Jiggle
Cool Novice
- Waardering
- 3
lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol
Rene,
Kan je ook aan de dipsauzen van Walden Farms komen (Chocola / Caramel) Dips for Fruit en aan de chocolade saus![]()
![]()
Rene, ik heb onlangs ontdekt dat Universal met een nieuw Animal product is opgekomen. Animal Omega. Ik heb de ingedrienten bekeken en het bevat zo goed als alle mogelijke vetten die van nut kunnen zijn: Sesamin, Omega 3-6-9, CLA, lijnzaad, ....
Ik zou dit een zeer mooie toevoeging tot mijn dieet vinden, is het nog mogelijk dat dit product kan worden ingekocht?
ik heb nu wel BBQ sauce besteld hot en spicyyyy, even kijken of we nog meer gaan toevoegen.
rene
rene, als je het dan toch over multi vits heb. vind je solgar multi niet wat? ik heb pot thuis van 360 tabs, wel prijzig 135 euro. maar is mooie aanvulling voor arsortiment toch?
ik heb nu wel BBQ sauce besteld hot en spicyyyy, even kijken of we nog meer gaan toevoegen.
rene
Die werken alleen met winkels heb ik begrepen.. maar solgar komt binnenkort eens bij ons kijken ....

rene
ff een vraagje aan de supplementen kenners hiero...wil ff maandje zma proberen en nu staat er op de verpakking 'nemen voor het slapen op nuchtere maag, niet innemen met melk'. Nu ben ik erg gehecht aan mn shake vlak voor k ga slapen, hoe letterlijk moet ik dit dus nemen? Ik neem meestal een shake, ga poetsen en ong een half uurtje lezen, dus dan ben k ong 3 kwartier verder voor k ze inneem..goe?
ik zou ze dan even nemen 30min voor je de shake neemt.
rene

Smaak BBQ ;-) ... zelfde ongeveer als de dipsaus van de kipnuggets van de mac

kan iig niet slecht zijn 
Maar niet zo heel drastisch als gedacht werd, denk ikjep! want melk (calcium) verhinderd dat er zink word opgenomen in het lichaam als ik het goed heb.![]()
Maar niet zo heel drastisch als gedacht werd, denk ik
is die nieuwe atro phex van BSN niet interessant?
geen idee. is het een goed supplement?idd, ik heb het ookrene, als je het dan toch over multi vits heb. vind je solgar multi niet wat? ik heb pot thuis van 360 tabs, wel prijzig 135 euro. maar is mooie aanvulling voor arsortiment toch?
Beste multis die er zijn imo. Waarvan ik ook echt merk dat ze werken.Ik denk van wel.Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen zijn die zon bedrag uit gaan geven aan wat multivitamine![]()
CoolDie werken alleen met winkels heb ik begrepen.. maar solgar komt binnenkort eens bij ons kijken ....

idd, ik heb het ookBeste multis die er zijn imo. Waarvan ik ook echt merk dat ze werken.
Ik denk van wel.
Cool![]()

geen moeilijke vragen stellen