AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.561
De Complex Carb Gainer aardbei en protein80 Banaan landen vandaag :D

Later deze week de isolaat en CCG Choco.

Rene,

Die BBQ sauce is die echt 0 kcals? Wat zit er dan wel juist in, heb je toevallig een ingredientenlijst? Thanks

• #3.563
Rene,

Die BBQ sauce is die echt 0 kcals? Wat zit er dan wel juist in, heb je toevallig een ingredientenlijst? Thanks

dan moet ik even zoeken.. maar is 0kcals... het is een bijna non profit item voor ons dus verwacht niet teveel service :D

edit>
Ingredients: Purified Triple Filtered Water, Tomato Paste, Apple Cider Vinegar, Dijon Mustard, White Distilled Vinegar, Cellulose Gel, Salt, Onion Powder, Garlic Powder, Worchesteshire Sauce, Xanthan Gum, Propolene Glycol Alginate, Natural Flavorings, Cayenne Pepper, Red Cabbage Coloring, Sucralose and Potassium Sorbate (To Preserve Freshness).

Rene, SUPER service!

Gisteren uit Nederland verzonden, vandaag hier al in België bij mij aangekomen..
Bedankt voor de shakebeker!!

Binnenkort weer een bestelling dus ;)

de megabite repen en de BBQ saus vandaag aangekomen. Hierjuist de BBQ saus over de kip gegoten mjammieeeeeee :D

ff een vraagje aan de supplementen kenners hiero...wil ff maandje zma proberen en nu staat er op de verpakking 'nemen voor het slapen op nuchtere maag, niet innemen met melk'. Nu ben ik erg gehecht aan mn shake vlak voor k ga slapen, hoe letterlijk moet ik dit dus nemen? Ik neem meestal een shake, ga poetsen en ong een half uurtje lezen, dus dan ben k ong 3 kwartier verder voor k ze inneem..goe?

Halfuur voor je laatste shake/maaltijd ZMA nemen ;)

• #3.567
  • #3.568
IK heb vandaag weer wat nieuwe supplementen van Olimp toegevoegd. incl shirst en traininggrips.

rene

Zker leuke shirts, binnekort 1 bestelle denk ik :D

Mooie shirts, ik neem er 1 :P
Of kunnen we vandaag nog meer verwachten ? :D

Laatst bewerkt:
Hoho, binnenkort weer even een 'mega' order plaatsen.

Echt leuk man al die nieuwe dingen.. Binnenkort weer even een bestelling plaatsen.. :D

:roflol:

ontopic: ik ben zo benieuwd naar de smaak van CCG choco:meal:

Terug
Naar boven