XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, ik heb onlangs ontdekt dat Universal met een nieuw Animal product is opgekomen. Animal Omega. Ik heb de ingredienten bekeken en het bevat zo goed als alle mogelijke vetten die van nut kunnen zijn: Sesamin, Omega 3-6-9, CLA, lijnzaad, ....

Ik zou dit een zeer mooie toevoeging tot mijn dieet vinden, is het nog mogelijk dat dit product kan worden ingekocht?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.544
Rene, ik heb onlangs ontdekt dat Universal met een nieuw Animal product is opgekomen. Animal Omega. Ik heb de ingedrienten bekeken en het bevat zo goed als alle mogelijke vetten die van nut kunnen zijn: Sesamin, Omega 3-6-9, CLA, lijnzaad, ....

Ik zou dit een zeer mooie toevoeging tot mijn dieet vinden, is het nog mogelijk dat dit product kan worden ingekocht?

ik ken het niet.. ik ga ernaar kijken.

rene

• #3.546
rene, als je het dan toch over multi vits heb. vind je solgar multi niet wat? ik heb pot thuis van 360 tabs, wel prijzig 135 euro. maar is mooie aanvulling voor arsortiment toch?

Die werken alleen met winkels heb ik begrepen.. maar solgar komt binnenkort eens bij ons kijken ....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

ff een vraagje aan de supps kenners hiero...wil ff maandje zma proberen en nu staat er op de verpakking 'nemen voor het slapen op nuchtere maag, niet innemen met melk'. Nu ben ik erg gehecht aan mn shake vlak voor k ga slapen, hoe letterlijk moet ik dit dus nemen? Ik neem meestal een shake, ga poetsen en ong een half uurtje lezen, dus dan ben k ong 3 kwartier verder voor k ze inneem..goe?

• #3.552
ff een vraagje aan de supplementen kenners hiero...wil ff maandje zma proberen en nu staat er op de verpakking 'nemen voor het slapen op nuchtere maag, niet innemen met melk'. Nu ben ik erg gehecht aan mn shake vlak voor k ga slapen, hoe letterlijk moet ik dit dus nemen? Ik neem meestal een shake, ga poetsen en ong een half uurtje lezen, dus dan ben k ong 3 kwartier verder voor k ze inneem..goe?

ik zou ze dan even nemen 30min voor je de shake neemt.

rene

rene, als je het dan toch over multi vits heb. vind je solgar multi niet wat? ik heb pot thuis van 360 tabs, wel prijzig 135 euro. maar is mooie aanvulling voor arsortiment toch?
idd, ik heb het ook :D Beste multis die er zijn imo. Waarvan ik ook echt merk dat ze werken.

Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen zijn die zon bedrag uit gaan geven aan wat multivitamine:rolleyes:
Ik denk van wel.

Die werken alleen met winkels heb ik begrepen.. maar solgar komt binnenkort eens bij ons kijken ....
Cool:D

Terug
Naar boven