MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

René de nieuwe website ziet er strak uit! Mooie vooruitgang.
 
die crunchy bars blijven 21,95 bij bestelling van 2 dozen ipv 19,95 :scold:

Iemand had het meerstuksvoordeel uitgezet. heb het net weer aangezet.

bij mijn geeft de site steeds dit aan als ik een product aan klik

Een Interne Fout Is Opgetreden:eek:

De site was erg traag (druk maar moet naar gekeken worden) daarvoor is er tijdelijk iets met cache aangezet waardoor dit tijdelijk optrede maar moet al even opgelost zijn.

René de nieuwe website ziet er strak uit! Mooie vooruitgang.

thx! we werken er nog volop aan. Komen nog veel kleine maar belangrijke wijzigingen :)
 
Ook weer besteld, gaat zoals gewoonlijk bijzonder vlot.

Enig idee wanneer "Magnesium Complex Natures Way" en "Whey Delicious Pistache" weer op voorraad komt?
Had mij voor beide ingeschreven om mail te ontvangen, maar is ondertussen al een tijdje geleden.
Voorlopig de Sample Pack besteld in de hoop dat daar nog de pistache smaak tussen zit.
 
De nieuwe website ziet er goed uit, ben ook geen rare dingen tegengekomen.

Ook fijn dat er weer een mooie kortingsactie loopt. Alleen jammer dat de vitamine D3 uitverkocht is. Enig idee wanneer deze weer binnenkomt?
 
Ook weer besteld, gaat zoals gewoonlijk bijzonder vlot.

Enig idee wanneer "Magnesium Complex Natures Way" en "Whey Delicious Pistache" weer op voorraad komt?
Had mij voor beide ingeschreven om mail te ontvangen, maar is ondertussen al een tijdje geleden.
Voorlopig de Sample Pack besteld in de hoop dat daar nog de pistache smaak tussen zit.

natures way komt niet meer terug, we stoppen met importeren van supplementen omdat het veel verantwoordelijkheden geeft bij de NVWA. De meeste mensen kiezen ook voor magnesiumcitraat > Magnesium Citraat - 200mg . whey pistache durf ik zou niet te zeggen

De nieuwe website ziet er goed uit, ben ook geen rare dingen tegengekomen.

Ook fijn dat er weer een mooie kortingsactie loopt. Alleen jammer dat de vitamine D3 uitverkocht is. Enig idee wanneer deze weer binnenkomt?

thx! we hebben ook een 3000iu variant > Vitamine D3 - 3000IU de 1000iu komt in de loop van deze week weer binnen.
 
hoi René, kun je al wat vertellen over de nieuwe fatburner formule?
 
hoi René, kun je al wat vertellen over de nieuwe fatburner formule?

De formule is klaar! en labels zijn besteld. Alle ingrediënten zijn ook binnen.

Ingrediënten: kaempferol (kaempferia galanga L.), cafeïne anhydrous, acetyl L-carnitine HCI, coleus forskolin extract (20% forskolin), N-acetyl L-tyrosine, groene thee extract (camellia sinensis), capsicum fruit extract (capsicum annuum), chroompicolinaat.

cafeine uit cafeine en groene thee 128mg/capsule,

zowel kaempferol en coleus forskolin zijn hele dure grondstoffen (de kwaliteit die wij gebruiken) maar zorgen wel voor een goede werking.
 
Goedenavond René,

Wat zijn jouw gedachten bij de All Day Protein, ook als post workout shake?

Ben namelijk, zoals je weet, overgestapt van de Whey Delicious en Perfect Whey Protein, naar de All Day Protein.

Nu ben ik gewoon benieuwd wat je ervan vind als post workout, vergeleken met de "normale" whey.

P.s: vind de smaak alleszins meevallen. Zelfs na gebruik van de Delicious :thumb:
 
Goedenavond René,

Wat zijn jouw gedachten bij de All Day Protein, ook als post workout shake?

Ben namelijk, zoals je weet, overgestapt van de Whey Delicious en Perfect Whey Protein, naar de All Day Protein.

Nu ben ik gewoon benieuwd wat je ervan vind als post workout, vergeleken met de "normale" whey.

P.s: vind de smaak alleszins meevallen. Zelfs na gebruik van de Delicious :thumb:

Ik ben zelf een voorstander van all day protein door de meerdere eiwitbronnen, smaak vind ik ook beter dan van whey. Ik vind het een perfect keuze persoonlijk.
 
Hoelang verwachten jullie deze in het assortiment te houden??:eek!:

Whey Delicious in pina colada smaak...

Want die heb ik helaas afgelopen keer niet mee besteld en ik ben verliefd op pina collada's!:heart:
 
Hoelang verwachten jullie deze in het assortiment te houden??:eek!:

Whey Delicious in pina colada smaak...

Want die heb ik helaas afgelopen keer niet mee besteld en ik ben verliefd op pina collada's!:heart:

die blijft zeker nog de hele komende zomer. smaak vinden wij ook echt super !
 
+1

Vandaag voor t eerst geproefd...echt een aanrader!

Hoelang verwachten jullie deze in het assortiment te houden??:eek!:

Whey Delicious in pina colada smaak...

Want die heb ik helaas afgelopen keer niet mee besteld en ik ben verliefd op pina collada's!:heart:

Ben het met Skatermarvin eens.. Pina Colada :heart:

Wanneer als smaak van All Day Protein? :D

thx!

een review zou ik waarderen :)

Whey Delicious
 
Back
Naar boven