- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene,
Die BBQ sauce is die echt 0 kcals? Wat zit er dan wel juist in, heb je toevallig een ingredientenlijst? Thanks

ff een vraagje aan de supplementen kenners hiero...wil ff maandje zma proberen en nu staat er op de verpakking 'nemen voor het slapen op nuchtere maag, niet innemen met melk'. Nu ben ik erg gehecht aan mn shake vlak voor k ga slapen, hoe letterlijk moet ik dit dus nemen? Ik neem meestal een shake, ga poetsen en ong een half uurtje lezen, dus dan ben k ong 3 kwartier verder voor k ze inneem..goe?

Rene, SUPER service!
Gisteren uit Nederland verzonden, vandaag hier al in België bij mij aangekomen..
Bedankt voor de shakebeker!!
Binnenkort weer een bestelling dus![]()
de megabite repen en de BBQ saus vandaag aangekomen. Hierjuist de BBQ saus over de kip gegoten mjammieeeeeee![]()
IK heb vandaag weer wat nieuwe supplementen van Olimp toegevoegd. incl shirst en traininggrips.
rene

Echt leuk man al die nieuwe dingen.. Binnenkort weer even een bestelling plaatsen..![]()
Goed nieuws dat XXL zelfs de meest kritische consument heeft weten te overtuigen.![]()

ontopic: ik ben zo benieuwd naar de smaak van CCG choco![]()