Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag weer bestelling binnen,
zit er in die sample box elke keer iets anders of veranderd dat per week ofz ?
Net Whey Isolaat bested.....nu met Chocolade smaak, want heel eerlijk vond ik de vanilla niet zo lekker.......smaken verschillen.......

Over smaak valt niet te twisten! heel lekker kan een goede isolaat nooit worden omdat het vrijwel geen koolhydraten en vetten bevat![]()
Just kidding........
Rene ik kreeg een mail bericht dat de Camo Hoodies in stock zijn.
Maar als ik wil bestellen staat er dat ze er (nog) niet zijn.
Dit is een deel van de mail.
Hereby we inform you that the following product is back in stock at XXL Nutrition:
Camo Hoodie - XXL Nutrition
Rene, enig zich op wanneer de volgende producten weer binnen komen?
Delicious Protein Bar - Cookies & Cream > 4 weken
[Link niet meer beschikbaar] - Zwart & Blauw maat L > onbekend, komt mogelijk niet terug
Shirt XXL front logo - Maat M / L niet zeker wat ik nodig heb > zijn binnen, horen op de site staan. ik kijk het maandag na.
[Link niet meer beschikbaar] > komt niet meer waarschijnlijk
[Link niet meer beschikbaar] > zodra we weer veel verschillende shirts binnen krijgen (teveel verschillende om ze afzonderlijk op de site te zetten)
Whey Delicious - Vanilla Cinnamon smaak, 1 kg of 2,5 kg[ > die vraag ik voor je na /QUOTE]
Is er evt. iets bekend over andere (nieuwe) XXL shirts?
Het valt mij op dat al jullie pre workouts altijd hard worden na een tijdje, ik heb bijna alle pwo's van jullie wel gehad. Bij de 'bekendere' pwo's zoals assault en die van ronnie coleman etc heb ik dat nooit gehad. Heeft dit een reden?
Ik heb echt veel pre workouts gehad en allemaal gewoon in NL gekocht via jullie of via andere webshops maar alleen bij die van jullie heb ik het, ik heb nu een paar maanden insane mode en die begint nu ook al te klonteren terwijl ik er denk ik ongeveer 10 scoops uit heb gehaald. Maar jullie mogen dus niet meer anti klontermiddel erin doen dan dat jullien nu doen?In USA producten zit een hele hoge dosering anti klontermiddel, in de EU is dit verboden in deze hoge dosering. Formeel gezien mogen deze pre workouts volgens mij ook niet verkocht worden in de EU.
Ik heb echt veel pre workouts gehad en allemaal gewoon in NL gekocht via jullie of via andere webshops maar alleen bij die van jullie heb ik het, ik heb nu een paar maanden insane mode en die begint nu ook al te klonteren terwijl ik er denk ik ongeveer 10 scoops uit heb gehaald. Maar jullie mogen dus niet meer anti klontermiddel erin doen dan dat jullien nu doen?
ah oke, zou toch wel fijn zijn, gebruik toch altijd wel pre workouts van jullie en bevallen ook altijd goedIn USA supps zit heel veel silicumdixoide dat gaat klontering tegen. In de EU zijn daar vrij strenge regels voor. IK zal eens kijken of we meer vulmiddellen kunnen gebruiken die het product beschermen tegen verharden.
.Pakketje weer netjes binnen, super.
Oats nieuwe verpakking, super chill dat hersluit randje!
Sport drops Energy super lekker, maar echt veel zoeter dan verwacht met 2L water. Had veel minder hoeven te gebruiken![]()