je ook een maaltijd kwijt.

Ja daar heb ik mijn powder towers inzitten enz haha wil graag alles in een tas
 
De chocolade whey delicious is echt geweldig,komen er eigenlijk meer smaken aan??
 
Ja daar heb ik mijn powder towers inzitten enz haha wil graag alles in een tas

snap ik, ik kan je dan helaas niet verder helpen.

De chocolade whey delicious is echt geweldig,komen er eigenlijk meer smaken aan??

Goed om te horen! we krijgen binnenkort nog Pina Colada. Later dit jaar betrekken we ons nieuwe magazijn en komen er nog meer smaken bij. We hebben momenteel ruimte gebrek.

Heb je ook van die bars zonder lactose ?

Helaas niet..
 
Al een idee wanneer de AAKG caps er weer zijn? Zit al een tijdje te wachten tot ik deze eens kan bestellen.
 
Al een idee wanneer de AAKG caps er weer zijn? Zit al een tijdje te wachten tot ik deze eens kan bestellen.

Helaas heb ik daar geen datum van, leveringen verlopen heel stroef momenteel.
 
vandaag weer bestelling binnen,
zit er in die sample box elke keer iets anders of veranderd dat per week ofz ?
 
Back
Naar boven